Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen unohtaminen

Vierailija
25.08.2013 |

Olin erään miehen toinen nainen. Olisin halunnut meistä enemmän, mutta mies päätti pysyä yhdessä tyttöystävänsä kanssa. Taisin tyhmänä mennä rakastumaan siihen mieheen, vaikka järjen perusteella pitäisi pysyä kaukana pettäjistä. Olen yrittänyt perustella itselleni, miksi näin on parempi ja mitä huonoja puolia miehessä on. Olenkin saanut listattua pitkän luettelon negatiivisia asioita. Silti tuntuu, etten pääse miehestä yli ja että haluan vain hänet. Olen tapaillut muita miehiä, mutta kukaan muu ei ole sytyttänyt minua. Ajattelen vain häntä, haluan vain häntä.

Menetän kohta järkeni. Apua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa, joskus sitä saa sen mitä toivoo.

Vierailija
2/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä pettäjässä nyt niin korvaamatonta voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 11:20"]

[/quote]

Koko pakkaus! Hänen kanssaan on helppoa olla ja keskustella. Hän kuuntelee ja kertoo henkilökohtaisia asioita myös itsestään. Hän luottaa minuun, minä luotan häneen. Hänen naurunsa on tarttuva ja katseensa välittävä. Hän on itsevarma ja vahva. Hän osaa käyttäytyä ja hänellä on moitteeton tyylitaju. Hän on klassisen komea. Hänellä on söötti, pieni rako etuhampaiden välissä. Hänen vartalonsa on täydellinen. Hän on huomioonottava sängyssä, hän tietää mitä tekee. Seksi hänen kanssaan on samanaikaisesti kuumaa ja herkkää. Hänen suudelmansa ovat helliä ja sylinsä lämmin. Hän tuoksuu taivaalliselta. Jumaloin häntä. AP

Vierailija
4/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 11:20"]

[/quote]

Koko pakkaus! Hänen kanssaan on helppoa olla ja keskustella. Hän kuuntelee ja kertoo henkilökohtaisia asioita myös itsestään. Hän luottaa minuun, minä luotan häneen. Hänen naurunsa on tarttuva ja katseensa välittävä. Hän on itsevarma ja vahva. Hän osaa käyttäytyä ja hänellä on moitteeton tyylitaju. Hän on klassisen komea. Hänellä on söötti, pieni rako etuhampaiden välissä. Hänen vartalonsa on täydellinen. Hän on huomioonottava sängyssä, hän tietää mitä tekee. Seksi hänen kanssaan on samanaikaisesti kuumaa ja herkkää. Hänen suudelmansa ovat helliä ja sylinsä lämmin. Hän tuoksuu taivaalliselta. Jumaloin häntä. AP

[/quote]

Kaiken tuon lisäksi hän pettää puolisoaan.

Ja tuollainen hän on sinulle, kun tapaatte harvakseltaan ja kaikki on jännittävää ja jo siksi romanttista ja kiihkeää.

Jos olisit hänen puolisonsa, näkisit hänessä myös huonot puolensa, jotka nyt jäävät sinulta näkemättä saadessasi kaapia kermat päältä. Ne huonot päivät, venyneet työpäivät, välinpitämättömyys, venähtäneet baari-illat, pienet loukkaukset arjessa jne, jne.

Kokemuksella puhun.

Vierailija
5/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tehdään sulle toipumissuunnitelma. Ensinnäkin, hyväksy tosiasiat: mies on pettäjä ja vaikuttaa kuvauksesi mukaan jokanaisen unelmalta --> pelimiesmatskua, joka ei ehkä koskaan pysty sitoutumaan kehenkään. Toiseksi, aina kun kaipaat tai edes ajattelet häntä, rankaise itseäsi jotenkin. Tee vaikka 20 punnerrusta tai syö sitruuna. Kolmanneksi, älä jää kotiin mutehtimaan vaan lähde ulos. Pidä silmät auki. Ehkä vastaan tulee jotain parempaa. Neljänneksi, katkaise välit mieheen, jos et ole sitä jo tehnyt. Ilmoita hänelle, että nautit hänen seurastaan ja että hän särki sydämesi. Olet kuitenkin tarpeeksi vahva jatkamaan elämääsi ilman häntä. Jatkossa ei enää mitään yhteydenottoja. Viidenneksi, keksi elämääsi jotain uutta ja hauskaa. Aloita vaikka uusi harrastus tai varaa matka.

Kyllä elämä voittaa. Ole tyytyväinen, että uskalsit hetkeksi heittäytyä miehen vietäväksi. Opit varmasti itsestäsi jotain uutta. Nyt kuitenkin pää pystyyn ja kohti huomista.

Vierailija
6/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vitoselle ja kutoselle vinkeistä. Tässä on vielä sellainen pieni mutta matkassa, että olemme tiettyjen olosuhteiden pakosta edelleen miehen kanssa paljon tekemisissä ja myös tapaamme aivan kahden kesken (ilman seksiä). Aina kun näen hänet, haluaisin vain repiä paidan hänen päältään ja käydä kiinni. Näiden ajatusten, tunteiden ja halujen unohtaminen on uskomattoman hankalaa. AP

Vierailija
7/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap, sekoat, koska et ole vielä ihmissuhteissa kasvanut aikuiseksi.

Luottamus ja luotettavuus eivät kuulu rinnakkaissuhteen käsitteistöön, jos niitä haluaa, pitää suunnata katseensa muualle.

Itselläni on rinnakkaissuhteesta alkanut suhde ja myöhemmin erottiin omista kumppaneistamme. Meillä on ollut suhteessamme vapautta katsella ympärillemme, mutta keski-ikäisiä ollaan eikä kuvioissa ole alaikäisiä lapsia, meillä toimii hyvin. Mutta sinä elät ihan toisenlaisissa maailmoissa.

Vierailija
8/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi, en välttämättä ymmärrä aivan täysin mitä tarkoitat, mutta tiedän, että onhan se nyt kieroa luottaa mieheen, jonka tiedän pettävän tyttöystäväänsä minun kanssani. Ja kun olen yrittänyt järkeillä, miksi minun ei pitäisi olla näin hulluna häneen, olen pohtinut, että mikäli olisimme yhdessä, voisinko sittenkään luottaa häneen ehdoitta, kun tiedän mitä kaikkea hän on kanssani tehnyt tyttöystävänsä selän takana. Mistä tietäisin, ettei hän pettäisi minua jonkun toisen kanssa? Luottamus on minulle parisuhteen peruskivi enkä siitä lähtisi ikinä tinkimään. Ja kaikesta huolimatta minulla on erittäin turvallinen olo tämän miehen seurassa ja voisin luottaa hänen käsiinsä koko elämäni. Ehkä olen sitten vielä kakara ihmissuhdeasioissa, vaikka ikävuosien valossa niin ei välttämättä enää pitäisi olla. AP

Vierailija
9/9 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh minä luulin että olet unohtanut miehesi jonnekin... Mä kun en itse enää välillä muista että mulla mies onkaan. Joskus välillä kun se pyörii tässä nurkissa, niin häiritsee olemassaolollaan perheen arkea ja silloin aina sitten muistan, että oho, toikin on tossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä