Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutustumistason haasteet

Vierailija
19.08.2020 |

Olen jo vanhempi nainen parisuhdekumppania etsimässä. Olen viestinyt netissä sinänsä mukavan ja "tasokkaan" (heh) miehen kanssa ja ulkonäkö hon molemmista ok.
Mies kumminkin tuo esiin ahkeruuttaan ja aktiivisuuttaan, tyyliin: viikonloppu meni töitä tehdessä, auttelen nuorempaa väkeä, aamuisin pyörälenkki ja sitten uimaan (talvella avantoon) jne.
Olen itsekin liikunnallinen ja hoikka, ikäisekseni hyväkuntoinen. Mutta tykkään enemmän treenata aivojani ja elää leppoisammin.
Mitä mieltä olette, kannattaako edes aloittaa? Aion ottaa tämän asian esille miehen kanssa, joka tapauksessa

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tuollaisille työnluetteijalla kyllä sanonut ihan että otan rennosti ja jos on joskus niin korkealentoista juttua kuin itsensä kehittäminen niin kyllä kysyn, että mihin asti sitä itseään pitää kehittää jne.

Joo ja jos sanon, että otan rennosti, niin olen ihan hyvän vastaanoton saanut. Miksi yrittää olla jotain muuta kuin on=?

Vierailija
2/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa saa olla jotain omaakin esim harrastukset, eikä kummankaan tarvitse pitää tismalleen samoista asioista. Et kuitenkaan koskaan tule löytämään miestä joka on = sinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ja 1 lisää, lenkkiä 3-4 * viikko 1 h ja sali 2 * viikko n. 1 h. Lisäksi soitan soittimia ja lueskelen jaksamisen mukaan. Mutta en tosiaan koko aikaa suorita.

Vierailija
4/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesteihin pitää myös usein keksiä sisältöä. Luontevaa kertoa omista tekemisistään. Mutta tosiaan, kuten joku sanoi, itsesi kaltaista ihmistä et tule parisuhteeseen löytämään.

Vierailija
5/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Molemmissa on perää.

En toki itse aio enkä pystyisikään muuttumaan toisenlaiseksi ihmiseksi.

Ajattelin asian niin, että mies pyrkii ehkä olettamaan ja odottamaan minusta jotain muuta. Ja sitten pettyy, kun omat toiveet eivät minussa toteudu.

Tätä on nimittäin tapahtunut aiemmin.

Ilmeisesti minussa on sellaista, että miehet ihastuvat, mutta eivät sitten tykkää kumminkaan minusta itsestäni, persoonastani: olenkin erilainen kuin he kuvittelevat/toivovat. Enkä tosiaan halua/voi muuttua. Huom. en ole hankala ihminen, ellei tuota lasketa sellaiseksi! :D

Vierailija
6/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* ja 1 lisää, lenkkiä 3-4 * viikko 1 h ja sali 2 * viikko n. 1 h. Lisäksi soitan soittimia ja lueskelen jaksamisen mukaan. Mutta en tosiaan koko aikaa suorita.

Juu, tuosta juuri on kyse: koko ajan pitää suorittaa ja 'tehdä tulosta'. Minä haluan nauttia olemisesta ja tunnelmista. Näin teen itseksenikin. Parhaat hetket ovat niitä, kun hoksaan pysähtyä ja todeta, miten kaikki on hyvin ja elämä on mukavaa.

Vierailija
7/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuosta juuri on kyse: koko ajan pitää suorittaa ja 'tehdä tulosta'. Minä haluan nauttia olemisesta ja tunnelmista. Näin teen itseksenikin. Parhaat hetket ovat niitä, kun hoksaan pysähtyä ja todeta, miten kaikki on hyvin ja elämä on mukavaa.

Tämä siis ap.

Vierailija
8/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista.

Molemmissa on perää.

Ajattelin asian niin, että mies pyrkii ehkä olettamaan ja odottamaan minusta jotain muuta. Ja sitten pettyy, kun omat toiveet eivät minussa toteudu.

Ilmeisesti minussa on sellaista, että miehet ihastuvat, mutta eivät sitten tykkää kumminkaan minusta itsestäni, persoonastani: olenkin erilainen kuin he kuvittelevat/toivovat. Enkä tosiaan halua/voi muuttua. Huom. en ole hankala ihminen, ellei tuota lasketa sellaiseksi! :D

Haluat, että toinen on tismalleen sinunlaisesi ja tietämättäsi vaadit sitä? Tunnet olevasi suhteessa se parempi ihminen, kun treenaat ennemmin aivojasi esim. pyöräilet? Nytkin olet ottamassa asiaa esille, kun SINÄ?

Vierailija
9/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä mies ei ole sinulle hyvä kun hän ei ole = sinä?

Vierailija
10/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että olisit tyytymätön jos mies vain olisi, eikä harrastaisi samoja ”aivotreenejä”, kuin sinä.

Vierailija
11/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommenteista.

Molemmissa on perää.

Haluat, että toinen on tismalleen sinunlaisesi ja tietämättäsi vaadit sitä? Tunnet olevasi suhteessa se parempi ihminen, kun treenaat ennemmin aivojasi esim. pyöräilet? Nytkin olet ottamassa asiaa esille, kun SINÄ?

Aika erikoinen johtopäätös kirjoituksestani.

Minähän päinvastoin ennakoin sitä, että MIES odottaa minun olevan kuten hän itse.

Minä haluan vain tulla hyväksytyksi omana itsenäni. En odota toiselta muuta.

Minulle sopii hyvin, että toinen treenaa ja itse ratkon muunlaisia tehtäviä.

Mutta sopiiko se toiselle. Jos ei, en edes halua suhdetta henkilön kanssa.

Vierailija
12/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on fyysisempiä. Miesten maailmaan kuuluu urheileminen, rakentaminen, kuljettaminen, töiden tekeminen, kaljalla käyminen, matkustaminen, hankkiminen, järjestäminen, tuunaaminen ja kaikenlainen suorittaminen. Harva mies ketoo ajatelleensa, pohtinmeensa tai aprikoineensa aamupäivän. Se ei ole mainitsemisen arvoista tekemistä miesten maailmassa.

Vierailija
13/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisevaa minusta on miten löytyy yhteistä aikaa ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Toivottavaa, että kummallakin olisi omiakin juttuja, mutta yhteistäkin pitää löytää. Muuten suhde menee kämppäkaveruudeksi, jossa moikataa joskus kohdatessa ja ehkä nukutaan samassa paikassa.

Vierailija
14/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että olisit tyytymätön jos mies vain olisi, eikä harrastaisi samoja ”aivotreenejä”, kuin sinä.

Olet kovin ennakkoluuloinen.

Olen luonteeltani inssimäinen (vaikken inssi olekaan), ja minusta on vain plussaa, että mies on ihan erilainen. Tykkään elämän monimuotoisuudesta.

Ap

Vierailija
15/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisevaa minusta on miten löytyy yhteistä aikaa ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Toivottavaa, että kummallakin olisi omiakin juttuja, mutta yhteistäkin pitää löytää. Muuten suhde menee kämppäkaveruudeksi, jossa moikataa joskus kohdatessa ja ehkä nukutaan samassa paikassa.

Tämäpä juuri. Malttaako mies lakata suorittamasta?

Ap

Vierailija
16/16 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on fyysisempiä. Miesten maailmaan kuuluu urheileminen, rakentaminen, kuljettaminen, töiden tekeminen, kaljalla käyminen, matkustaminen, hankkiminen, järjestäminen, tuunaaminen ja kaikenlainen suorittaminen. Harva mies ketoo ajatelleensa, pohtinmeensa tai aprikoineensa aamupäivän. Se ei ole mainitsemisen arvoista tekemistä miesten maailmassa.

Hahaha.

Aijaijai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän