Kuinka usein miehesi käy baarissa?
Ja osaako hän käyttäytyä siellä? Kuinka usein itse käyt? Vai käyttekö yhdessä?
Kommentit (29)
Kerran vuodessa? Joskus työkavereiden kanssa käväisee työmatkalla, eipä muuten. Ottaa siellä 1-2 kaljaa ehkä ja mitä luultavimmin osaa käyttäytyä asiallisesti niinkuin muutenkin.
Mies vastaa. Minä käyn keskimäärin kerran kuukaudessa baarissa kavereiden kanssa. Mä ja mun kaverit osaavat käyttäytyä myös juovuksissa, joten siellä näillä reissuilla puhutaan joutavia, juodaan, katsellaan (ja huom, vain katsellaan) naisia ja ehkä jos oikein villiksi heittäydytään, niin tanssitaan. Yöksi sitten aina omaan kotiin. Vaimo käy ehkä noin kerran vuodessa yhteisten kavereiden kanssa baarissa.
Ei käy baarissa koskaan, en myöskään minä. Baarielämä on ihan täysin taaksejäänyttä elämää. Ystäviä nähdään tostemme luona tai harrastuksissa. Olemme lisäksi niin nössöjä, että viihdymme kotonamme todella hyvin, ei huvita lähteä sieltä mihinkään.
Oisko 1-3 kertaa vuodessa. Osaa käyttäytyä, vaikka yleensä ottaa liikaa, kun kerran harvoin jaksetaan lähteä :)
käydään yleensä yhdessä ja juodaan lasillinen viiniä. toisinaan meillä on mukana kehitysvammainen tyttäremme, aikuinen jo, joka syö jäden tai juo lasillisen kokista seuranamme.
ja 20 lisää, että ehkä kerran parissa kuukaudessa käydään.
Joka toinen vuosi on firman pikkujouluissa. On esimiestehtävissä, eli hänet odotetaan tulevan pikkujouluihin, mutta onkin sopinut johdon kanssa, että riittää joka toinen vuosi ja kollega on joka toinen vuosi, kumpikin paikkaa toisiaan.
Lisäksi käy kerran vuodessa jollain keikalla, mutta sinnekin menee aina autolla.
nimimerkillä miehestä ei saa juoppoa tekemälläkään
Aika moni perheellinen on jo ohittanut baarimenot, meillä kummallakaan ei ole tarvetta baareissa juosta, on pehettä ja viihdymme niin. Syömässä käymme ulkona melko usein mutta kännäämiset eikä vieraat miehet/naiset ei kiinnosta. Sehän se usein on se syy miksi sinne baariin on niin kova hinku monilla.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2013 klo 10:12"]
Sehän se usein on se syy miksi sinne baariin on niin kova hinku monilla.
[/quote]
No eihän ole :-o
Tai ehkä sun tuttavapiirissä, mutta ei ainakaan meidän kavereista eikä myöskään duunikavereista kukaan käy sen takia tuulettumassa eli ei voi kyllä yleistää.
No ei käydä baareissa kumpikaan. Eikä juoda, joten ei ole käytösongelmia. :-D
Ei koskaan ellei ole asiakkaiden kanssa työmatkalla - silloin yleensä tasokkaissa paikoissa eikä missään kantiksissa. Yhdessäkään ei käydä muuten kuin syömässä, juomassa ei.
Ei ikinä. Kerran vuodessa on firman pikkujoulut ja ehkä kerran vuodessa joku muu firman tilaisuus. Pelikavereiden kanssa on kerran vuodessa mökkireissu, mutta sinne menee aina autolla hankalan matkan vuoksi ja tulee aina yöllä kotiin (ei siis jää mökille yöksi vaikka mahdollisuus olisi). Minäkään en käy ulkona oikeastaan ikinä, ehkä kerran vuodessa jossain syömässä kavereiden kanssa. Minulla on työhön liittyvää iltamenoa ja edustamista sen verran, että ulkonakäymisintoa ei vapaa-ajalle enää riitä.
Mieheni ei käy baareissa. Eikä juo. Tämä ei johdu siitä että minä sitä rajoittaisin, häntä ei vaan huvita. Ja se on ok. Minä käyn baarissa kerran tai pari vuoteen, ja joka kerta totean saman: ei täällä oo mikään muuttunut. Ja lähden aikaisin kotiin mieheni kainaloon nukkumaan.
Todella harvoin onneksi! Ei häntä kiinnosta. Yleensä käymme yhdessä. Minäkään en yksinäni juuri käy. Yhdessä meillä on hauskaa :)
mies käy kerran viikossa olutseuran kokouksessa. Juo yhdestä viiteen olutta. Minä käyn joka toinen viikko, joskus juon paljon, yleensä vähän. Kerran kuussa käymme kahdestaan ulkona syömässä ja juomme vinkkupullon puoliksi. Harvoin olemme päissämme. Joskus jollain mökkireissulla vähän mopo karkaa.
mies käy kerran viikossa olutseuran kokouksessa. Juo yhdestä viiteen olutta. Minä käyn joka toinen viikko, joskus juon paljon, yleensä vähän. Kerran kuussa käymme kahdestaan ulkona syömässä ja juomme vinkkupullon puoliksi. Harvoin olemme päissämme. Joskus jollain mökkireissulla vähän mopo karkaa.
Mistä sen tietää, että miten se mies siellä baarissa käyttäytyy?
Kerran viikossa korkeintaan käydään sillon yhdessä ja yleensä mukana on miehen tai minun kavereita. Ei käydä tanssibaareissa vaan ihan jossain juomassa pari olutta tai siideriä. Mies osaa käyttäytyä vaikka olisi ottanut vähän enemmänkin.
Käydään yhdessä ja erikseen.
Jos mennään erikseen, mennään kavereiden kanssa ja silloin istutaan siis iltaa kavereiden kanssa, juorutaan ynnä muuta.
Ei meistä kummallakaan ole tarvetta mennä kourimaan jotain vieraita ihmisiä, se on huonoa käytöstä, ei liity edes parisuhteeseen, niin ei myöskään tehdä sinkkuna, kyllä lähestyminen on jotain muuta kuin perseen läpsyttelyä.
Meistä kahdesta se olen minä, joka ottaa yleensä kovemmat kännit, ikävä kyllä. Yleensä onneksi osaa molemmat ottaa ihan ihmisiksi vaikka humalaan itsemme juommekin.