Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä av-mamma aloittaa laihdutuksen maanantaina 12.8.

Vierailija
10.08.2013 |

minulla on iso maha, paksut löysät reidet,läskiperse, rumat allit ja huono kunto. syön 200 g suklaata päivässä ja muuta ruokaa jonkin verran. maanantaina aloitan elämän muutoksen. syön terveellisesti ja käytän joka päivä xboxia. apuni on zumbapeli ja tanssipeli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä ajassa voisi nähdä tuloksia? painoa pitää pudottaa ainakin7-8 kg ja kiinteyttä, olen löysä joka kohdasta.

Vierailija
2/12 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset aloita huomenna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska huomenna ei olla kotona etten ehdi xboxille. Ap

Vierailija
4/12 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin "aloitan" maanantain. Olen siis jo 14kg pudottanut ja nyt aion pudottaa vielä viimeiset plösöt reisistä ja vyötäröltä. Päätin aloitaa maanantaina Go Jutta Go-dieetin kuudeksi viikoksi. Lenkillä käyn joka toinen päivä 5-8km. Maanantai on hyvä päivä aloittaa, koska silloin ketuttaa joka tapauksessa.

Vierailija
5/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä aluks se suklaan ja kaiken muun turhan mussutus pois.

Vierailija
6/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2013 klo 23:16"]koska huomenna ei olla kotona etten ehdi xboxille. Ap[/quote]Se xboxiko sun suus sulkee?

Vierailija
7/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla virtuaalisesti mukaan laihdutussavottaan? Mitat antaisin maanantaina.

Vierailija
8/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykseen! 

Vierailija
9/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! Mulla on pudonnut jo kymmenisen kiloa kesän aikana, tosin ne oli raskauskiloja mutta kilojapa kumminkin. Nyt alan olla lähtöpainossa, vieläkö tuon maharöllön saisi häviämään :) Muista päivittää kuulumisia tähän ketjuun!

Vierailija
10/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloitan. 

Mun heikko kohta on ollut juominen, viinin lipittely, ja se päättyy nyt. Saan kamalasti kaloreita siitä ja enää ei voi muutenkaan jatkua.

Joten huomenna sitten uusi elämä käyntiin. Helppoa ei tule olemaan mutta ei ole muita vaihtoehtoja.

Mulla ongelmakohta on keskivartalo, olen ihan ok käsistä,jaloista ja kasvoista, mutta maha on turvonnut. 

Vierailija
11/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!!! tsemppiä meille kaikille! mittaan itseni joka suunnasta illalla että voin vertailla tuliko tulosta. on tosi hyllyvä ja löysä olo vaikka en olekaan todella ylipainoinen. huonossa hapessa ja kunnossa ja älyttömän löysä. Ap

Vierailija
12/12 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tulisin mukaan, mutta oon kyllä oikeasti ylipainoinen. Itse olen aloittamassa 5 + 2 ohjelmalla. Olen valinnut maanantai ja torstain ns. paastopäiviksi. Aloitusmitat huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän