Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on vaikea tulla toimeen raittiina ihmisenä, koska lähes kaikki ympärillä juovat alkoholia ja juovat rajulla kädellä

Vierailija
16.08.2020 |

Tästä johtuen raitis ihminen jää deittimarkkinoillakin menevien juovien ihmisten jalkoihin.

Moni on varmasti huomannut saman, että raittiina on erittäin vaikeata erityisesti pariutumismarkkinoilla. Kuinka yksisarvisen löytämistä se vastaakin, että löytäisi toisen raittiin Suomen kaltaisesta maasta, jossa jostain syystä ihannoidaan alkoholikulttuuria lähes sairaalloisella tavalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut ongelmia. Tulen melko raittiista suvusta. Osaan soittaa suutani juomattomuudestani vs suomalaisten maineikkaat juomatavat. En ole raivoraitis, mutta en juo koskaan päihtyäkseni.  Inhoan alkoholin vaikutusta. Deittimarkkinoilla voi hyvin kertoa, että ei juo. Minäkin olen päässyt deiteille...

Vierailija
2/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotta olen ollut raittiina ilman minkäänlaisia ongelmia. Ympärilläni on toki ihmisiä, jotka juovat ja minulle se on ok. Kukaan heistä ei juo "rajulla kädellä". Sellaista seuraa en kyllä pidemmän päälle jaksaisikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikeaa, olet raitis ja ehk kannattaa hankkia toisenlainen ystäväpiiri.

Vierailija
4/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 vuotta olen ollut raittiina ilman minkäänlaisia ongelmia. Ympärilläni on toki ihmisiä, jotka juovat ja minulle se on ok. Kukaan heistä ei juo "rajulla kädellä". Sellaista seuraa en kyllä pidemmän päälle jaksaisikaan. 

Niin ja deiteilläkin olen käynyt ja parisuhteitakin onnistunut muodostamaan, joten senkään suhteen ei raittius ole ollut ongelma. Ennemminkin etu. 

Vierailija
5/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä erikoinen tuttavapiiri, jos lähes kaikki ryyppäävät kaksin käsin. Ei liene kovin yleistä Suomessa tuollaiset piirit, vaikka alko monille maistuukin. 

Vierailija
6/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vuoden jälkeen on helpompaa.

Vierailija
7/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei niinkään ole raittius vaan ihan vääränlainen tuttavapiiri. Suosittelen vaihtamaan piirejä niin elämä helpottuu huomattavasti. Monellakin tavoin .

Vierailija
8/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yhyy, muiden vika" mitä olet tehnyt itse asian eteen? 

Vierailija
9/9 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitis ja niin ovat kaikki ystävänikin ja perheeni. Meitä on hyvin paljon ja elämä on helppoa.