raskauskiloista pääsee pian - tekosyyt on tekosyitä
Ne jotka täällä kamppailevat vauvakilojensa kanssa kun taapero jo menee eskariin niin hävetkää vähän!
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288593589350.html
Kommentit (11)
Toiset priorisoi toista, toiset toista. :) Onko sulla itselläsi nyt parempi olo kun sait täällä purkautua? Jos on, niin voin antaa vielä vähän lisää; onneksi olkoon hienosta saavutuksestasi! Olet siis ilmeisesti saanut vauvakilosi nopeasti pois. Sepä mukava kuulla. Kiva että osaat ottaa elämääsi voimaa nostamalla itsesi ylemmäs kuin osan muista ihmisistä. Sinänsä ihan kiva että olet löytänyt asian josta olet ylpeä, mutta onkohan se nyt kuitenkaan niin että sun elämäsi laatu on huomattavasti parempaa kun muilla vain siksi että voit tuomita muut äidit raskauskiloista? Eikö sellaisesta ylpeydestä tuu aika tyhjä olo sisältä?
Hys hys, etkös sinä nähnyt niitä Beautiful body projektiin osallistuvien tarinoita. Jos on lapsen saanut, niin kuuluukin olla isoperseinen, muuten ei ole mikään oikea äiti. Ja parin lapsen jälkeen ei ole mitään tarvetta edes yrittää laihduttaa. Vai miten se nyt meni...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 08:28"]
Hys hys, etkös sinä nähnyt niitä Beautiful body projektiin osallistuvien tarinoita. Jos on lapsen saanut, niin kuuluukin olla isoperseinen, muuten ei ole mikään oikea äiti. Ja parin lapsen jälkeen ei ole mitään tarvetta edes yrittää laihduttaa. Vai miten se nyt meni...
[/quote] hyi olkoon... ei ole mikään pakko muuttua valaaksi lasten myötä!
Te olette ilmeisesti oikeasti tyhmiä :D
Musta ei ole mikään ihme, että lähtökohtaisesti hoikka ja hyväkuntoinen ihminen pääsee kiloista nopeasti. Etenkin, kun on varaa palkata ruokaneuvojia ja personaltrainereita.
Minä synnytin 6 viikkoa sitten ja nyt olen kilon alle lähtöpainon ihan ilman mitään dieettiä tai kuntoilua. Ja en todella ole mikään hoikka (75/168) enkä hyväkuntoinen. Enkä ole nuorikaan aan 39 v mummoäiti ;) Avainsana kilojen häviämiseen nopeasti on se, ettei niitä raskausaikana tule ihan tolkuttomasti (minulla tuli 9 kg) sekä imetys.
Että jos multakin häviää kilot nopeasti niin en yhtäänihmettele, että Catherine on niistä päässyt.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2013 klo 08:39"]
Musta ei ole mikään ihme, että lähtökohtaisesti hoikka ja hyväkuntoinen ihminen pääsee kiloista nopeasti. Etenkin, kun on varaa palkata ruokaneuvojia ja personaltrainereita.
Minä synnytin 6 viikkoa sitten ja nyt olen kilon alle lähtöpainon ihan ilman mitään dieettiä tai kuntoilua. Ja en todella ole mikään hoikka (75/168) enkä hyväkuntoinen. Enkä ole nuorikaan aan 39 v mummoäiti ;) Avainsana kilojen häviämiseen nopeasti on se, ettei niitä raskausaikana tule ihan tolkuttomasti (minulla tuli 9 kg) sekä imetys.
Että jos multakin häviää kilot nopeasti niin en yhtäänihmettele, että Catherine on niistä päässyt.
[/quote]Esimerkillistä!! :) Erittäin tärkeää on se juuri, ettei ole jo alussa ylipainoinen EIKÄ missään nimessä anna itsensä lihoa raskausaikana enempää kuin mitä lapsi painaa jne...Monet vaan käyttävät raskautta tekosyynä sairaaseen mässäämiseen
[/quote]Esimerkillistä!! :) Erittäin tärkeää on se juuri, ettei ole jo alussa ylipainoinen EIKÄ missään nimessä anna itsensä lihoa raskausaikana enempää kuin mitä lapsi painaa jne...Monet vaan käyttävät raskautta tekosyynä sairaaseen mässäämiseen
[/quote] Tuosta on hyvä jatkaa laihduttamista.
Mulle ei jäänyt kummastakaan raskaudesta kiloja, eikä niitä paljon tullutkaan-olin onnekas siinä suhteessa. Mutta jos olisi tullut ja jäänyt, ei takuulla olisi ollut ensimmäisenä prioriteettilistalla kilojen pudottaminen. Jossain vaiheessa kyllä, mutta ei vauvavuoden aikana. Itsestä ja hyvinvoinnista huolehtiminen kuuluu toki asiaan mm lenkkeilyn muodossa, mutta kilot ei kyllä ole siinä hommassa mitenkään oleellinen asia.
Ei minullakaan ollut mitään vaikeuksia päästä kahden ekan lapsen jälkeen raskauskiloista pois, parissa viikossa olin jo vanhoissa housuissani, mutta kolmannen jälkeen piti tehdä jo töitä. Ja mahani oli varmasti x3 isompi kuin arvoisalla Catherinella. Mutta eipä mua haittaa muiden liikakilot vaikka ystävillä, eivät ne muuta ystävyyttämme mitenkään.
Häpeä itse. Ja ala käyttäytyä kuin aikuinen.