Mieheni on laihtunut 2 vuodessa n. 20 kiloa. On nyt 170cm80kg ja ennen painoi 100kg. Vaikka vieläkin ylipainoinen niin näyttää jo tosi hoikalla silmiini
Ei tietenkään mikään rimpula ole, mutta näyttää jo vähän turhan luisevalle eikä ole enää lihavuuden muotoja jäljellä.
Kasvoistakaan ei enää näytä hyvälle vaan riutuneelle ja vanhettuneen näköiselle.
Eli kuuluisiko hänen olla lihavempi jos oikein näytä enää hyvälle tuossa painossa vai mistä tämä johtuu?
Jos vielä putoaisi 10kg niin olisi kyllä jo tosi hoikan näköinen vaikka indeksin mukaan olisi vasta normipainon ylärajoilla.
Syy laihtumiselle on alkoholin pois jättö ja ms taudista johtuvat suolisto-ongelmat. On myös parantunut elintapojaan muutenkin..
Kommentit (7)
No juu jotkut ihmiset vain näyttävät paremmilta reilummassa ylipainossa.. Itsekin olen lihakseton ja pikkuluinen. Näytä hoikkana ihan hirveältä.... En ylipainossakaan hyvältä, mutta paremmalta
Niin onko AP se sun mielestä nyt hyvä vai huono että on laihtunut? Jää ainakin mulle vähän epäselväksi.
Varmaan kaipaisi vähän lihasta ja ryhtiä? Ei niinkään läskiä.
Mahdat olla melkoisessa mitoissa itse, jos 170 cm/80 kg näyttää silmissäsi laihalta. Oma mieheni on 173 cm ja 70 kg ja ihan selkeä maha hänellä on vaikka "normaalipainossa".
P.S. suomeksi sanotaan "näyttää luisevalta" ja "lihavampi", ei "luisevalle" ja "lihavempi".
Up