Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein tunnistatte täältä tuttavia?

Vierailija
18.08.2020 |

Joko että he kirjoittavat tai heistä kirjoitetaan?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tunnistaneet työkavereita? Se vasta noloo on......

Vierailija
2/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamia kertoja kysynyt parilta ihmiseltä oletko se kenties sinä? eivät ole vastanneet Ehkä ei ole luettu viestiä tai sitten ei vain ole halunnut paljastaa, että minähän se olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään bongannut ketään tuttua 😔 Olen ollut täällä seitsemän vuotta.

Vierailija
4/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tunnistaneet työkavereita? Se vasta noloo on......

Minä olen kertonut työkavereilleni, että tykkän kirjoitella pöllöpalstalla.  Mitäpä noloa siinä

Vierailija
5/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan avoimesti kertonut monille tutuille käyväni täällä paljonkin heittämässä herjaa, provoa ja ihan asiallista juttuakin ja varmasti moni tunnistaisi minut sanomisieni perusteella.

M35

Vierailija
6/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Joskus mietin että tunnistaakohan joku tuttu minut täältä, mutta sitten muistan että täällä kirjoittelee pääasiassa porukkaa pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
7/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan muutellen totuutta joten tuskin tunnistaa

Vierailija
8/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tunnistanut kertaakaan.

Vierailija
9/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vieläkään bongannut ketään tuttua 😔 Olen ollut täällä seitsemän vuotta.

Mä olen ollut 20 vuotta ja kerran mut on tunnistettu kaupassa tämän palstan kautta. Mutta se oli silloin onlinen aikaan kun laitettiin itsestämme kuvia palstalle.

Vierailija
10/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa joku parisuhdedraamavuodatus on vaikuttanut ihan sanasta sanaan siltä mitä olen joltain ystävältäni kuullut... Toki samanlaisien parisuhdeongelmien kanssa kamppailee todella moni.

Vierailija
11/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tunnistaa minut joskus. Ja minä hänet.

Vierailija
12/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun tuttu, mutta luulen tietäväni ketä kuvailtu yhdessä rumuusketjussa. Ja olisin itsekin kaikista näkemistäni ihmisistä valinnut esimerkiksi juuri hänet. Koska kaikilla muilla joku diagnoosi niin ei olisi reilua.

Vierailija
13/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin tietää ja minä tiedän monta. Eräiden takia jopa tein itseni julkiseksi. Enemmän kyllä hävettäisi suolessa kirjoittaa.. Täällä on hauskaa..

mies52v

Vierailija
14/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tunnistin suht läheisen opiskelukaverin kokemuksen "kiihottavimmat kokemukset" ketjusta kirjoitustyylin ja kirjoittamiensa faktojen perusteella... en maininnut hänelle koskaan asiasta.

Vierailija
15/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin yhden tutun toiselta palstalta eilen, koska kertoi yksityiskohtia. Olin ajatellut tutustua paremmin, mutta vaikuttaakin avoimen mulkulta, joten siihen jäi se suunnitelma. 

Vierailija
16/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin yhden tutun toiselta palstalta eilen, koska kertoi yksityiskohtia. Olin ajatellut tutustua paremmin, mutta vaikuttaakin avoimen mulkulta, joten siihen jäi se suunnitelma. 

Uutta putkeen vaan.

Vierailija
17/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sukulaisen vaimon. Ja kerroin kaikille (muille) sukulaisille :D

Itse kirjoitin aikoinaan paljon, mutta usein kerroin jonkun muun tarinan, koska halusin keskustella aiheesta. Keskustelu on mielestäni se kiinnostava juttu, ei niinkään se, ovatko tarinat aina täsmälleen oikein tai kenties yhdistelmiä useammasta tapahtumasta eri ihmisille.

Vierailija
18/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen houkutellut tieten tahtoen ketjuihin tiettyjä ihmisiä, keitä arvelin täällä kirjoittelevan, ja syöttiin on tartuttu monesti. Tiedän tarkalleen ketä tuntemistani henkilöistä täällä käy.

Vierailija
19/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Minä tunnen sinut ap! Kiinni jäit!

t. Arvaa kuka

PS. Ei, tosiasiassa en muistaakseni ole tunnistanut täältä koskaan ketään, kai.

Vierailija
20/27 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen houkutellut tieten tahtoen ketjuihin tiettyjä ihmisiä, keitä arvelin täällä kirjoittelevan, ja syöttiin on tartuttu monesti. Tiedän tarkalleen ketä tuntemistani henkilöistä täällä käy.

Hahaa, minäpä en tartu syöttiin, vaikka olen huomannut että yrität kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme