Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä arjenhallintaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus sentään, ootko sä insinööri?

Vierailija
2/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vai? en oo ja ei toi blogikaan mun ole..omistan maalaisjärjen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Ymmärrän jonkunnäköisen kalenterin ja listat, mutta että joka päivä! Eikö se muista pedata joka aamu ilman listaa? Tai laittaa pesukonetta päälle kun tarvitsee? Tämä ihminen tulee varmaan hulluksi jos joku poikkeaa hänen aikataulustaan. Menee koko päivä pilalle jos ei ole porkkanat kuorittu klo 11.15 mennessä. Siinä menee loppupäivä kun kirjoittaa uuden aikataulun!

Vierailija
4/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tykkään vinkeistä ja olen joskus tällaisia etsinytkin netistä. Mutta apua, blogin pitäjä ei taida olla työelämässä. Olisi joskus hieno lukea, miten organisoida kassit ja kimpsut kahden täyttä työtä tekevän perheessä, jossa lapset harrastaa ja aikuiset opiskelee. Tämän paletin jälkeen pyykit lattialla ovat aika pieni asia.

Vierailija
5/5 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tällaisia pidä näin kirjaimellisesti ottaa. Onhan tuo ideana ihan hyvä, varsinkin silloin, jos tekemistä on päässyt kertymään. Tuollainen lista, josta voi vedellä tehtyjä töitä yli, saa urakan näyttämään kohtuulliselta.

En minäkään tuollaista osaa jokapäiväiseen käyttöön kuvitella, mutta aina niinä kausina, kun tekemistä tuntuu olevan enemmän kuin ehtii tehdä, listan kanssa on helpompi priorisoida asiat. Se myös auttaa tuomaan tunteen, että kaikki on silloinkin hallinnassa, vaikka tuntuukin, että pitäisi samaan aikaan revetä vähintään kolmeen paikkaan.