Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska havainto miehestäni. Kun olen jättänyt kulmakarvat kokonaan meikkaamatta

Vierailija
17.08.2020 |

niin mieheni katse on paljon rakastavampi. Hän ei myöskään ole kehuvaa sorttia, mutta kun ensimmäistä kertaa suhteemme aikana jätin kulmakarvat meikkaamatta, sain kuulla olevani söpö. Moni varmaan miettii, että meikatut kulmani ovat jotkut karvamadot tai muuten huomiota herättävät, mutta eivät ole edes olleet. Ihan vähän olen niihin kulmakynää laittanut ja vähän koittanut saada siipimäistä muotoa esiin.

Meikkaamattomat kulmani ovat aika vaaleat, ja siksi olen niitä meikannut. Nyt kuitenkin miehen sanaton viestintä on kertonut että taidankin näyttää miellyttävämmältä näin.

Oletteko te huomanneet miestenne yllättäen tykkäävän teissä jostain mistä itse ette ole tykänneet? Kertokaa mistä, milloin, missä tilanteissa🙂

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla kevyestikin laitetut kulmat vaikuttavat perusilmeeseen,näyttää helposti vähän vihaiselta/kovalta/tylyltä. Ehkä sinulla sama... luonnolliset kulmat pehmentävät.

Vierailija
2/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies haluaa, että sillä on kiltti ja näkymätön nainen, jota voi hallita, eikä muut miehet katsele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se palkkikulmakarvamuoti oli kyllä ihan hirvee, ja monet jotka tatuoi ne näyttää ihan kummallisilta ilman meikkiä, on vain kalpea naama ja ihmeelliset terävät kulmat.

Varmaankin näytät sitten paremmalta ilman mitään kulmaväriä.

Vierailija
4/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäyttäkää lehtipainot !!! NYT ON SKUUPPI !!!  Pakkeloimaton on SITTENKIN se paremman / miellyttävämmän näköinen !!!!  KUKAPA OLISI TUOTAKAAN IKÄNÄ USKONUT ???!

Vierailija
5/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaveri takavuosina näki minut muuttoni yhteydessä avustaessaan ensimmäistä kertaa koskaan ilman meikkiä, niin oli aivan ällistynyt, etteivät kulmakarvani olekaan sellaiset mitä oli aina muuten nähnyt. Vähän sinällään huvittavaa. Miehen ajattelua selkeästi.... Siis blondina oma väri kulmakarvoissani on ihan vaalea, ja meikattu luonnollisen ruskealla, EI mustilla palkeilla!

Vierailija
6/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun existä tykkäsi musta eniten just heränneenä. Sen mielestä mä olin silloin luonnollinen ja suloinen. Tykkäs kyllä, kun olin meikannut, mutta aidosti piti, kun olin silmät unensikkararaisena. Tuntui kyllä kivalta. Harmi, että tuli muita syitä, miksi ei suhde jatkunut.

Vierailija
7/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoisin oli hetki, kun vedin päälleni hänen vanhat työhaalarinsa, minulle tietysti liian isot. Alla t-paita, hiukset ponnarilla ja ilman meikkiä kuten aina kotona. Hän oli ihan myyty mies.

Vierailija
8/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on kehunut ulkonäköäni ja jopa ihoani, vaikka minulla on punaisenkirjava, aknearpien peittämä iho. Kehuu kun olen meikannut ja kehuu silloinkin, kun en ole. Joskus mietin, että miehellä on joko huono näkö tai todella omituinen maku.

Vierailija
9/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat on kyllä yks kummallisimmista asioista, jos niitä ei ole sattunut luonnostaan siunaantumaan.

Jos meikkaat ne, miehet karsastaa, koska epäluonnolliset kulmakarvat, kääk (se on tosi pienestä kiinni).

Jos taas et tee niille mitään, niin "onko tuo Anu sairas....mmmm kylläpä Jessicalla on seksikäs katse". No kuka nyt sairaalta haluaa näyttää.

Mikään ei oo hyvä.

Vierailija
10/10 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin beban pyyhkimättä ja mies koko ajan  kintereillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi