Ranskan presidenttipari alkoi seurustella kun olivat 16- ja 41-vuotiaita, miksi tämä ei aiheuta kauhistelua?
Entä jos sukupuolet olisikin toisin päin, Macron seurustelisi nyt 42-vuotiaana 17-vuotiaan tytön kanssa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä parempaa seksuaalista hyväksikäyttöä.
Ikääntyvä puuma pokasi nousevan poliitikon.
No minun mielestäni se on kamalaa, mutta vaikea sille on mitään tehdäkään. Mietin vain, tajuaako Macron joskus, mitä on tapahtunut. Hän on myös menettänyt tämän takia mahdollisuuden omiin biologisiin lapsiin. Tuskin hänellä oli edes ollut muita seurustelusuhteita. Minulla on lapseni kanssa saman verran ikäeroa ja lapsi on nyt teini. En voisi todellakaan ajatella sekaantuvani hänen kaveripiiriinsä. Edes vaikka monet ovat olevinaan tosi aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
No minun mielestäni se on kamalaa, mutta vaikea sille on mitään tehdäkään. Mietin vain, tajuaako Macron joskus, mitä on tapahtunut. Hän on myös menettänyt tämän takia mahdollisuuden omiin biologisiin lapsiin. Tuskin hänellä oli edes ollut muita seurustelusuhteita. Minulla on lapseni kanssa saman verran ikäeroa ja lapsi on nyt teini. En voisi todellakaan ajatella sekaantuvani hänen kaveripiiriinsä. Edes vaikka monet ovat olevinaan tosi aikuisia.
Ei se varmaan ole tajunnut. Yleensä presidentiksi päätyy sellaiset keskivertoa tyhmemmät tallukat, kuten av-mammat ja uliulimiehet.
Mun mielestä toi on aivan ihana rakkaustarina, ja vastaavia sukupuoliroolit toisin päin on ollut maailman sivu vaikka kuinka paljon. Viimeisimpänä Danny suunnilleen 100v pokasi taas jonkun 18-v mimmin. Ihan kauheaa?????
Ja siinä on aika vissi ero, onko kysymys hyväksikäytöstä vai oikeasta suhteesta. Onhan meillä suomessakin se poliitikkonainen, jonka 30v mies pani paksuksi 13-vuotiaana, eikä siitäkään koskaan tullut minkäänlaista rikostuomiota. Ja ovat olleet yhdessä siitä lähtien, ja 5 lasta.
Että älkää nyt jaksako myöskään jeesustella, että miehet aina hirtetään munista ja naiset sen kun vaan pokailee teinejä.
Muija iski silmänsä macroniin kun hän oli vasta 15. Ilmeisesti ko panivat silloin. Tulee mieleen se Mary Kay juttu, iski 12 v oppilaansa ja siitä lähtien yhdessä :/
Naiset ihastuvat usein oppilaisiinsa. Ei ole mikään uusi juttu Suomessakaan. Jossain oli tutkimus että jos nainen hyväksikäyttää niin yleensä hän on 30-45v opettaja ja uhri 14-18v oppilas.
Todella vinksahtanut täytyy olla keski-ikäisen naisen, jolla oli jotakuinkin "poikaystävän" ikäinen lapsi tuolloin. Oksettava harppu.
macronista on yyoytuuubis videoita, spekulaatioo ja salaliittoteorioita esim.virkaanastujaispuheesta englanniks.......
Vierailija kirjoitti:
Moi uhriutujat.
Kyllä sitä on kauhisteltu ja kritisoitu ihan todella paljon. Todella paljon. Ja aiheesta. Eikä seukkaus silloin alkanutm ihastus vain. Mutta kun tuosta on vuosikymmeniä aikaa, ei siinä nyt enää ole mitään kauhisteltavaa, kun ovat aikuisia olleet jo kauan.
Onko siitä kerrottu miksi melkein mummoiässä oleva nainen ihastui teinipoikaan? toki siis ymmärrän, että voisin itsekin yhä olla vasta pienen lapsen äiti.
Selittäisikö jonkin asteinen sekopäisyys sen että Emmanuel oli aika kuumana Sannaan niissä eu-meetingeissä ja kädet kiinni koko ajan. Viimeksi Brysselin kokouksessa vahingossa tuli videolle kun lääppi Sannaa turvaväleistä huolimatta. Yritti tehdä vaimonsa mustasukkaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se varmaan ole tajunnut. Yleensä presidentiksi päätyy sellaiset keskivertoa tyhmemmät tallukat, kuten av-mammat ja uliulimiehet.
Mun mielestä toi on aivan ihana rakkaustarina, ja vastaavia sukupuoliroolit toisin päin on ollut maailman sivu vaikka kuinka paljon. Viimeisimpänä Danny suunnilleen 100v pokasi taas jonkun 18-v mimmin. Ihan kauheaa?????
Ja siinä on aika vissi ero, onko kysymys hyväksikäytöstä vai oikeasta suhteesta. Onhan meillä suomessakin se poliitikkonainen, jonka 30v mies pani paksuksi 13-vuotiaana, eikä siitäkään koskaan tullut minkäänlaista rikostuomiota. Ja ovat olleet yhdessä siitä lähtien, ja 5 lasta.
Että älkää nyt jaksako myöskään jeesustella, että miehet aina hirtetään munista ja naiset sen kun vaan pokailee teinejä.
Kuka politiikkonainen?
En käsitä mitä Macron näkee siinä naisessa, ruma ja ryppyinen naama ja vaikuttaa mies olevan tossun alla, edelleen kuin oppilas ja opettaja.
Jos asetelma olisi toisinpäin niin kauhistelua herättäisi että palstan mukaan 17-vuotias lapsi seurustelisi 42-vuotiaan miehen kanssa.
Kuvottava pari, Macron ehkä haki äitihahmoa?
Ei tuossa ole mitään kauhisteltavaa. Se on heidän oma asiansa, miksi ihmeessä meidän sitä pitäisi jeesustella? Kun heidän suhteensa ei häiritse heitä itseään niin miksi sen pitäisi häiritä meitä?
Onhan se aiheuttanut. Tässä ihan vain yksi uutinen aiheesta: https://www.is.fi/viihde/art-2000011261924.html
Jotenki omituinen pari. Ei kai siinä. Jos rakastavat toisiaan.