Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvetti, meni 100 euroa kankkulan kaivoon.

Vierailija
22.08.2013 |

Ostin farkut myyjän opastuksella ja nehän on ihan liian pienet. Sisältää elastaania ja myyjän mukaan ne venyy käytössä. Sovittaessa ne oli toooodella kireät, hyvä että sain kiinni.

No, nyt olen käyttänyt niitä täällä kotona varmaan 10 kertaa ja aina ne ovat yhtä tiukat ja puristavat.

Laihikselle tässä joutaa kun ei näitä muuten voi käyttää. Ei harmittaisi jos olisivat maksaneet 20-40 euroa, mutta satasen pistin näihin. Perkele.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 09:39"]

Minä en enää luota myyjien puheisiin. Mulle on myyty niillä liian pieni body ja hame.

[/quote]

Ei vaan pysty käsittämään...toki sitten, jos sovittamatta olet ne ostanut sen perusteella, että myyjä tuo ne sinulle ja sanoo, että nämä ovat sinun kokoisiasi. Mutta jos olet sovittanut ja sopiviksi todennut, mutta loppujen lopuksi olivatkin liian pieniä, niin eikös se ole ihan oma moka silloin.

Vierailija
2/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vielä kastella farkut ja jumppailla ne päällä. Näin mä oon saanut vähän liian tiukat farkut sopiviksi. :) Voit vielä laittaa vyötärönauhan alle jotain tavaraa (esim. dödöpurkki, shampoopullo...) venyttämään sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää luota myyjien puheisiin. Mulle on myyty niillä liian pieni body ja hame.

Vierailija
4/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas apinaa koijattiin,

Vierailija
5/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän sulla on hyvä tavoite tiputtaa muutama kilo! Sitten voit olla tyytyväinen itseesi ja näyttää hyvältä farkuissasi :)

Vierailija
6/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kaupassa on vaihto- ja palautusoikeudet..

Vierailija
7/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa 100 euroa farkuista? :D

Vierailija
8/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät nyt puhuu mitä vaan. Tuttu oli ostanut kammottavan paita / housu -yhdistelmän, jossa molemmat oli eri kuosia ja sanoi, että nämä kuuluu yhteen kun myyjä ne yhdessä myi.

Samoin uskoo, että kaupassa henkilökunta on asiantuntijoita, kun niillä on varmasti koulutus siihen hommaan.

Hänelle tuli yllätyksenä myös se, että pikaruokapaikoissa ei alan koulutusta kaikilla ole.

Vierailija
9/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon farkut maksaa sen sata euroa vähintään. Mä ostin pari vuotta sitten yli satasella farkut ja tuskin hinnat ovat laskeneet.

Vierailija
10/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostit ne, kun kerta huomasit jo kaupassa että tuskin saat niitä kiinni? Olisit nyt edes pyytänyt sovittaa seuraavaa kokoa. Yritä myydä ne jollain nettikirppiksellä vaikka?

Vierailija
11/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilen aina housuja ostaessa istumista. Jos tulee makkaraa tai ei saa henkeä, niin housut ovat huono ostos.

Tuo on kyllä todella ärsyttävää, jos kuvittelee ammattilaisen auttavan tekemään hyvän ostoksen ja sitten saakin virheostoksen ja joutuu vielä maksamaan siitä paljon. Mä palauttaisin ne palautteen kera.

Vierailija
12/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä usko "asiantuntijoihin" vaan luotan aina enemmän itseeni. Kannattaa ennemmin itse kaupassa kokeilla varmuudeksi eri kokoja ja jos ne myyjän suosittelemat tuntuu liian kireiltä, ne vain on liian sitten liian kireet. Hyvälaatuinen stretsi ei koskaan "kulahda" tai veny liikaa, vaan vaan vähän. Eli sulle on vain myyty liian pieni koko! Kokeilitko edes sitä seuraavaa kokoa, eli yhtä isompaa kokoa? Kannattaa AINA luottaa omaan tuntumaan.

Vierailija
13/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ on aika normaali hinta farkuista.. Oikeastaan sekin on poikkeuksetta liian vähän, koska senkin hintaiset on tehty jossain nyrkkipajassa lapsi- ja orjatyövoimalla.

Vierailija
14/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruho, hahhaa!! Et voi syyttää kuin itseäsi >:)

Vierailija
15/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi uskoa. Ei nykyfarkut enää veny. Ei ainakaan mulla ole venyneet, pikemminkin päin vastoin. Peseminen kutistaa entisestään.

Vierailija
16/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle meinasi käydä samoin. Ostin 80 € housut, jotka aluksi puristi ja jouduin pitämään niitä suunnilleen napit auki, mutta tapahtuikin ihme että housut venyivät pesussa tai sitten itse kutistuin mutta nyt sopivat hyvin. Tosin myyjä ei liity tähän tarinaan.

Vierailija
17/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän takaisin kauppaan ja kerro asia siellä, ehkäpä saat vaihtaa isompaan kokoon.

Mulla on joskus ollut sama ongelma, että myyjä koittaa väkisin myydä pienemmän koon. Ne ei tajua, että niillä farkuilla pitää myös istua ja liikkua, eikä vaan seisoa ja peilata peppua pukukopin peilistä.

Vierailija
18/18 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 10:04"]

En ikinä usko "asiantuntijoihin" vaan luotan aina enemmän itseeni. Kannattaa ennemmin itse kaupassa kokeilla varmuudeksi eri kokoja ja jos ne myyjän suosittelemat tuntuu liian kireiltä, ne vain on liian sitten liian kireet. Hyvälaatuinen stretsi ei koskaan "kulahda" tai veny liikaa, vaan vaan vähän. Eli sulle on vain myyty liian pieni koko! Kokeilitko edes sitä seuraavaa kokoa, eli yhtä isompaa kokoa? Kannattaa AINA luottaa omaan tuntumaan.

[/quote]

Juuri näin. Kyllähän ne myy mitä vaan ja puhuu mitä vaan saadakseen asiakkaan ostamaan. Jotkut ei vaan sitä ymmärrä. (enkä tarkoita tätä piikiksi ap:lle)