Miten saada nainen nauttimaan laiskottelusta?
Saakelin saakeli. Koko ajan pitäisi muka olla menossa jonnekin tai tekemässä jotain. Miten hänet saisi ymmärtämään että varsinkin vapaapäivänä on paitsi sallittua, myös mukavaa, olla koko päivä yövaatteissa, katsoa telkkarista uusintoja tai vain pötkötellä toisen vieressä ja tilata kuljetusruokaa?
Kommentit (15)
Tämä on luonnekysymys, tunnen tällaisia miehiä ja naisia. En ole vielä kuullut miten siihen voisi vaikuttaa, vähän sama kuin aamu- ja iltavirkut, ei se muutu. Itse rakastan laiskottelua, nainen olen.
Yritä saada sillei, että tietyt kotihommat on tehtynä ja ne ei sitten tykytä otsalohkossa silloin kun tulee vapaapäivä. Kaikki ei pysty rentoutua jos roskat viemättä, pyykkivuori odottaa ja kämppä paskainen. Voitte myös neuvotella noista mitkä asiat hänen mielestään kuuluu olla hyvällä mallilla, että hän voi vähän relata.
Kaikki vaan ei pidä tuollaisesta. Itselleni tulee nuhjuinen ja kurja olo, jos ei edes vaatteita vaihda. Rentoutumisen sijaan alkaa vain ahdistaa. Liikkuminen ja puuhailu puolestaan rentouttaa.
Olette siis erilaisia, yrittäkää löytää kompromissi. Puolet päivästä köllöttelyä, puolet aktiviteetteja tai puolet jotain yhdessä, puolet omia touhuten.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaan ei pidä tuollaisesta. Itselleni tulee nuhjuinen ja kurja olo, jos ei edes vaatteita vaihda. Rentoutumisen sijaan alkaa vain ahdistaa. Liikkuminen ja puuhailu puolestaan rentouttaa.
Olette siis erilaisia, yrittäkää löytää kompromissi. Puolet päivästä köllöttelyä, puolet aktiviteetteja tai puolet jotain yhdessä, puolet omia touhuten.
En mä usko, että toi johtuu erilaisuudesta vaan siitä, että mies ei ymmärrä, että nainen stressaa siitä, mitkä hommat häntä odottavat, jos laiskottelee yhden päivän.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää diili että joka toinen vapaapäivä vietetään hänen tavallaan, joka toinen sinun tavallasi.
Olen yrittänyt mutta nätisti pyytäminen tai suostuttelu ei riitä ja kovempiin toimiin en ole viitsinyt ruveta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on luonnekysymys, tunnen tällaisia miehiä ja naisia. En ole vielä kuullut miten siihen voisi vaikuttaa, vähän sama kuin aamu- ja iltavirkut, ei se muutu. Itse rakastan laiskottelua, nainen olen.
Olisi mukava saada hänestä seuraa joskus ihan vaan kiireettömään yhdessäoloonkin...
Vierailija kirjoitti:
Nainen yöpaidassa tukka hieman sekaisin... siinä on mielleyhtymiä herättävä näky.
Minulla on mies, joka on KOKO AJAN menosaa jonnekin eikä pysy edes hetkeä aloillaan. Olisi niin ihana juoda vaikka sunnuntaina aamukahvit rauhassa ja olla vaan, mutta hän on jo klo 7 täysillä menossa ja juonut jo aamukahvit, kun minä herään :D kyllä minäkin olen paljon menossa ja aktiivinen, mutta tykkään myös rentoutua niin, että saan vain olla vaikka koko päivän yökkärit päällä sohvan nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Yritä saada sillei, että tietyt kotihommat on tehtynä ja ne ei sitten tykytä otsalohkossa silloin kun tulee vapaapäivä. Kaikki ei pysty rentoutua jos roskat viemättä, pyykkivuori odottaa ja kämppä paskainen. Voitte myös neuvotella noista mitkä asiat hänen mielestään kuuluu olla hyvällä mallilla, että hän voi vähän relata.
Juuri näin! Edellisenä päivänä kämppä ojennukseen ja putipuhtaaksi, niin seuraavana päivänä ei tarvitse miettiä.
Meille joillekin on iskostettu jo lapsesta asti että tekemättömyys on synti. Sitä vahvistaa nykyajan elämänesittelykulttuuri jossa joka ikinen arjesta pikkasenkin poikkeava hetki on siirrettävä eetteriin muitten töllötettäväksi. Pics or it didn't happen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette siis erilaisia, yrittäkää löytää kompromissi. Puolet päivästä köllöttelyä, puolet aktiviteetteja tai puolet jotain yhdessä, puolet omia touhuten.En mä usko, että toi johtuu erilaisuudesta vaan siitä, että mies ei ymmärrä, että nainen stressaa siitä, mitkä hommat häntä odottavat, jos laiskottelee yhden päivän.
Mitkä työt? Ei minua odota mitenkään erikoiset työt vaikka laiskottelisin koko viikon. Tiskejä kertyy joo mutta ne on aina nopeat hoitaa, ja siis mitä muuta? T. Nainen
Minä laittaisin tuon erilaisuuden piikkiin. Onneksi meillä osataan sekä ottaa rennosti että venyä tarpeen mukaan, ehkä vähän sinne laiskalle puoliskolle kallistutaan.
Ystävä on hoputtamassa miestä ovesta ulos joka viikonloppu kello kymmenen. Olen yrittänyt sanoa, että antaisi hänen nukkua, jos kerran tarvitsee unta ja lepoa ja muutenkin heidän pitää olla koko ajan menossa tai tekemässä jotain, kotona ei voi vain olla rauhassa. Stressaantuisin. Ja toisaalta pitkästyisin, jos vain oleskeltaisiin.
Tehkää diili että joka toinen vapaapäivä vietetään hänen tavallaan, joka toinen sinun tavallasi.