Mitään raskautta ei ole!!!!!!!!!!! Olen lopen kyllästynyt uteluihin.Olen sinkku.
Kommentit (15)
Kysytäänkö sinulta suoraan "oletko raskaana?" Se kai viittaisi siihen, että olet ylipainoinen.
Jos taas tarkoitat, että kysymys on "milloin aiot hankkia lapsia?", ajattele niin päin, että muut pitävät sinua tarpeeksi kauniina pariutumaan. Minulta ei kukaan ole kysynyt lapsista, koska olen niin ruma, että kaikki näkevät, etten voisi miestä saada eikä näin ruman pidä edes geenejään levittää.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 11:03"]
Kysytäänkö sinulta suoraan "oletko raskaana?" Se kai viittaisi siihen, että olet ylipainoinen.
Jos taas tarkoitat, että kysymys on "milloin aiot hankkia lapsia?", ajattele niin päin, että muut pitävät sinua tarpeeksi kauniina pariutumaan. Minulta ei kukaan ole kysynyt lapsista, koska olen niin ruma, että kaikki näkevät, etten voisi miestä saada eikä näin ruman pidä edes geenejään levittää.
[/quote]
LOL, itsesääli on hauskaa.
Suomennos:
"..kaikki näkevät etten voisi miljonääriä formulatähteä alusvaatemallia saada..."
Minultakaan ei ole kukaan koskaan kysynyt onko minulla lapsia, ei uudet työkaverit, vanhat koulukaverit, ei kukaan. Näkevät varmaan kanssa naamasta, että tuo ei miestä eikä seksiä ole saanut, koskaan. Enkä edes sääli itseäni.
Missä vaiheessa nainen alentuu ottamaan tavallisen miehen kun tajuaa, ettei omat rahkeet ehkä sittenkään riitä siihen "beckhamiin" ???
Ei ikinä?
Miehet yleensä oppivat oman asemansa yläasteen välitunneilla tai armeijassa viimeistään. Naisille tällaista reality-checkiä elämään ei taida ikinä tulla eteen?
Luuliko nr. 5, että nolostuin? En ole lainkaan itsesäälissä.
Miljonääri on kieltämättä ainoa mies, jonka voisin haluta, formulatähteä tai alusvaatemallia (häh?) en. Mutta mitä sitten? Eihän minun haluamiset vaikuta siihen, tuleeko joku kysymään, hankinko lapsia vai en.
Logiikkasi pettää siis pahasti. Vai luuletko, että ap:lta kysellään vauvoista, koska hän voisi saada formulatähden? Kyllähän ihan tavallisen näköisiltä tuota kysytään, ihan riippumatta siitä, millaisia vaatimuksia heillä kumppanille on. Ei kukaan näe minun pääni sisälle ja jätä kysymättä vauvoista, koska haluan miljönäärin, vaan juuri siksi, että ulkokuori osoittaa, että en mitenkään haluttava kumppani olisi.
Eipä silti, huolisin sen miljönäärinkin vain, jos hän etsii seksiseuransa muualta. Minulle kelpaisi vain ne rahat.
siis mitenniin olette niin rumia? Mitä tarkoitatte rumalla? Kampaajalla voi leikata hyvän kampauksen tai ottaa hiustenpidennyksen jos oma materiaali onnetonta. Hampaat voi suoristaa ja valkaista, kulmat nyppiä, meikillä saa ihmeitä aikaiseksi. Jos ei ole tyylisilmää voi kysyä muilta neuvoa tai mennä pukeutumisneuvontaan. Voi hankkia uusia vaatteita jotka sopivat omalle kropalleen. Urheilemalla saa kiinteämmän vartalon.
Ei kenenkään tarvitse vastentahtoisesti ulkonäköään muuttaa, mutta jos se on este parisuhteelle ja lastenhankinnalle niin kannattaisi ainakin kaikkensa tehdä Jos sellaiset haluaa.
Olen itse aina sanonut uteluihin suoraan, etten aio ikinä hankkia lapsia, päätin sen jo 15-vuotiaana. Kun sen jokaiselle utelijalle sanoin, eivät kysyneet enää. Tai jos jatkoivat utelua, sanoin suoraan, etten todellakaan voi kuvitellakaan, että minulla olisi lapsia, en missään tapauksessa. Kyllä kyselyt loppuivat. Ja nyt olenkin jo siinä iässä, ettei tarvitse enää kysyä.
Tarkoitan rumalla sitä, että ihmiset tulevat kadulla kertomaan minulle kuinka ruma olen. Kolmella kampaajalla kävin kysymässä tuuhennuksia, mutta niitä ei kuulemma voi näin heikkoon hiuslaatuun laittaa; kulmia ei ole (kun ei niitä hiuksiakaan); meikkiä tarvittaisiin sentti peittämään ihovirheet (joita on yritetty 20 vuotta hoitaa lukuisin lääkkein); 145 cm pitkä ei helposti löydä vaatteita kaupasta, eikä rahaa ole niiden teettämiseen (käyttämäni lasten vaatteet eivät taida vedota ikäisiini eli 40+ miehiin); liikkkua toki voisi, mutta selkävian (ei rahaa leikkaukseen) vuoksi esim. jumpat kielletty lääkärin toimesta.
Mutta jos joku miljönääri haluaisi minut silti elättää, niin voisin harkita platonista suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 11:31"]
siis mitenniin olette niin rumia? Mitä tarkoitatte rumalla? Kampaajalla voi leikata hyvän kampauksen tai ottaa hiustenpidennyksen jos oma materiaali onnetonta. Hampaat voi suoristaa ja valkaista, kulmat nyppiä, meikillä saa ihmeitä aikaiseksi. Jos ei ole tyylisilmää voi kysyä muilta neuvoa tai mennä pukeutumisneuvontaan. Voi hankkia uusia vaatteita jotka sopivat omalle kropalleen. Urheilemalla saa kiinteämmän vartalon.
Ei kenenkään tarvitse vastentahtoisesti ulkonäköään muuttaa, mutta jos se on este parisuhteelle ja lastenhankinnalle niin kannattaisi ainakin kaikkensa tehdä Jos sellaiset haluaa.
[/quote]
Hiukset on siistit, nätisti leikatut olkapäille ylettyvät ja vähän liiankin paksut (oletus että pitkähiuksiset vain saisivat lapsia on älytön).Hampaat valkaisen kerran vuodessa, yksi laminaatti suussa suoristamassa hammasrivistöä. Kulmat nypin ja värjään säännöllisesti. Meikkiä käytän kevyesti päivittäin. Liikuntaa harrastan 3-4h päivittäin, kropan ei tarvitse tästä enää yhtään kiinteytyä tai näyttää pahalta. Vaatteet aivan tavallisia farkut ja paita. Kesällä mekkoja ja kevyempiä lasketuvia vaatteita.
Naama vaan on kuin petolinnun perse ilmeisesti. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt. Ne kerrat kun nuorempana miehiä lähestyin baarissa, minua on tönitty, syljetty ja käsketty painua vittuun. Mikäs siinä sitten kun ei baarin jurreimmassa kunnossa olevallekaan kelpaa. Epäilen että minusta näkyy jokin biologisesti luotaantyöntävä seikka, jonka vuoksi luonto ei salli minun lisääntyä. Toisaalta hyvä niin, jos mahdollinen lapsi tästä kärsisi. Haluaisin kyllä lapsen ja toivoisin että edes joskus joku kysyisi minulta aionko niitä hankkia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 11:31"]
[/quote]
No ei ne nyt oikeasti ole.
Kunhan tahtovat huomiota.
HAhAHAha no jo on perskeles
Missä te Suomen kaikki "rumat" naiset majailette kun en ole täällä päin nähnyt ainuttakaan.
Kertokaa niin tulen siittämään teille lapsen jo tänä lauantaina.
Enkä ole köyhäkään; yksinäiselle työssä käyvälle miehelle sitä maallista tuppaa tarttumaan. Aikaa painaa duunia kun ei ole muuta mitä painaa :D
todella harmillista kuulla. Mutta siltikin tuo rumuusaspekti ihmetyttää. En muista koskaan nähneeni itsestään huolehtivaa naista joka olisi niin vastenmielisen näköinen etten uskoisi hänen kelpaavan kenellekään. Toisaalta olen tavannut joitain niin ilkeitä ja käytökseltään epämiellyttäviä ihmisiä, että syvästi ihmettelen kuinka ikinä voisivat olla parisuhteessa.
Käsittämätöntä käytöstä jos joku kadulla pysäyttää ja haukkuu rumaksi! En voi ymmärtää.
9
^^
Kas, yllättäen "rumat naiset" kaikkosivat kun mies ehdotti treffejä?
Kyllä teidän naisten pitää sen verran tulla vastaan, että uskallatte lähteä jos pyydetään. Mitä siinä muka voi menettää?
Kivahan se on sitten valittaa kun "kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt".
Tänäänkin olisi ollut hieno ilta lähteä avoautolla merenrantaan.
Ehkä parempikin tuolla mielenterveyden tasolla.