Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehellä on TODELLA kaunis ex

Vierailija
17.08.2020 |

Siis ihan missikilpailutasoa. Tunnen itseni riittämättömäksi ja pelkään että hän jättää minut kun on tuollaisiakin saanut.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa. Ex on ex syystä x

Juu kyllä, mutta mistä sitä tietää, kuka jätti, kenet ja mistä syystä. Ehkä se kaunis ex on oikeasti mukava ihminen ja mies on mulkku. 

Eiköhän seurustelukumppani ennemmin tai myöhemmin sen havaitse, jos mies on mulkku.

Vierailija
42/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi sinua kiinnostaa minkä näköinen miehen ex on?

Ymmärtäisin ahdistuksesi jos mies nyt yhtäkkiä jättäisi sinut ja alkaisi jonkun Monica Belluccin kanssa samalla kun sinä nuolet haavojasi, mutta en ymmärrä mitä väliä sillä exällä?

No juuri siksi! Tuo nainen pystyisi elättämään itsensä mukavasti ulkonäöllään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa tuommoinen kun joku exä painaa jonkun itsetuntoa alas. Pahimmillaan nainen jättää "koska sitten mies voi saada minua paremman". Kuka antoi vallan tehdä miehen puolesta tuommoinen päätös? Tuommoinen ylianalysointi ei ole kenellekään hyväksi, exät on exiä aina jostain syystä ja jokin syy siihen on että sinut on valittu, oli exä mitä tahansa. Eli sinussa on jotain parempaa kuin exässä, jotain mikä miestä miellyttää, nauti siis siitä äläkä tuhoa kaikkea epävarmuudella.

Vierailija
44/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän TODELLA kauniin naisen, joka nuoruuden exäni kanssa ja sai tämän kanssa lapsiakin, ihmettelin aina miten niin kaunis nainen valitsi sellaisen kuin eksäni, perjalkainen suomalainen ei komea mies, toisaalta olinhan minäkin häneen ollut aikoinaan hyvinkin lätkässä, joten en sitten sen enempää sitä jäänyt ihmettelemään. Mutta sitten näille tuli ero ja tämä kaunotar otti taas samanlaisen pätkän persjalkaisen itselleen, ja ihmettelin asiaa, tämänkin kanssa pyöräytti pari lasta kunnes taas tuli ero ja otti sitten oikein yököttävän hampuusijuopon itselleen, joka ei taaskaan ollut edes hyvän näköinen mies, mutta ah kun oltiin taas niin rakastuneita kunnes TAAS tuli ero ja nyt tällä kaunottarella on tähän mennessä rumin mies ja vielä rikollisliigasta, mies näyttää eppu normaalin, tommi läntisen ja sammakon risteytykseltä, siis suoraansanoen oksennus...

Että ei tällä kaunottarella taida olla ihan kaikki muumit laaksossa, olen tullut siihen tulokseenb että hänelle ei hyvin tule loppupeleissä käymään, miesmaku vain on niin kertakaikkisen karmea, nuo mainitsemani kaksi ekaa olivat vielä joten kuten ihmismäisiä, eivätkä rikollisia...Sitä en tiedä mitä heitä ennen oli.. 

Tainnut kauneus koitua tämän naisen kiroukseksi.

Miten huonosti ihmisellä pitää mennä,että kirjoittaa näin katkeran, toksisen, antipatisen ja toisaalta säälittävän viestin. Tsemppiä sinne, mutta ei seoma olo helpotu levittämällä tuollaisia viestejä.

Vierailija
45/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonloppuna tansseissa, jossa kiinnitti huomiota paikallinen nuoriso. Yksi nuori nainen erottui joukosta. Oli todella pitkä, hoikka, kaunis ja pukeutunut melko niukasti. Huomasin, selvinpäin kun olin, sellaisen ilmiön että miehet kyllä vilkaisivat, mutta siihen jäi. Seurueen ja paikan muut nuoret naiset oli suht arkisen näköisiä farkuissaan mutta heillä tuntui vientiä riittävän.

Joku vanhempi mies uskalsi jopa tanssittaa tuota tyttöä mutta eihän se osannut, näytti tärkeämmältä esitellä itseään ja pöyhiä hiuksiaan, jopa tanssin aikana.

Jos ap olet se tavallinen nainen niin sulle on oikeesti vientiä ja ex on syystäkin ex. Mallit ja missit on erikseen ja harvani niiden kanssa jaksaa, jos koko elämä on pelkkää ulkonäköä ja somepostauksia. Niin se vaan menee.

Vierailija
46/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sellainen tilanne, että kinnostus mieheen loppui heti (siis hyvin alussa) kun selvisi pari asiaa:

- ex-vaimo kaunis, sairaanhoitaja ilmeisen hyvätuloisesta perheestä (tähän päädyin hänen facebookista jossa näytillä hänen vanhempiensa huvila)

-mies korkeapalkkainen insinööri (kertoi kuinka hyvä veronmaksaja on, minäkin olen omasta mielestäni vajaa 50.000 vuosituloilla hyvä veronmaksaja, mutta hän ei tainnut nyt ihan sitä tarkoittaa).

- Ex-vaimo hehkuttaa onneaan uuden, rumemman miehen kanssa golfkentällä, huviloissaan jne. Että miksiköhän tämä mies jota deittailin oli ex?  Ja nyt tämä mies on ihan epätoivonen koska on jääny vertailussa ns jälkeen. 

- exän julkinen fiidi oli pelkkää täydellisyyttä jo heidän liittonsa aikana, ihquja matkoja ja jouluja.

Hohhoijakkaa, viitsi nyt tuollaiselle dumpatulle miehelle tarjota sisältöä elämään kun hän ei enää voi reissata. Golfaava rikas sairaanhoitaja on vähän eri tasolla kun pienellä palkallaan kituva akateeminen feministi, jota kukaan pappa tai mies ei ole koskaan elättänyt. 

Miksi tehdä itselleen hallaa, koska väkisinkin tulee alemmuuskompleksi ja siitä suhde sitten pahenee. Totta se on, että mies jättää kun nainen tuntee itsensä epävarmaksi - mutta kunnon mies ei anna sen tapahtua!!!

Vierailija
47/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin eks on mies kuin kreikkalainen veistos,oikeesti, ainoa asia jota hänessä joskus ikävöin on ne vatsalihakset. Antaa todella hyvän ensivaikutelman, mutta on täysin kykenemätön kompromisseihin.

Pitkään jaksoin yhdes kun uskoin et vika on aina mussa, kunnes tajusin ettei se ole, erosin ja etsin paremman miehen. Ehkä tavallisemman ulkonäöltään, mut erityislaatuisen ihanan luonteeltaan ❤️. En ikinä ottais eksää takas.

Vierailija
48/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien mielestä samat asiat ole kauniita. Jospa monen mielestä se exä onkin ruma ja sinä kaunis. 

Vierailija
49/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaniit, varsinkin nuoret naiset, alta 30 siis, ovat usein kau´hean epävarmoja itsestään ja haukkuvat ulkonäköään. Seukkaavat varmaan kusoäiden kanssa jotka haukkuvat heidän ulkomuotoa, kun pelkäävät että muija lähtee jonkun komeamman perään.

Taviksen näköiset naiset ovat tyytyväisempiä elämäänsä kaikissa i'issä.

Näin ihan mutulla toteaisin.

Baarin vessassakin on aina joku missin näköinen haukkumassa itseään ja minä tavallinen tai nyt jo suorastaan ruma keski-ikäisenä, joudun sitten kehumaan tämmöistä kaunotarta ja valamaan siihen itseluottamusta. Tai en kai joutuisi, mutta kännissä nuolen aina kaikkien perseitä.

Mutta viime baarikäynnistä tulee jo 10 vuotta. Aloin vaan muistelemaan.

Vierailija
50/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, kihlatun eksä luo mallinuraa Euroopassa, on maisterinpaperit jne. Ulkonäöltään kuvankaunis, päät kääntävä nainen. Itse olen mallia tavis. Vastikään kihlattuni oli tavannut 'eksänsä' sattumalta, oli sitten poissaoleva pitkään, hiljainen. Kyllä se satutti.

Vierailija
51/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus yhden yön "suhde" jonkun jätkän kanssa, jonka ex-kihlattu oli joku missi tai malli. Sillä oli kuvakin niistä seinällä. kyllä siinä vähän omituiseksi olonsa tunsi, kun itse olin pulska ja toinen jalka paketissa. Että miltä siitä on tuntunut panna minua, kun oli tottunut missiin. Vielä jalkapuolena kun olen varmaan maannut siinä kuin lahna kipsi ylhäällä.. Onneksi ei ole mitään muistikuvaa itse aktista.

Aamulla loikin sieltä sitten pois kuin harakka keppeineni, kyllä oli fantastinen olo.

Vierailija
52/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli näin. Kirjaimellisesti miehen exä oli malli ammatiltaan ja suoerkaunis sellainen. Turhaan stressasin, nyt 8 vuotta yhdessä oltu

Vierailija
53/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että saattaisin tuntea itsekin vastaavassa tilanteessa epävarmuutta. Kuitenkin jos mies olisi jo alusta asti tehnyt hyvin selväksi että haluaa nyt minut ja vain minut, ei epävarmuudelle pitäisi olla mitään aihetta. Sanoisin että miehen käytös minua kohtaan olisi ratkaisevassa asemassa.

Jos mies vaikuttaisi siltä että edelleen haikailee exän perään, puhuu hänestä ja vertailee minua häneen, kokisin ylitsepääsemättömän suureksi ongelmaksi. Yhtä tällaista miestä tapailin jonkin aikaa ja päällimmäinen tunne hänen seurassaan oli syystäkin riittämättömyys.

Vierailija
54/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän TODELLA kauniin naisen, joka nuoruuden exäni kanssa ja sai tämän kanssa lapsiakin, ihmettelin aina miten niin kaunis nainen valitsi sellaisen kuin eksäni, perjalkainen suomalainen ei komea mies, toisaalta olinhan minäkin häneen ollut aikoinaan hyvinkin lätkässä, joten en sitten sen enempää sitä jäänyt ihmettelemään. Mutta sitten näille tuli ero ja tämä kaunotar otti taas samanlaisen pätkän persjalkaisen itselleen, ja ihmettelin asiaa, tämänkin kanssa pyöräytti pari lasta kunnes taas tuli ero ja otti sitten oikein yököttävän hampuusijuopon itselleen, joka ei taaskaan ollut edes hyvän näköinen mies, mutta ah kun oltiin taas niin rakastuneita kunnes TAAS tuli ero ja nyt tällä kaunottarella on tähän mennessä rumin mies ja vielä rikollisliigasta, mies näyttää eppu normaalin, tommi läntisen ja sammakon risteytykseltä, siis suoraansanoen oksennus...

Että ei tällä kaunottarella taida olla ihan kaikki muumit laaksossa, olen tullut siihen tulokseenb että hänelle ei hyvin tule loppupeleissä käymään, miesmaku vain on niin kertakaikkisen karmea, nuo mainitsemani kaksi ekaa olivat vielä joten kuten ihmismäisiä, eivätkä rikollisia...Sitä en tiedä mitä heitä ennen oli.. 

Tainnut kauneus koitua tämän naisen kiroukseksi.

Miten huonosti ihmisellä pitää mennä,että kirjoittaa näin katkeran, toksisen, antipatisen ja toisaalta säälittävän viestin. Tsemppiä sinne, mutta ei seoma olo helpotu levittämällä tuollaisia viestejä.

Siis miten niin katkeran ja toksisen viestin. Kerroin vain yhdestä TODELLA kauniista naisesta, joka vaikuttaa todella olevan vähän reppana. En minä edes tunne tuota naista, mutta tiedän vain hänen toilailuistaan, koska postaa kaiken faceen.

Mitä minun surkea elämä tähän liittyy, minä en koskisi tuon valitsemiin miehiin edes koronatestitikulla. Tuokin ulkonäkönsä puolesta olisi saanut vaikka tockstaroja, mutta on päätynyt tonkimaan ukkonsa rikollispiireista ja hulttioista. Siinä sitä toksisuutta kerrakseen jotka minulla, tavispulliaisella on sentään äly välttää.

Vierailija
55/55 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kenestäkin on kaunis. Itse en ymmärrä esim näitä tiettyjen julkkisten kauneuden ihannointia. Näen niissä ihan tavallisen näköisen ihmisen. Lisäksi kauniskin ihminen alkaa inhottaa, jos käytös on huono.

Aivan totta. Suurin osa ”kauniista” julkkiksista on ihan tavallisen näköisiä ilman meikkiä ja kaikenmaailman tekohärpäkkeitä.

Kuka tahansa tavallisen näköinen nainen olisi upea, jos treenaisi viisi kertaa viikossa, söisi terveellisesti, ja laittaisi satoja euroja kuussa pelkkään kauneuteen.

Tykkään persoonallisen näköisistä ihmisistä, minun mielestäni suurin osa esim. misseistä on aika tavallisen näköisiä.