Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksinaismoralismia

Vierailija
18.08.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006604807.html

Miksi kyseinen nainen ei saa potkuja? Jos mies sanoisi (asiakkassta) että olisipa kiva mennä päälle ja tunkeutua sisään, niin siitä nousisi kauhea haloo ja syyte.

Nyt kun nainen on tekijänä niin sitä sanotaan vain että se oli vitsiä????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Jos mies sanoisi tuollaista niin olisi jo pääministerikin vaatimassa sitä syytteeseen. Mutta naisille onkin eri säännöt kuin miehille.

Vierailija
2/9 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyseisellä Twitter-tilillä ollut edes mainintaa mistä työpaikasta tai yrityksestä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtanut olla kuuma mies.

Vierailija
4/9 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää sissimainontaa ja jyskille sakot ja naiselle lisää palkkaa.

Vierailija
5/9 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on noita heittoja, joita ennen somea julkituotiin vain kahvihuoneessa työkavereille.

Maalittamiskommenttia en ko. työntekijältä tässä yhteydessä ymmärrä. Maalitusta, kun reagoidaan juuri hänen julkaisuunsa. No, kenen sitten?

Vierailija
6/9 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, että mauton heitto muualla kuin tyttöjen illassa. Ja ihan kamala myös toisin päin.

Tosin nainen ei ollut somessa edustamassa työnantajaansa. Asia on mun mielestä virallisella taholla hoidettu niin kuin se kuuluukin hoitaa.

Vierailija
7/9 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä, että mauton heitto muualla kuin tyttöjen illassa. Ja ihan kamala myös toisin päin.

Tosin nainen ei ollut somessa edustamassa työnantajaansa. Asia on mun mielestä virallisella taholla hoidettu niin kuin se kuuluukin hoitaa.

Nykypäivänä kaikki sosiaallinen media on myös työnantajan. Ihminen on niin helppo yhdistää työnantajaansa että ei todellakaan voi mennä sanomaan mitä huvittaa sosiaallisessa mediassa.

Vierailija
8/9 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisi olla kyseinen mies.

Vierailija
9/9 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaisi olla kyseinen mies.

Aivan samaa mieltä. Tuon naisen pitäisi saada potkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi