Kuinka monta tuntia nukut keskimäärin?
Montako tuntia keskimäärin nukut yön aikana ja mikä olisi sinulle ihanne? Nukutko päiväunia?
Itse nukun keskimäärin 7 tuntia, mikä on minusta oikein sopiva määrä. En nuku normaalisti päiväunia.
Kommentit (16)
yöllä 4-5 ja sitten päivällä lisää 1-2
eli vuorokaidessa 5-7h
Se on ollut tapana jo vuosikausia, mutta on varmastikin liian vähän. Tarvitsisin yhtäjaksoista unta 7h.
Tällä hetkellä noin 10-11, mutta mulla onkin melko vahva lääkitys päällä.
6-7 tuntia arkena ja viikonloppuna tunnin, pari enemmän. Olen väsynyt koko ajan, joten pitäisi vaan alkaa mennä aiemmin illalla nukkumaan, on jäänyt vähän lomavaihde päälle noiden nukkumaanmenoaikojen suhteen.
7 tuntia, enkä nuku ikinä päiväunia.
Itse nukuin aiemmin keskimäärin 9-10 tuntia yössä ja olin aina väsynyt. Nyt puolen vuoden ajan olen pyrkinyt nukkumaan aina noin 7 tuntia ja olo on todella pirteä joka päivä. Hassua että näinkin päin voi toimia.
ap
7 tuntia, johon sisältyy 1-5 herätystä yöstä riippuen. Tarvitsisin 8-9 tuntia suoraa unta.
arkena noin 7 tuntia, viikonloppuisin 8-12 tuntia. Päiväunet nukun keskimäärin ehkä kerran viikossa, joskun aikoja kun nukun joka päivä sitten taas voi mennä viikkoja putkeen etten nuku ollenkaan päiväunia.
9h olis mulle sopiva mutta harvoin sen verran saa nukuttua.
7-8 tuntia öisin.Sairauteni vuoksi on joskus pakko ottaa päikkärit,koska lääkkeet väsyttää.
13-16 h. Lääkäritkin ovat tutkineet väsymystäni, tai siis paremmin sanottuna, sitä kuinka tarvitsen niin pitkiä yöunia. Syytä ei ole löytynyt. Olen vain tälläinen ihminen :) Näillä yöunen tarpeilla tosin tehokkaassa suorituskeskeisessä nyky-yhteiskunnassa eläminen on tukalaa. Ja valtaosa ihmisistä ei käsitä tätä suurta unen tarvetta, "sitä mitä minä en koe/minulla ei ole, sitä ei ole olemassa" :(
Saan yöllä nukuttua ehkä 5h korkeintaan, tarvisin mielellään 8h, ja yleensä on pakko päivällä nukkua jotain pätkiä tunti kaksi.
Seitsemän tuntia minäkin. En nuku päiväunia. Ehkä olisin vähän leppoisampi ihminen, jos nukkuisin vähän enempi. Mutten malta, tuntuu, että menee aika hukkaan, vaikka eihän se siinä oikeasti mene.