Onko Huutis rikki?
Aivan jatkuvasti tulee viestiä hakemaasi sivua ei löydy.
Kommentit (11)
Miksi ette tee tarjouksia ajoissa tai käytä korotusautomaattia? Itse inaki laitan kohteita kiinni sikaisemminkin ja sitten joku on aina itkemässä kun olisikin halunnut ostaa sen.
Näin ompi! Toimii ei toimi--toimii elikkä huutiksen p-kasa. En viitti enenpää kommentoida kun oon ollut vuodesta 2005 ostajana..myyjänä huutiksessa! Ja aina vaan tulhee peetä1
Terkuin Aslak
No muutama pieni toimintavirhe näyttää olevan:
Ilmoituksen teko EI ONNISTU
Tarjouksen teko EI ONNISTU
Haut EIVÄT TOIMI
Hutinetin lähtölaskenta on alkanut......... Tervemenoa
Sama kokemus, vaikka olen hakenut sellaisia tavaroita että ihan varmasti pitäisi löytyä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 14:12"]
Sama kokemus, vaikka olen hakenut sellaisia tavaroita että ihan varmasti pitäisi löytyä.
[/quote]
korjaus: pääsen kyllä huutiksen sivuille mutta kohdehaku toimii omituisesti
Joo, jäit yksi kohde voittamatta kun ei toimi. Tavaralle olisi todella ollut tarvetta. Kunhan toimii, niin suljen kaikki kohteet ja lopetan koko huutiksen käytön, sen varran paska on. Ja tuosta lystistä pitää vielä maksaa
[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 14:20"]
Joo, jäit yksi kohde voittamatta kun ei toimi. Tavaralle olisi todella ollut tarvetta. Kunhan toimii, niin suljen kaikki kohteet ja lopetan koko huutiksen käytön, sen varran paska on. Ja tuosta lystistä pitää vielä maksaa
[/quote]
Ilmainenhan se on.
Mä kanssa kirosin takkuilua, kun kohde oli sulkeutumassa. En saanut tarjottua enempää ja tuote jäi saamatta.
ap
Niin ja mä saan tuota ilmoitusta etusivulla, haussa tai kun menen omalta sivulta kohteeseen, olen tarjoamassa jne.
ap
Niin jäi ilmoitukset minultakin laittamatta, kun sivut tökki.
Ilmoitimpa siis muualla. Huuto.nettiä en enää käytä.