Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras shoppailukaupunki suomessa

Vierailija
22.08.2013 |

suositelkaas parhaita shoppailukaupunkeja suomessa :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa oikein ole mitään mieltä shoppailla.

Vierailija
2/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieksan uusi Citymarket on kyllä shoppaajan unelma.

Vierailija
4/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu riittääkö sulle litra maitoa vai ostatko iltapuvun Linnan juhliin.

Olen syntyperäinen helsinkiläinen ja aina olen matkustanut paljon. Kerran menin parin päivän työmatkalle Ouluun. Eräänä iltana lopetettiin ohjelma sen takia ajoissa, jotta ihmiset pääsee ostoksia tekemään. Meninkin suoraan hotelliin jota ihmeteltiin kovasti. Kysyinkin mitä Oulussa on sellaista jota ei Helsingistä löydy. Ehkä joku tekstiilitaitelijan putiikki löytyy mutta kyllä uniikkitöitä meiltäkin löytyy, niitä en vaan ole ennenkään pahemmin ostellut.

Hotellissa sen sijaan oli kiva uima-allas osasto, joka tarjosi minulle enemmän viihdykettä kuin keskustan kaupat.

Vierailija
5/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän Keljonkeskuksessa viihtyy.

Vierailija
6/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannassa on paljon sellaista valikoimaa, mitä ei osteta muualle Suomeen. Tämä siksi, että Venäjältä tulee paljon tyylitietoista ja varakasta väkeä sinne ostoksille. Kävin itse Lapessa viime kesänä ja yllätyin todella positiivisesti. Asun itse Espoossa..

Vierailija
7/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ketjuliikkeet joka kaupungissa. =/

Vierailija
8/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin huonoin on Espoo

kaikki kaukana, ostokeskuksisa liikkeiden miniversioita

samaa ketjuskeidaa joka paikassa

Vierailija
9/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere.

Vierailija
10/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
11/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä hakee, itse suosittelisin Helsinkiä ja Turkua, Helsingistä nyt löytyy kaikkea kautta Turun keskusta on mukavan kompakti ja mm.hansasta löytyy kivoja pikkuliikkeitäkin sen stockmannin lisäksi. Ja keskustasta pääsee kätevästi bussilla vaikka Skanssiin (tosin siellä nyt on about samat kaupat mitä keskustassa)

Vierailija
12/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori, ehdottomasti. toisella sijalla Haapajoki.

Vierailija
13/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko älytön kysymys kun ei tiedä mitä on tarkoitus shoppailla. Mutta Lempäälä on mun suosikkini.

Vierailija
14/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä Suomesta nyt ihan kovin montaa löydy. Helsinki on tietysti ihan ykkönen tarjonnaltaan. Turku on myös ok (erityisesti Linnankadun liikkeet), ja Tampereelta löytyy kivoja liikkeitä. Lappeenrannassa lienee runsaasti venäläiseen makuun sopivia myymälöitä (korjatkaa jos olen väärässä).Muihin kaupunkeihin en nyt välttämättä lähtisi varta vasten shoppailemaan.

Vierailija
15/20 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuri.

Vierailija
16/20 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella viikonloppuisin ostoksilla mutta kun yksityisautot Hämpillä kiellettiin asiasta tuli loppu.

Pirkkalassa asutaan ja ajot suuntautuvat nykyisin muuaalle esim.Sukarin Topin IdeaParkkiin jne mutta

ei enää lauantaisin Tampereelle.

Tampere haluaa olla eristäytynyt kuin Pohjois-Korea ja se alkaa näkyä esim.tyhjissä liikehuoneistoissa.

Jos kaupunki haluaa olla kansainvälinen siellä pitää olla säpinää sekä City vaikutelmaa mutta Tampere

ja sen keskusta alkaa valitettavasti olla kuollut eikä siellä kohta enää liiku kuin sudet reppu selässä.

Vierailija
17/20 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, jos hyvät säät. Syystalvella: Vantaan Jumbo tai Espoon Sello tai Iso Omena.

Vierailija
18/20 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riihimäelläkin kiva Cittari! Lisäksi vieressä Tokmanni ja vähän kauempana Prisma. Ukot voi käydä Biltemassa ja jos jaksaa ajaa Lopen suuntaan, niin Säästökarit ihan ehdoton vierailu kohde.

Vierailija
19/20 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ketjuliikkeet joka kaupungissa. =/

Totta kai on, jos shoppailu tarkoittaa kauppakeskuksissa pyörimistä. Stadissa on aivan ihania mm. vaate-, kenkö ja sisustusliikkeitä esim. Fredalla ja Korkeavuoren kadulla, pitkin Kalliotakin on kaikkea hauskaa. 

Ei tietenkään samassa mittasuhteessa kuin vaikkapa Pariisissa, mutta Suomestahan nyt puhuttiin. 

Vierailija
20/20 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin huonoin on Espoo

kaikki kaukana, ostokeskuksisa liikkeiden miniversioita

samaa ketjuskeidaa joka paikassa

Noooooooo.

Espoo onkin monikeskuksinen kaupunki. Helsingin keskusta on tän keskusta.

...jos et on vielä mantsan tunnilla ollut ja lukenut kaupunkirakentamista.....

Niin faktaa sulle toi.

Yleisön kaupunkirakennetta on se yksikeskuksinen...niinkuinTamoere, Helsinki, Turku, Kuopio, Jkl, Oulu....

Tampere on kiva shoppailuun.

Espoossa on kaksi isompaa ihan OK kauppakeskusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi