Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu kahden

Vierailija
27.08.2013 |

Mulla olisi edessä ns.lapsivapaa joulu, eli lapseni menevät isälleen tänä jouluna ja palaavat Tapaninpäivän iltana. 

Mieli tekisi lähteä miesystävän kanssa jonnekin, mutta olisko täällä mitään ideoita, että minne? Kyseessä siis 3 - 4 päivän lomanen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York ja joulu :) Suosittelen. Siihen jokin ihana musikaali taikka teatteriesitys

Vierailija
2/6 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä että kokemuksesta voin sanoa kun lapset eivät ole kotona että aika äkkiä alkaa ahistaa. Pois vaan. Äskeisen New York-vinkin kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin alkaa ahdistaa? Minulla oli ensimmäinen joulu ilman lapsia viime vuonna. Teimme miesystävän kanssa ihanaa ruokaa, saunoimme ja luimme hyviä kirjoja. Lapset tulivat joulupäivänä ja vietimme jouluaaton heidän kansaan silloin.

Vierailija
4/6 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää.

Eikä mua joulu ilman lapsia ahista, ei ole ensimmäinen sellainen, mutta on ensimmäinen joulu miesystävän kanssa kun voidaan olla kahden :)

Vierailija
5/6 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin viime joulu ensimmäisen kerran miehen kanssa kaksin ja oli mukavaa. Olimme vain kotona. Kävimme aamulla ja illalla kävelyillä ja fiilistelimme ihmisten joulupihoja ja sitä maagista tunnelmaa. Siinä välissä kävimme kirkossa, söimme hyvin ja kävimme joulusaunassa. Oli aika ihanaa :)

New York jouluna voisi olla todella ihana, mutta 3-4 päivää taitaa olla liian lyhyt aika sellaiseen. Miten olisi junalla Pietariin?

Vierailija
6/6 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wien jouluna ei kuulema ollut yhtään pöllömpi valinta. Kertoi viime vuonna mieheni ystävä. Olivat siellä yhdessä vaimonsa kanssa, kolmevitosia ja paljon maailmaa matkanneita:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi