Gynekologi sanoi, että jos pudottaisin painoani 5 kg, pääsisin lievästä hirsutismista eroon
Olen siis 5 kg ylipainoinen. Se ei ole paljon, mutta sen verran kuitenkin, että vaikuttaa karvojen kasvuun. Mulla kasvaa siis jonkin verran karvoja alavatsalla, rintakehässä, leuassa, huulen yläpuolella ja nännipihojen ympärillä. Karvat eivät ole miehisiä, mutta niiden sijainti inhottaa.
5 kg painonpudotus tarkoittaisi sitä, että joutuisin jättämään sokeriset herkut pois. Syön niitä päivittäin. Jotenkin vaan kun olen punninnut tämän asian hyöty-haittasuhdetta, niin olen tullut siihen lopputulokseen, että nautin enemmän herkuttelusta kuin mitä kärsin karvoista. Siksi en ole muuttanut ruokavaliotani.
Kuitenkin joka päivä koen tästä huonoa omaatuntoa ja haluaisin pois sokerikoukusta ja painon takaisin normaaliksi. En vaan tunnu saavan mistään tarpeeksi motivaatiota. Herkuttelu antaa niin paljon mielihyvää ja lohduttaa kun masentaa.
Miltä teistä kuulostaa? Onko 5 kg ylipaino teidän mielestänne niin paljon, että sen pudottamisen vuoksi kannattaisi taistella? Ja jos on, niin saa toki antaa vinkkejä miten päästä kiloista eroon. 🙂
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No mutta ei ne jo kasvaneet karvat pois lähde. Toki voi estää uusien kasvamista, jos laihdut. Tai sitten ei...
Kyllä ne voi lähteä. Tapahtuuhan sitä kaljuuntumistakin. Karvat ei ole mikään pysyvä ominaisuus.
Minkähän alan "gynekologi" tuo on ollut... viis kiloa sinne tänne ei kyllä vaikuta yhtään mihinkään.