Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lihomiseesi on reagoitu?

Vierailija
17.08.2020 |

Olen itse lihonnut normaalipainoisesta ylipainon puolelle viimeisen viiden vuoden aikana. Kukaan ei ole tullut sanomaan "oletpa lihonnut", mutta sen huomaan, että olen muuttunut epäkiinnostavan näköiseksi ja flirtti on kadonnut. En ole mikään misu koskaan ollutkaan, mutta sillä tavalla klassisen kaunis, että nyt huomaan että olin tottunut tiettyyn pilkkeeseen vastapuolen silmäkulmassa, enkä sitä enää näe.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veikkaan että ikä vaikuttaa enemmän kuin paino.

Vierailija
2/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei puhuta mitään. Niin siihen reagoidaan jään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No veikkaan että ikä vaikuttaa enemmän kuin paino.

Totta tuokin, mutta ainakin lihominen on häivyttänyt kasvojen piirteitä. Poskipäät ja leukalinja kadonneet, silmät näyttävät pienemmiltä.

Ap

Vierailija
4/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut om parhaimmillaan just tuossa painossa, hiukan normaalipainon yläpuolella.

Vierailija
5/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut om parhaimmillaan just tuossa painossa, hiukan normaalipainon yläpuolella.

Harvemmin kuitenkaan.

Vierailija
6/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin aika paljonkin, ja tutut saattoi kaupungilla huomautella.

Töissäkin sai kuulla miten on eri näköinen.

Jälkeen päin tajusin lihottaneeni itseäni juuri siksi, että pääsisin eroon jatkuvasta tuijottelusta. Nyt ei ole siitä pelkoa; ikä ja ylipaino auttaa.

Vierailija
7/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle hyvännäköinen ja tuntuinen paino oli vuosikaudet normaalipainon yläkantissa, mut nyt on mennyt painoindeksitaulukiossa lievän ylipainon yläkanttiin. Kiloina 82, ärks. Näytän hyvältä 68-kiloisena, vaikka olen vain 166 cm pitkä. Monelle ihan liikaa tuo mun toivepainokin, tiedän.

Vierailija
8/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoin aika paljonkin, ja tutut saattoi kaupungilla huomautella.

Töissäkin sai kuulla miten on eri näköinen.

Jälkeen päin tajusin lihottaneeni itseäni juuri siksi, että pääsisin eroon jatkuvasta tuijottelusta. Nyt ei ole siitä pelkoa; ikä ja ylipaino auttaa.

Mä en käsitä miksi annoin itseni lihota. Jotenkin vaan pidemmän aikaa kaikenlainen syöminen on ollut "mahdollista". Jonkin aikaa laitoin vaatekoon muuttumisen iän piikkiin, mut nyt kun mikään ei mene päälle, varmaa on, etten ala ostaa enää isompaa kokoa. Teen etätöitä joten jumppahousuilla mennään kunnes koko pienenee.

Ap

Vierailija
9/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten on ollut vaikea uskoa, että olen vakavasti sairas. Liikun kepin kanssa ja lääkkeet ovat tuoneet noin 20 kg. Eläköön kortisoni etten sanoisi. Mutta ilman sitä en liikkuisi. Jättiannokset kortisonia suoneen pysäyttivät taudin kulun, ainakin toistaiseksi. 

Vierailija
10/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten on ollut vaikea uskoa, että olen vakavasti sairas. Liikun kepin kanssa ja lääkkeet ovat tuoneet noin 20 kg. Eläköön kortisoni etten sanoisi. Mutta ilman sitä en liikkuisi. Jättiannokset kortisonia suoneen pysäyttivät taudin kulun, ainakin toistaiseksi. 

Voimia tilanteeseesi!

Vierailija
11/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kauan liiku, kun kortisoni tuhoaa luusi.

Vierailija
12/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri laihduin ja on kyllä helpotus huomata, että se flirtti on palanut. Luulin, että miehiä ei kiinnosta yli 27-vuotiaat naiset laasasten oppien mukaisesti. Oli helpotus huomata, että se johtuikin ylipainosta, sille kun voi tehdäkin jotain.

Vierailija
13/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri laihduin ja on kyllä helpotus huomata, että se flirtti on palanut. Luulin, että miehiä ei kiinnosta yli 27-vuotiaat naiset laasasten oppien mukaisesti. Oli helpotus huomata, että se johtuikin ylipainosta, sille kun voi tehdäkin jotain.

Kannattaa muistaa, että tällä palstalla pyörivät miehet ja laasaslaiset edustavat ehkä 0,1 prosenttia kaikista miehistä. Ihan kaikenikäisillä naisilla on parisuhteita, ei pelkästään alle 25-vuotiailla huippumalleilla.

Vierailija
14/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on peruskohteliaisuutta, ettei huomauttele toisten painosta.

Vierailija
15/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reagoitu mitenkään, paitsi tuo miesten kiinnostuksen väheneminen. Tajusin sen ny kun laihduin, niin siihen reagoikin kaikki ja miehetkin on taas alkaneet tuijottamaan ja ikää sentään 40v. Mua vähän ärsyttää toi laihtumisen jatkuva ihmettely ja kommentoiminen, mutta eikai sille mitään voi.

Vierailija
16/28 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut vuodessa 10 kiloa. Mitenkään ei ole reagoitu, minusta miehetkin flirttaa ihan samalla lailla. Vaatteet ei istu kivasti enkä viitsi oikein ostella mitään uutta, se on vähän tylsää.

Vierailija
17/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On se sullakin tuo perse levinnyt". "Sinähän oot aika... kunnossa..." ja katsetta päästä varpaisiin.

Nämä sukulaisilta.

Miehet eivät ole hoikkanakaan katselleet ja flirttailleet.

Vierailija
18/28 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla riitti vain 5kg lihoaminen siihen että töissä sai kuunnella kuittia ihan suoraan.

"Ompas sun naamas levinnu". 

"Mitä sulle on tapahtunu?"

Olin 3kk reissulla, siinä sitten kerkesi mässäillä ilman huolia mistä kilot kertyivät. Tosiaan se ongelma että jostain syystä kilot menevät kasvoille heti ekaksi, sitten vasta kropassa huomaa. Lihosin siis 55kilosta 60 kiloon, pituutta vajaat 180.

Mutta sitä avointa suoranaista vittuilua sai kuulla ekat viikot....

Vierailija
19/28 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tulin kertomaan, että minä sain nyt kelkan kääntymään. Pidän nyt toista viikkoa ruokapäiväkirjaa ja järkevöitän syömisiä. Ekan viikon tulos oli -1,3 kg. Välitavoite on -5 kg kahden kuukauden päässä, siitä pikkuhiljaa kohti tavoitepainoa 68 kg. Lähtöpaino siis se komeat 82 kg. Yhteensä pudotettavaa on siis 14 kg.

Käytännössä suurin muutos ruokavaliossa on napostelun (leivän syönti) väheneminen ja annoskoon ja laadun paraneminen, enemmän kasviksia. 

Ap

Vierailija
20/28 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukulaiset vähä katsoivat kummeksuen kun muistivat mut alle 50-kiloisena ja yhtäkkiä olin 100 kiloinen. Ei nähty välissä.