Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihastuksen tunnustaminen noloa?

Vierailija
24.08.2013 |

Niin. Voiko mies tykätä huonoa, jos kerron että olen aika myyty? Olemme siis tavanneet netissä n. reilu kk. sitten, tavanneet kahdesti, joista toisella kerralla harrastimme myös seksiä. Olemme pitäneet yhteyttä päivittäin. Mutta mitään sen suurempia tunnustuksia ei ole vaihdettu, mutta olemme kyllä todenneet että meillä natsaa aika hyvin ja viihdymme toistemme seurassa, on mutkatonta jne.

Olen kuitenkin tosi epävarma, että mitä hän OIKEASTI minusta ajattelee. Hän ei ole ehdottanut esim. seuraavaa tapaamista ja viestitkin on aika arkisia kuulumisia. Itse palan halusta nähdä häntä uudestaan, viettää aikaa hänen kanssaan jne. En tietenkään halua että hän tuntee olonsa ahdistuneeksi. Koska meillä on välimatkaa jonkun verran, on tapaamisia vaikea järjestää, lyhyitä sellaisia varsinkin. Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Olenko vain kiva (pano)kaveri, vai jotain muuta? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä nolointa ikinä!

Älä vaan tunnusta ihastuneesi. Elä ennemmin miettien, miten ihanaa teillä olisi voinut olla - jos vain olisit saanut suusi auki.

Vierailija
2/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa, jos olet 15, ihan ok jos olet 25 ja jopa suotavaa jos olet 35 vee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nauraa sulle etkä enää ikinä pääse vetämään pilderallia sen mauton kyydissä xD

Vierailija
4/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no perse levällään osasit olla, vaikka et mistään mitään muuten tiedäkään!

Vierailija
5/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 18:50"]

Niin no perse levällään osasit olla, vaikka et mistään mitään muuten tiedäkään!

[/quote]

sitähän mä kysyin! Että kaltaisesi fiksut ja filmaattist osaa neuvoa.

Ap

Vierailija
6/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnusta vaan mutta tee se niin että mies ei luule joutuvansa naimisiin ensi kuussa. Sano vaikka että olet nyt tosi ihastunut mutta se menee kyllä ohi ajan myötä jos ollaan vain kavereita.

Vierailija
7/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa tunnustaa ihastumista.

Varaudu kuitenkin myös siihen mahdollisuuteen, että se ihastumisesi kohde on nolo. Ettei hän oikein osaa käsitellä omia tunteitaan. 

Ehkä kannattaa kysyä, mitä hän ajattelee tuosta teidän tapailustanne. Voisit kysyä esimerkiksi, voisiko hänen mielestään teistä tulla jotakin muutakin kuin kavereita. Tuon ei kai pitäisi tuntua kamalan ahdistavalta arimmastakaan miespuolisesta henkilöstä. Tunnetusti he kun tuntuvat ahdistuvan ihan mistä tahansa. ;)

Vierailija
8/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuminen on vain tekosyy miesten, tai miksi ei naistenkin, puolelta. Annetaan ymmärtää, että se niin hirveästi ahdistaisi, jos vastapuoli vain kertoo normaalisti tunteistaan. Kaikki muu kuitenkin kelpaa, seksi etenkin. Ei sitä kannata liikaa miettiä, normaali ihminen kyllä kestää sen, jos tapailusuhteessa toiselle "yllättäen" kehkeytyykin tunteita, joten voit kertoa, mitä tunnet.

Vierailija
9/16 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noloa jos ei osaa arvostaa sitä että toinen on ihastunut.

Vierailija
10/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee esittää asia jollain lievällä tavalla. Voisin kyllä kuvitella, että hän tajuaa jotain muista ilmauksistani, fiksu mies kun on. Mutta hänestä ei ota selvää, ja se vaivaa minua.

ap

Vierailija
11/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee esittää asia jollain lievällä tavalla. Voisin kyllä kuvitella, että hän tajuaa jotain muista ilmauksistani, fiksu mies kun on. Mutta hänestä ei ota selvää, ja se vaivaa minua.

ap

Vierailija
12/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla on upeeta toi sarkasmin ja ironian määrä. Moni varmaan tarkoittaa, että sun kannattais aloittaa itseesi tutustuminen ja tunteidesi tulkinta itsestäsi (itseksesi) ennenkuin levität jalkasi miehelle. Mieti ensin mistä itse pidät, sitten tulee tulla selväksi, että mies pitää sinusta ja teillä on keskinäinen kunnioitus ja sitten sänkyyn :)  Sivullisesta se kuulostaa naurettavalta,että miten te olette voineet harrastaa seksiä jos et edes tiedä pitääkö mies sinusta.  Itse olin kyseisen kaltaisissa tilanteissa ennen usein, mutta sitten jossain vaiheessa muutin omaa käyttäytymistäni suhteissa ja jännä homma....siitä se arki sitten alkoi vakiintumaan.

Vierailija
14/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihastuin naiseen joka tykkää pyllypanoista, muut naiset eivät oikein tykkää tuosta...

Vierailija
15/16 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 08:26"]

tällä palstalla on upeeta toi sarkasmin ja ironian määrä. Moni varmaan tarkoittaa, että sun kannattais aloittaa itseesi tutustuminen ja tunteidesi tulkinta itsestäsi (itseksesi) ennenkuin levität jalkasi miehelle. Mieti ensin mistä itse pidät, sitten tulee tulla selväksi, että mies pitää sinusta ja teillä on keskinäinen kunnioitus ja sitten sänkyyn :)  Sivullisesta se kuulostaa naurettavalta,että miten te olette voineet harrastaa seksiä jos et edes tiedä pitääkö mies sinusta.  Itse olin kyseisen kaltaisissa tilanteissa ennen usein, mutta sitten jossain vaiheessa muutin omaa käyttäytymistäni suhteissa ja jännä homma....siitä se arki sitten alkoi vakiintumaan.

[/quote]

Ymmärrän kyllä pointin. Tämä ei ole todellakaan tyypillistä käytöstäni. Olin lähes 20 vuotta avioliitossa, ja nyt vuoden alkupuolella eronnut, pitkän harkinnan ja ns. kuolleen parisuhteen jälkeen. Tapahtui kaikenlaista, pettämistä ym. - miehen puolelta. Kun tuosta pääsin yli, halusin kokeilla nettitreffejä. 

Petiin pääsy ei ollut itsetarkoitus. Pidin tästä miehestä jo puhelinkeskustelujen ym. perusteella paljon, eikä tapaaminen muuttanut ajatuksia. Sitten tilanne ajautui intiimiksi ja no - panetti. Ajattelin, että aikuisiahan tässä ollaan ja edelliskerrasta on kuitenkin ehkä vuosi..? Tuntui hienolta olla haluttu, ja seksi oli vallan hyvää. Hänen käytöksestään päättelin kyllä, että hänkin piti minusta kovasti. Onhan tietty mahdollista, että hän pelasi oikein kunnolla.

Voi tietysti olla, että monen mielestä sänkyyn meno oli tyhmä temppu, ja olen sitä itsekin miettinyt. En kuitenkaan pettänyt ketään, enkä koe että olisin lumppu. Olen ollut uskollinen siitä huolimatta, että minua on petetty usein. Tosin tämä tausta tekee minut epävarmaksi, ja siksi varmaan kyselenkin lapsellisuuksia vauva-palstalla.. 

Tiedän, että pitäisi eron jälkeen olla yksin, opetella elämään yksin ja nauttia siitä ylhäisestä yksinäisyydestä ja vapauden tunteesta.. Kyllä kyllä. Nautin ja viihdyn elämässäni, enkä kaipaa elättäjää tai isää lapsille. Avioliitossa olin jo totaalisen yksin pitkään. Kaipaan läheisyyttä ja aikuista seuraa, ja ko. mies miellyttää minua suuresti. 

Ap

Vierailija
16/16 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole  mtään pahaa tai ihmeellistä että harrastitte seksiä, unohda kaikki ne kommentit jotka sinua siitä syyllistävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi