Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex ja fb-kaveruus

Vierailija
23.08.2013 |

Tietämättäni aloin seurustelemaan miehen kanssa, joka oli varattu. Mies oli vokotellut mua jo vuosia ja pikkuhiljaa sitten lämpenin ja aloimme seurustelun. Kävikin ilmi, että miehellä oli naisystävä, miehen mukaan satunnainen seksikumppani, naisen mukaan jotain enemmän. Seurustelun alku oli myrskyistä erodraamoineen, jatkoimme kuitenkin tapailua ja mies vakuuttaa minulle rakkauttaan. Olemme olleet yhdessä 5 v, mutta asumme erillämme molempien toiveesta. Mies ja ex siis erosivat riitaisasti eivätkä kyenneet sietämään toisiaan vuosiin. Nyt huomasin, että ex on ollut miehen fb-kaveri muutaman kuukauden ajan. On tykkäyksiä ja kommentointeja puoleen jos toiseen. Mies ei ole kertonut tästä minulle mitään, olen kuvitellut välien olevan edelleen tulehtuneet. Miehen mukaan tässä ei ole mitään mistä huolestua ja poisti exän kavereistaan kun pyysin. Kuitenkin jäi pieni epävarmuus.. Olenko turhaan huolissani vai lämmittelevätkö nämä kaksi suhdettaan uudelleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb tuskin todistaa mitään... jos he oikeasti meinaavat sua kusettaa niin tuskin sitä facessa julistavat

Vierailija
2/3 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä luottaisit tuollaiseen mieheen koska...? Voi reps, uskollisen miehen perikuva sulla ;D

Jos ei tuo ex niin aina se jonkun muun lämmiteltävän ennen pitkää löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo ole jo sovintoseksiä harrastaneet.