Miten lihomiseesi on reagoitu?
Olen itse lihonnut normaalipainoisesta ylipainon puolelle viimeisen viiden vuoden aikana. Kukaan ei ole tullut sanomaan "oletpa lihonnut", mutta sen huomaan, että olen muuttunut epäkiinnostavan näköiseksi ja flirtti on kadonnut. En ole mikään misu koskaan ollutkaan, mutta sillä tavalla klassisen kaunis, että nyt huomaan että olin tottunut tiettyyn pilkkeeseen vastapuolen silmäkulmassa, enkä sitä enää näe.
Kommentit (28)
Nojoo tota samaa, jos ennen aina ku menin johonki, olin "huomion keskipiste" niin nyt en oo ja mulle saatetaan jopa vittuillaa jostain turhasta (ni kyllä sillonki olin helposti silmätikku, mutta sain ulkonäöllä ylimäärästä huomiota)
Mua kuullaan myös nykyään epäurheilulliseks (urheilen saman verran).
Ja siis en oo juuri mtn kommenttia saanu, muutamalta vaan (kuulemma tantta, höttö, paksut reidet, yms) , sekä positiivista palautetta myös saanu (äitiltä).
Usein miehet ei uskaltanu lähestyä kunnolla hoikkana. Mutta siis olen myös ylipainosena saanu kadulla iskuyrityksiä silti jne (olen kaunis)
Ainii ha unohtu sanoa että siis todella paljon tulee positiivista palautetta ☺️ (niinku aina)
Lähinnä ex ja sukulaiset huomautelleet lihomisesta, joka tapahtunut muutamien vuosien sisään, kun en ole jaksanut välittää itsestäni. Flirttiä tulee edelleen aina kun menen baariin, kauppaan yms ja edes vähän mietin mitä laitan päälle ja miten hiukset. Nykyinen miesystäväni hämmästyi kun kerroin aikovani laihduttaa reilusti. Hänen mielestään olen juuri ihana tämmösenäni ja ylipainoa on sentään yli 30 kg. Jostain syystä en kuitenkaan näytä aivan järkyttävän lihavalta, vaikka tuo lukema antaa niin ymmärtää.
N42
Eipä sitä kukaan kommentoinut, kun lihoin 12kg. Äiti ihmetteli kovasti kun puhuin laihduttamisesta, vaikka olihan se ylipaino aivan selkeää. Äiti näkee minut vain kaksi kertaa vuodessa joten luulisi että olisi huomannut.
No nyt olen laihtunut 10 kg, eikä edelleenkään kukaan huomaa mitään :D. Itse näen valtavan eron, aivan eri vaatteet mahtuvat päälle, vyötärö on kaventunut, kasvot ovat kapeammat. Viime kesän kuvissa olen ruma tankki, tänä vuonna ihan sievä.
Flirttiä tai katseita en tosin saa miehiltä lainkaan. Olen ollut aina näkymätön, hoikkanakin. Eilenkin kävin kaupungilla kukkamekko päällä, sandaalit jalassa, hiukset kiharrettuna. Sain 0 katsekontaktia miehiin. Minusta pitäisi tulla ninja tai varas, kukaan ei tietäisi että olin edes ollut missään :D.
Lihoin 51 kilosta 53 kiloon ja yksi mies jonka torjuin haukkui mua läskiksi :D
Mä huomaan että ensikohtaamisella pitkän ajan jälkeen katsotaan silleen vähän päästä varpaisiin. Ei ole kukaan kommentoinut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No sukulaiset vähä katsoivat kummeksuen kun muistivat mut alle 50-kiloisena ja yhtäkkiä olin 100 kiloinen. Ei nähty välissä.
Mikä saa ihmisen tuplaamaan painonsa? Miten voi syödä siin paljon, että paino nousee 50 kiloa? Järkyttävää!
Kaverit ovat kehuneet.