Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän lapsen opetaja on ajatellut tänään?

Vierailija
22.08.2013 |

Lapsi kertoi että opettaja matikantunnilla kierteli luokassa kuten ennenkin ja oli lapsenikin kohdalle pysähtynyt pitkäksi aikaa katsomaan miten tekee laskuja...ja kun kotona tarkistin niin ne oli kaikki väärin koska lapsi oli tajunnut tehtävänannon väärin!!!

Miten ei ope ole huomannut? Tyttö oli itsekin ihmeissään ja intti mun kanssa pitkään että laskujen täytyy olla oikein koska teki niitä opettajan silmien alla...

No sinänsä tämä asia on merkityksetön mutta olispa kiva näin uteliaana ihmisenä tietää että mitä opella ollut mielessä tänään :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kiinnittänyt huomiota käsialaan sillä hetkellä. Ehkä ollut tosi väsynyt ja jotain mennyt ohi. 

Vierailija
2/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 19:20"]

Ehkä kiinnittänyt huomiota käsialaan sillä hetkellä. Ehkä ollut tosi väsynyt ja jotain mennyt ohi. 

[/quote]

Saattaa olla tai sitten pohtinut kotona odottavaa vaimoaan :D reps

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ope katsoikin vieressä tai takana istuvaa lasta, mutta lapsestasi tuntui, että ope on hänen selkänsä takana. Tai ope katsoi joitain samalla aukeamalla olevia muita tehtäviä, oli hetken ajatuksissaan tms...

Vierailija
4/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kiinnitti huomiota siihen, ovatko laskuoperaatiot oikein, eikä huomannut tarkistaa, olivatko ne tehtävänannon mukaiset. Kun laskettavia tehtäviä on paljon, ei aina muista pelkän tehtävänumeron perusteella, miten lasku menee.

Vierailija
5/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 19:23"]

Ehkä ope katsoikin vieressä tai takana istuvaa lasta, mutta lapsestasi tuntui, että ope on hänen selkänsä takana. Tai ope katsoi joitain samalla aukeamalla olevia muita tehtäviä, oli hetken ajatuksissaan tms...

[/quote]

Totta ja ihan samahan se on mitä on ajatellut...itsekin joskus töissä olen ihan muissa maailmoissa :D hauska juttu vaan.

Kesti tosi kauan saada lapsi uskomaan että tehtävät on väärin heh heh...

ap

Vierailija
6/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei taida olla kaikki muumit laaksossa. Kotona odotavaa vaimoaan? Just. Oletko nyt ihan varma, että itse ymmärsit tehtävänannon oikein. Laitapa se tänne ja lapsen vastaus myös.

Vierailija
7/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opettaja ajatteli? Sun miehen kiimaisena hehkuvaa munaa tietenkin.

Vierailija
8/8 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 19:25"]

Ap:lla ei taida olla kaikki muumit laaksossa. Kotona odotavaa vaimoaan? Just. Oletko nyt ihan varma, että itse ymmärsit tehtävänannon oikein. Laitapa se tänne ja lapsen vastaus myös.

[/quote]

Juu, kiinnostaisi ihan nähdä se tehtävänanto kokonaisuudessaan. Jospa ap on itse ymmärtänyt sen päin honkia, ja lapsi on tehnyt ihan oikein? Siksi opettajakaan ei ole mitään sanonut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän