Jos mies ostaa suklaapatukan....
.....niin onko se Snickers?
Itse en voi sietää Snickersiä, enkä voi sitä kyllä syödä muutenkaan, koska siinä on pähkinää, mutta olen huomannut, että miehet valitsee tosi usein suklaapatukoista juuri tuon. Naisille tuntuu kelpaavan paljon laajempi otos suklaata.
Kommentit (5)
Mun mies ostaa suklaata varmaan joka päivä enkä ole ikinä nähnyt sen ostavan snickersiä, yleensä jotko maitosuklaata tai tummaa ilman kommervenkkejä.
No meillä mies ei tykkää tuosta noiden pähkinöiden takia.
Oikeastaan miehelle kelpaa mikä tahansa suklaa, missä ei ole pähkinöitä, marjoja tms. seassa.
Mulla on kaksi aikuista poikaa ja mies. Mies ostaa aina tuplaa, snickersiä tai marsia, mutta vain kalalla käydessään. Joskus harvoin fazerin tummaa suklaata. Pojista toinen ei tykkää suklaasta ollenkaan. Toinen näkyy ostavan mieluiten suklaansa levyinä, mutta dajimia ja tuplaa myös. Yleensä tämä toinen poika ostaa sitä, mikä on tarjouksessa. Noista fazerin sinistä patukoista tykkää myös.
Silloin harvoin, kun minun mieheni ostaa suklaata, ostaa hän aina Pandan tummaa suklaata (levynä). Varmaan osittain sen takia, etten minä pidä kyseisestä suklaasta laisinkaan ja niinpä levy säilyy jääkaapissa hyvin.
Näyttää muuten syövän suklaansa aina kylmän maidon kera.
Ostaa jotain 80% alkuperäsuklaata pitkinä pötköinä.