Millainen on tuntemasi ihminen, joka ei koskaan pelaa Lottoa tai mitään muutakaan Veikkauksen peliä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
No minä esimerkiksi uskon, että lotto on pelkkää huijausta. Miksei päävoitot ikinä tule nettipelaajille?
Eikö? Onko tämä totta? Koko tämän vuoden olen pelannut netissä.
Sellainen saamaton, joka ei omista myöskään yhtään bonus-korttia, vaan maksaa kaikesta täyden hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin että suurin osa väestöstä ei juurikaan pelaile.
Mutta tosi moni pelaa joskus harvoin eikä ole täysin vastaankaan.
Minä.
Olin R-Kioskin myyjänä ja näin siinä niin paljon surullisia kohtaloita mitä pelihimo aiheuttaa, joten päätin etten ikinä edes kokeile.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Olin R-Kioskin myyjänä ja näin siinä niin paljon surullisia kohtaloita mitä pelihimo aiheuttaa, joten päätin etten ikinä edes kokeile.
Niin ja olen itse helposti addiktoituva ihminen, joten sillä olen kieltänyt moiset itseltäni. Muut lototkoon miten haluavat - paljon tai vähän.
Mä. On joskus houkutellut lotota, mutta sitten katsoin niitä todennäköisyyksiä veikkaus.fistä ja meni fiilis. Ja tiesin kyllä etukäteenkin, että mahikset on huonot (edes pikkuvoittoihin), mutta yllätyin siitä miten huonot.
Millainenko olen, no en tiiä mitä kertoa. Varmaan sellainen jolle voisi sanoa ironisesti "you must be fun at parties".
No esimerkiksi minä ja läheiseni. Korkeastikoulutetut, jotka ymmärtävät lotossa voittamisen todennäköisyyden ja ennemmin laittavat ne vähätkin pennoset muihin sijoituksiin.
Väittäisin että suurin osa väestöstä ei juurikaan pelaile.