Löysin yli nelikymppisenä mielettömän upean miehen.
En voi vieläkään uskoa onneani todeksi. Laitoin joskus tänne listan ihannemiehestäni ja se teilattiin täysin epärealistiseksi, vaikka etsin samankaltaista tyyppiä kuin itsekin olen, Tutkitustihan 'lika barn leka best' toimii parhaiten. Mies on minua muutaman vuoden nuorempi ja aivan täydellinen elämänkumppani. t. n49
Kommentit (47)
Miksi et ole nyt hänen kanssaan?
Minä löysin upean mieheni jo 25 vuotta sitten ja yhä vieläkin hän on upein mies minkä tiedän. Yhteinen historia ja perhe ovat parasta.
Ihanaa, onneksi olkoon! Minä löysin samoin, enkä ollut edes rohjennut tehdä listaa. Hän on pitkä, tumma, komea, seksikäs herkkä ja hellä, raitis ja kuntoileva ja hyväkuntoinen. On hyvässä ja hyvin palkatussa työssä, harrastaa taidetta, oma siisti ja nätisti sisustettu koti. Vain muutaman vuoden vanhempi kuin minä.
En voi uskoa onneani minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin upean mieheni jo 25 vuotta sitten ja yhä vieläkin hän on upein mies minkä tiedän. Yhteinen historia ja perhe ovat parasta.
Onnea sinullekin suhteeseesi. Yhteinen historia ja perhe minullakin oli tietysti toiveissa, mutta pitkä liitto johti eroon. Onneksi kuitenkin on mahdollista löytää upea kumppani vielä 40+!
Kerro Ap tuo miehellesi. Hienoa kuulla että onnistaa keski-ikäisiäkin :)
Kaksi noin nelikymppisenä eronnutta ystävääni löysivät uudet miehensä ihan helposti. Toinen on ollut miehen kanssa jo viitisen vuotta, toinen ehkä kolme vuotta. Ei se ole välttämättä yhtään vaikeaa löytää kunnon miestä nelikymppisenä. Naapurin rouva löysi ihanan miehensä lähes kuusikymppisenä ja nyt he ovat olleet yhdessä reilu parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että upea mies on jaksanut katsoa tuollaista latistavaa kurppaa.
Se joka toista haukkuu, sen napa pyörii ja paukkuu.
Minä en sentään haukkunut ketään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, että upea mies on jaksanut katsoa tuollaista latistavaa kurppaa.
Se joka toista haukkuu, sen napa pyörii ja paukkuu.
Minä en sentään haukkunut ketään. :)
Muuten vain tulit omahyväisesti ilmoittamaan, että sellainen suhde jossa ei enää voi olla yhteistä pitkää historiaa ja perhettä, ei ikinä voi olla niin hyvä kun sinun. Eikä me muut muutenkaan olla niin hyviä kuin sinä. Ihana ihminen.
yli nelikymppisellä naisella täytyy olla hyvä perintö tjms tulossa,niin sit kelpaa mullekkin :P
Vierailija kirjoitti:
Häh? En ihan tajunnut kysymystäsi. Kyllä minä seurustelen edelleen miehen kanssa ja yhteistä historiaa kertyy meille kokoajan lisää. ap
Paljon onnea teille molemmille- äläkä välitä näistä ikävistä kommenteista mitä tässä ketjussa on 😀
Vierailija kirjoitti:
Kerro Ap tuo miehellesi. Hienoa kuulla että onnistaa keski-ikäisiäkin :)
Olen kertonutkin. Tunnemme kumpikin olevamme onnekkaita, kun löysimme toisemme. On ihanaa saada olla rakastunut ja tuntea itsensä rakastetuksi vielä tämän ikäisenä. ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten herätyskello soi.
Herätyskello on soinut meille jo monena aamuna ja aina on ollut yhtä ihanaa herätä oman rakkaan vierestä. ap
Vierailija kirjoitti:
yli nelikymppisellä naisella täytyy olla hyvä perintö tjms tulossa,niin sit kelpaa mullekkin :P
On jo perintö ja itsekin tienatut rahat, joten en todellakaan tarvitse sinua. Nyt oli puhe hyvistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelpuuttaisi sinua. On perittyä ja omaa varallisuutta ja tuloja riittävästi mukavaan elämään, jonka jaan kivan kumppanin kanssa.
Olkaa onnellisia yhdessä.☺