Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka tsekkaa monta tyttöä ja poikaa on perheissä?

Vierailija
24.08.2013 |

Tämä asia jostain syystä kiinnostaa minua kovasti ja tsekkailen sekä tuttujen ja tuntemattomien perhekokoonpanoja. Kun joku on raskaana, kiinnostaa minua eniten se, onko tulokas tyttö vai poika. Muita?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voi sanoa tsekkailevani. Lähinnä pistän merkille huvittuneena ja hyväntuulisena, jos samassa perheessä vaikka kauppakeskuksessa vilistää enemmän kuin neljä "samanmerkkistä lasta". Ei siis muita kuin vain tyttöjä tai poikia, paljon.

ap, osaatko sanoa miksi tämä asia kiinnostaa sinua niin valtavasti?

Vierailija
2/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit ap kertomatta, että miksi tsekkailet asiaa? Onko sulla jokin ajatus tietynlaisista perheistä? Mitä sulle sitten tulee mieleen, kun perheessä on tietty määrä tyttöjä ja poikia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin joo. Mulla on kaksi tyttöä ja sattuneesta syystä tyttöperheet kiinnostaa enemmän.

Vierailija
4/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en tod. tsekkaa. Ihan sama.

Vierailija
5/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa vaan lasten lukumäärä, ei se, onko ne tyttöjä vai poikia. Meillä kaksi tyttöä ja kaksi poikaa, tytöt vilkkaita ja raisuja, pojat rauhallisia ja varovaisia. Joten en ymmärrä, mitä merkitystä sillä on, onko kyseessä tyttö vai poika.

Vierailija
6/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa tutkitaa jokainen raskaana oleva nainen ja jos tulossa on tyttö, niin sikiö abortoidaan, koska poikalapsi on siellä huomattavasti arvokkaampi ja kun vain ykis lapsi sallitaan, niin perintöprinssi sitten. Tosin aivan viime vuosina politiikka on höllentynyt, kun on huomattu, että kyllä niitä tyttöjäkin tarvitaan, mm. aikanaan noiden pilalle passattujen perintöprinssien vaimoiksi.

Ap, arvotatko sinäkin kenties lapset sukupuolen mukaan?

Vierailija
7/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikaisemmin vain poikia ja silloin aloin tarkkailemaan, onko muitakin poikaperheitä. Nyttemmin perheeseen kuuluu myös kuopustyttö, mutta tsekkailu jäi päälle. Omasta kokemuksestani tytöt ja pojat on tosi erilaisia.

Vierailija
8/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tota teen, mutta totuushan on se, ettei sitä lopullista perhekokoonpano tiedä jos kyseessä on joku satunnainen kohtaaminen. Voihan osa lapsista olla jossain muualla tai joku mukana olevista lapsista perheen ulkopuolelta. Esim lasten kaveri, serkku tai hoitolapsi.

Mutta musta on hauska seurata noita asioita. Ei siihen mitään sen kummempaa syytä ole. Jotkut katselee toisten pukeutumista tai ulkonäköä tai autoja tai..... Ei tuo ole yhtään tuomittavampaa toimintaa :D

Vierailija
9/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis koen jonkinasteista samaistumista niiden kanssa joilla on sama tilanne kuin itsellä. (Tai siis vaikuttaisi siltä että olisi... Kuten sanoin ei sitä välttämättä varmaksi voi tietää)

9

Vierailija
10/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavampaa on se, miksi lasten sukupuolet sinua noin kiinnostavat, ap. Nyt sanot vain "jostain syystä". Pidätkö toista sukupuolta toista parempana? 

Et varmaan ole ainoa, mutta mua ei asia niin kiinnosta, lapset kyllä kiinnostavat :)

Meillä tyttö ja kaksi poikaa.  Mitä johtopäätöksiä vedät?

Vierailija
11/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heittäisin sellasia vastakysymyksiä näille kriitikoille, että miksi tätä asia täytyisi jotenkin perustella? Miksi motiiveja tuollaiseen käyttäytymiseen pidetään automaattisesti negatiivisina? Ja tarkailetteko ikinä itse mitään muiden ihmisten ominaisuuksia tai piirteitä? Onko se jotenkin oikeutetumpaa ja jos, niin miksi?

9 ja 10

Vierailija
12/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 8 oli siis ap. 

Vierailija
13/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän kiinnostaa, mutta ei ihan samalla mitalla kuin ap:tä. Meillä on tyttö ja poika. Millainen kokoonpano teillä on ap? Onko molempia sukupuolia jne?

Vierailija
14/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän kiinnostaa, mutta ei ihan samalla mitalla kuin ap:tä. Meillä on tyttö ja poika. Millainen kokoonpano teillä on ap? Onko molempia sukupuolia jne?

Vierailija
15/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niitä muitakin. joskus muistan kun olimme miehen kanssa puistossa kahden nuorimman lapsemme kanssa, jotka ovat tyttöjä. samaan aikaan puistossa oli perhe, jolla oli 2lasta, joista toinen vielä vauva. juttelimme niitä näitä ja perheen isä painotti jännästi, että teillä on kaksi TYTTÖÄ... heillä vanhempi lapsi olityttö a vauva oli poika ja tuli mieleen että oli niin ylpeä poikalapsen isä.

Vierailija
16/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan tullut mieleenikään tuollaista tarkkailla.

Vierailija
17/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tarkkaile mitään kokoonpanoja, tietysti kiinnittää huomiota jos jollain on paljon lapsia, ja kaikki samaa sukupuolta. Meillä on aikuinen tytär, ja neljävuotiaat kaksospojat, mitäs tähän sanot ap, onko ok?

Vierailija
18/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole yksin. Kun kerron, että minulla on neljä lasta, joista yksi tytär ja loput poikia, monesti oletetaan, että tytär on kuopus. Tulkitsen, että on oletus, ettei olisi niin monta lasta, jos olisi aikaisemmin saatu kumpaakin sukupuolta. Oikeasti meillä on ensin syntynyt tytär, sitten poika ja vielä sitten kaksi poikaa. 

Vierailija
19/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitä sen kummemmin mieti, kuin että jos jollain on ylipäätään monta pientä lasta, niin jaksamista mietin. Itse en mitenkään jaksaisi 3-4 vilkkaan leikki- tai ala-asteikäisen kanssa. Ihan sama kumpaa sukupuolta, toki yleistäen pojat on raisumpia. 

Vierailija
20/27 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa se, että montako mukeloa on. Yli 2 lasta..jos nyt on PAKKO, ..mutta jos on yli kolme mukeloa, teen johtopäätökset: yksinkertainen tallukka, luulee, että maailma on vain häntä ja hänen jälkeläisiään varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi