Hammaslääkäripäivystykseen matkalla, tsempatkaa!!
Särkenyt enemmän tai vähemmän jo pidempään, mutta nyt särky yltynyt viime viikkoina sellaiseksi ettei lääkkeet toimi ja valvon öitä.
Jännittää!!!
Kertokaa teidän kokemuksia, miten olette hoidattaneet hampaita pelosta huolimatta?
Kommentit (9)
Kerro rehellisesti lääkärille, miten kovasti pelkäät. Hän osaa ottaa pelkosi huomioon, et ole ensimmäinen pelkopotilas.
Hyvin se menee!
Hyvin se menee, huoli pois!
Se toimenpide ja parantuminen ottaa aikansa, mut sen jälkeen ei tarvii elää pelossa ja kivussa.
Nii ja niillä on kyllä asianmukaiset kipulääkkeet ja puudutukset käytössä, et tule kärsimään vaikka hetken aikaa olisi hieman epämukava olo.
Ja kun olet ylittänyt tuon pelon niin sitten moni muu asia tuntuu paljon helpommalta ja kivalta
Hyvin se menee!
Olen raskaana ja sen puolesta huolettaa kun tietysti lääkitä ei voi samalla tavalla. :(
Mutta mulle on sanottu että kaikki tähdelliset toimenpiteet kyllä pystyy tekemään.
Ja kiitos tsempeistä, piristää! :)
Ap
Mieti miten hieno tunne on illalla kun ei särje yhtään, ja olo on kuin paratiisissa kun kävit.
Eikä se tunnu miltään puudutteen jälkeen, mitä sitten tekevätkin. Varmaan ihan vain poraus.
Miksi et hoitanut hampaita kuntoon ennen raskautta?
Hyvin se menee. Minä sain tänään vasta tilattua ajan, pitkän jahkailun jälkeen.
Jännittävin hetki on se kun sinne menee ja odottaa, mutta siinä tuolissa on jo asia melkein ohi ja yleensä voi kuunnella lääkärin juttuja hoitajan kanssa tai radiota. Ja voi miettiä vaikka mitä tänään tekis ruuaksi..
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hoitanut hampaita kuntoon ennen raskautta?
Sen verran iso projekti. Keväällä kaikki julkisen ajat peruttiin koronan takia. Tai ensin niitä siirreltiin, kunnes peruttiin kokonaan. Sitten pärähtikin plussa testiin.
Jos joku pohtii tätä, niin ehdottomasti hoitakaa hampaat ennen raskautta!!
On niin paljon pienempi paha.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin se menee. Minä sain tänään vasta tilattua ajan, pitkän jahkailun jälkeen.
Jännittävin hetki on se kun sinne menee ja odottaa, mutta siinä tuolissa on jo asia melkein ohi ja yleensä voi kuunnella lääkärin juttuja hoitajan kanssa tai radiota. Ja voi miettiä vaikka mitä tänään tekis ruuaksi..
Jes hyvä sinä!! :)
Ja se on niin totta, että pienempi paha sitten kun pääsee hoitoon. Ja tulee vaan hyvä mieli kun saa hoidatettua hampaat.
Ap
Jos tilanne noin paha niin varaudu juurihoitoon ja kalliisiin laskuihin.