Olenko ainoa aikuinen nainen joka haluaa oikeata seksiä joka päivä?Ja saa siis myös orgasmeja..meja?
Siis himoitsen miestäni hulluna, vaikka ollaan oltu vuosymmenet jo. Jokapäivä on kiihkeää seksiä, ja se on molemminpuolista. Kun luen näiät juttuja olen ihan ymmälläni! Olen saanut oudon käsityksen suomalaisten parien seksistä. Olenko harvinain joka vaan "vakkaan kantensa löytänyt"`?
Kommentit (4)
Et. Miehen kanssa 4-6x viikossa. Muina päivinä hoidan itse itseni.
Teillä on tosiaan hyvä tuuri käynyt.
Minä en saa aina yhdynnässä orgasmia, mutta haluaisin silti joka päivä yhdyntää koska rakastan sitä tunnetta kun penis liikkuu sisälläni. Paras tunne elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on tosiaan hyvä tuuri käynyt.
Minä en saa aina yhdynnässä orgasmia, mutta haluaisin silti joka päivä yhdyntää koska rakastan sitä tunnetta kun penis liikkuu sisälläni. Paras tunne elämässä.
Niin minäkin.. se tunne on ihan erijuttu. Mutta, vaikken saa yhdynnässä, mies paneeihan hekumallisesti: Ja vaikken siinä saa.. mies oikein upeesti ja hellästi sormettaa heiti sitten orgasmiin. Siinä ei kauan menkkään.
Joskus en annakkan heti mennä sisään... vuoroin vieraiss kuten sanonta menee. Sitten ensin minulle!
Niin hyvin kuin voi olla!
Teillä on käynyt tuuri