Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen esimerkki miten kauneusleikkaukset VANHENTAA

Vierailija
25.08.2013 |

Rouva V:n sisko on aloittanut oman bloginsa.Innoikkaana blogien lukijana myös minä vierailin hänen sivuillaan.Ja kas,mikä pettymys!Nuori ja sievä ihminen laittanut ties mitä tököttiä nassuunsa.Toimii varoittamaan esimerkkinä!Luulin rehellisyyden nimissä hänen olevan vähintään 35v.Todellinen ikä huitelee jossain parikympin tienoilla.Huh huh!

Muutenkin tämä huulien korostaminen alkaa jo tympiä.Ksksksenialta ei varmaan ilmesty yhtäkään kuvaa ilman kylpyankkaefektiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun otsikko on huvittavan surullinen. Taas joku laukoo "faktoja" asiasta josta niitä ei ole. Olen tuntenut kyseisen neidin melkein koko tämän 26 ikävuoden ajan, ja huulet ovat kyllä pysyneet samanlaisena kaikki nämä vuodet. Aito ja ihana nainen, sisäisesti ja ulkoisesti. :)   

Vierailija
2/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kuvassa oikealla olevalla blondilla ja brunetilla blogia? Brunetin blogia muistan joskus lukeneeni, mutta enää ei muistu osoitetta mieleen.

http://3.bp.blogspot.com/-tri0UIwjwpQ/UhY1YfvAXKI/AAAAAAAAAgg/wUHACarAtos/s1600/DSC_0660.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe mitään pistoksien tai botoxien jälkiä bloggarin kasvoissa. Sitäpaitsi ikää on 26 v., ei 20 v.

Vierailija
4/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä perusteella tuolla on huulissa täytettä? Onko kuvia, joissa hänellä ennen on ollut erilaiset huulet vai mistä on kyse?

Ihmetyttää siksi, että itselläni on vähintään yhtä pulleat huulet, mutta ne on taatusti sitä ihan luonnostaan, ollut aina samanlaiset. Epäilläänköhän minuakin kun kadulla kuljen, että onpa tuo akka ottanut liikaa täyteaineita huuliinsa, vaikka en ole ottanut enkä ota...

Vierailija
5/14 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kiralla ei oo mitenkään erityisen pulleat huulet. Musta noi on ihan normaalit, aika monilla suomalaisella varmaan samaa kokoa. Mammat on hyviä ja rauhottuu nyt.

Vierailija
6/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20!ei voi olla.ja miksi miksi miksi pilannut huulensa?

Vierailija
7/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten nuo revityt farkut + käännetyt lahkeet ovat muotia, lähti naisesta 20cm pituutta samalla.

Vierailija
8/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki, kiitos

Vierailija
9/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä huomaa mitään kauneusleikkausjälkiä, mutta en kyllä ole mikään asiantuntijakaan. Ihan mielenkiintoinen blogi, jos muodista pitää. Hyvin ajan hermolla tuntuisi olevan. 

Vierailija
11/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottava on, että aika pelottavan näköinen.

Luisevat kasvot.

Vierailija
12/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet  taitaa olla laitettu ja muutenkin vähän Sini Sabotagen näköinen nainen.

Vierailija
13/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää se, että näitä blondattuja kumihuulisia merimiesraitapaitabloggareita mahtuu 13000 tusinaan, samoin muutamia muita perustyyppejä, ja kaikkia yhdistää äärimmäisen tylsä pukeutumistyyli. Muuten ei ärsyttäisi, mutta kun Suomessa ei ole oikein ketään, jonka blogia haluaisin oikeasti lukea! Tai jos onkin, postaavat pari kertaa vuodessa. Jossain vaiheessa vain alkaa nousta savu korvista, kun uuden blogin avatessaan toivoo että kerrankin olisi jotain kiinnostavaa, ja ei vaan.

Vierailija
14/14 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 16:57"]

Minua taas ärsyttää se, että näitä blondattuja kumihuulisia merimiesraitapaitabloggareita mahtuu 13000 tusinaan, samoin muutamia muita perustyyppejä, ja kaikkia yhdistää äärimmäisen tylsä pukeutumistyyli. Muuten ei ärsyttäisi, mutta kun Suomessa ei ole oikein ketään, jonka blogia haluaisin oikeasti lukea! Tai jos onkin, postaavat pari kertaa vuodessa. Jossain vaiheessa vain alkaa nousta savu korvista, kun uuden blogin avatessaan toivoo että kerrankin olisi jotain kiinnostavaa, ja ei vaan.

[/quote]

Sun pitää tehdä kuten Anna aikoinaan eli alkaa bloggaamaan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme