Miten kertoa miehelle että minulla oli muutama vuosi takaperin salasuhde?
Kommentit (49)
Millä tapaa asia on nyt ajankohtainen?
Tarviiko tuohon nyt jonkun erityisen tavan kertoa? Miten monella tavalla sen nyt voi kertoa?
No tämä mies yrittää vielä tavoitella minua. Ap
Sanot: ' Minulla oli vuosia sitten salasuhde'. Jos nyt näet sen tarpeelliseksi sanoa.
Aiotko siis lähteä kun tämä toinen ”tavoittelee” sinua vai ryhdytkö uuteen salasuhteeseen?
Täh? Olet siis jonkun kanssa, mutta nyt joku muu vonkaa sua ja koet tarpeelliseksi kertoa sille jonka kanssa olet?
Oh hoh.
Jos arvostat häntä jonka kanssa olet, ole nyt hiljaa vaikka pari vuotta sitten olikin salasuhde sen vonkaajan kanssa. Ja jätä se vonkaaja omaan arvoonsa. Sano kiitos mutta ei kiitos.
Mutta jos haluat sen vonkaajan mukaan lähteä, päätä rehdisti ensin suhde3 tähän jonka kanssa olet. Mieti, mitä kerrot ja miten, kunnioita häntä joka tapauksessa.
Ja kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No tämä mies yrittää vielä tavoitella minua. Ap
Kertoakseen sukupuolitaudista?
Mitäs siinä, lähdet vain tämän uuden miehen mukaan! kyllä se ukko sit huomaa kun olet kadonnut
Sinun kannattaa kertoa totuus jos kaksi kolmesta seuraavasta asiasta toteutuu:
1. onko asia totta (tässä tapauksessa on totta)
2. sinun on pakko kertoa (asia tulee esimerkiksi jotain muuta kautta miehesi tietoisuuteen, ja jäisit valehtelusta kiinni)
3. saatko jotain hyvää toisella aikaiseksi kertomalla (tuleeko miehesi iloiseksi tai tyytyväiseksi jos kerrot)
Luulen, että ainoastaan kohta 1. toteutuu, ja jos asian voi pitää salassa, ja todennäköisesit vähintään pahoitat tai katkeroitat miehesi, niin silloin paras tapa kertoa on olla kertomatta
Sama kolmen kohdan sääntö pätee muihinkin asioihin. Esim. jos miehesi kysyy, onko hän vielä yhtä komea kuin tavatessanne, niin
1. onko asia totta (ei välttämättä ole)
2. onko sinun pakko kertoa (aika pakko vastata jotain, kun toinen kysyy suoraan)
3. saatko toiselle jotain hyvää (mitä vastaamalla voit saada miehesi iloiseksi ja/tai välttää pettymystä)
Jos miehesi ei ole enää yhtä komea, niin silti kannattaa vastata, että "kyllä sinä olet vähintään yhtä komea nykyäänkin".
Parempi että menet hautaan tiedon kanssa. Tai sitten jätät avaimet keittiön pöydälle h___a. Suhteenne ei enää koskaan tule olemaan samanlainen kuin nyt.
Pakko kertoa koska tämä salasuhteen tyyppi alkanut stalkkaamaan minua. Ei jätä rauhaan siis. Ap
Miten se tilannetta muuttaa, että muinainen salasuhde vonkaa sua nyt?
Vierailija kirjoitti:
Pakko kertoa koska tämä salasuhteen tyyppi alkanut stalkkaamaan minua. Ei jätä rauhaan siis. Ap
Pakkoko sitä on kertoa, että olette pa***eet.
Sano että vonkas joskus ja annoit pakit ja nyt yrittää uudestaan.
Up