Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjille...

Vierailija
22.08.2013 |

...ja muille ylikrantuille ruokailijoille...

http://www.nydailynews.com/life-style/health/teen-eats-ramen-noodles-13-years-article-1.1312782

...18-vuotias, jonka terveys on 80-vuotiaan tasolla yksipuoleisen ruokavalion seurauksena.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua kuinka tyhmä on ihminen, joka vertaa kasvissyöntiä nuudeli yms pelkkään viljojen syömiseen.

Niinpä niin ja jaapa jaa.

Vierailija
2/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lihansyöjä voi olla näin tyhmä. Sori muut lihansyöjät:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis oli minulle osoitettu minkä takia? :D

Syön toki nuudeleitakin, mutta myös hyvin paljon muuta. Ekan raskauden aikana th lähetti ravitsemusterapeutille (kun kuulemma lähettää kaikki joilla on erikoisruokavalio). Ravitsemusterapeutti tsekkasi ruokapäiväkirjan ja totesi että ihanteellinen ruokavalio. 

Vierailija
4/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus tätäkin avausta. Laita nyt makkaraa suuhusi, ole hiljaa ja pysy timmissä kunnossa.

Vierailija
5/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran elämässäni syönyt nuudeleita ja se riitti. T. Kasvissyöjä

Vierailija
6/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan luki, että artikkelin teini nimenomaan ei syönyt ollenkaan edes hedelmiä ja vihanneksia.

Eli miten aloittaja voi kytkeä toisiinsa kasvissyönnin ja sen, että syö pelkkiä nuudeleita?:)

Vierailija
7/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, no tässäpä varsinainen kasvissyöjä:

“I hate the texture of fruit and vegetables," she said. “I can’t go to my friends' for dinner or go out for meals because I don’t want them to see me freak out if the side salad touches the stuff I eat.

Read more: http://www.nydailynews.com/life-style/health/teen-eats-ramen-noodles-13-years-article-1.1312782#ixzz2cfu14vVj

Vierailija
8/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo linkin tyttö liittyy kasvissyöntiin? Tekstissä tyttö kertoo vihaavansa kaikkien kasvisten ja hedelmien koostumusta eikä syö niitä ollenkaan.

Tuo on nuudelinsyöjä, ei kasvissyöjä.

Vierailija
9/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaah...

Vierailija
10/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyppihän ei tosiaan ole kasvissyöjä, vaan kärsii vakavasta syömiseen liittyvästä häiriöstä, jossa ei pysty syömään muuta kuin nuudeleita... Totta kai tuollaisella ruokavaliolla tulee vakavia ravinnepuutoksia, mutta se ei mitenkään tarkoita, että normaalilla kasvisruokavaliolla tulisi.

Varsinkin jos on laktovegetaristi eli käyttää maitotuotteita myös, elimistön tarpeet saa yleensä täytettyä ilman erityistä suunnitteluakin. Vegaanin täytyy ainakin B12 ottaa purkista.

Vierailija
11/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 08:13"]

Vain lihansyöjä voi olla näin tyhmä. Sori muut lihansyöjät:)

[/quote]

En usko että kukaan ihminen on lihansyöjä, sekasyöjiä on varmasti paljon, mutta ei lihansyöjiä.

Vierailija
12/12 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vissiin itse joku nuudelin puputtaja ja seuraukset ovat jo näkyvissä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi