Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narttukoiran juoksusta: mikä "vaippa" paras?

Vierailija
26.08.2013 |

Jouduin vähän vastentahtoisesti ottamaan meille kaksi pientä ( kylläkin erittäin suloista ja ihanaa ) narttukoiraa. Koirat ovat siis meillä ihan vakituisesti. Nyt toisella niistä on alkamassa "juoksu" ja siksi kyselenkin, että mikä vois olla paras vaipparatkaisu näille tuleville viikoille? Toisella oli keväällä jo yksi juoksu ja mä ostin sille eläinkaupasta sellaset jotkut pikkuhousut, mutta koira repi ne aina välittömästi pois yltään. En todellakaan haluaisi, että kotimme on enää ikinä koiran eritteissä. Kuvottaa ajatuskin, hyi olkoon. Koirien virallinen omistaja ei halua, että koirat sterilisoitaisiin ( se ei ole luonnollinen tila eläimelle ja siksi ei halua, että leikataan ) , eli tää juoksujen hoitaminen on ja tulee olemaan kokonaan mun huoleni.

Jos joku osaisi neuvoa, olisin todella kiitollinen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin seuraavaa viritelmää: Säästin omia kulahtaneita alkkareitani tarkoitukseen. Tein niihin reiän häntää varten sopivaan kohtaan ja sidoin koiran selän päältä solmuun, niin että tuli napakka ja istuva systeemi. Pöksyihin ihan tavallisia siteitä. Voivat olla halvimmasta päästäkin. Niitä sitten riittävän usein vaihtelin. Ihmeesti koira antoi tuon pöksyviritelmän olla paikallaan.

Vierailija
2/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ranskiksella on käytössä tyttäreni vanhat hello kitty pikkupöksyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterkkauta koirasi niin eipä ole enää juoksuista harmia. Lisäksi se suojaa koiria tehikkaasti nisäkasvaimilta ja tietty vahinkopennuilta. Suosittelen!

Vierailija
4/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä muuten taisin kokeilla just jotain tollasta pikkariviritelmääkin, muttneste repi nekin pois. Tuli mieleen, että onko kukaan käyttänyt koiralle niitä lasten housuvaippoja? Jos leikkais niihin hännälle reijän, voisko toimia? 

Kiitos neuvoista! 

Vierailija
5/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 20:02"]

Ok. Mä muuten taisin kokeilla just jotain tollasta pikkariviritelmääkin, muttneste repi nekin pois. Tuli mieleen, että onko kukaan käyttänyt koiralle niitä lasten housuvaippoja? Jos leikkais niihin hännälle reijän, voisko toimia? 

Kiitos neuvoista! 

[/quote]

Mä olen miettinyt myös samaa kun nyt on vauva ja vauvanvaippojakin. Meilläkin on pikkarit tippuneet jalasta. Toisaalta verta tulee vain tippoja, mutta se on kuitenkin ällöä kun koira nukkuu sängyssämme ja lakanat on siten veritippaiset.

Vierailija
6/6 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniltä koiriltahan tulee vähän eritettä ja kyllä ne itse nuolevat ne pois?