Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein äsken 8 perunasta lohkoperunoita joihin laitoin runsaasti grillimaustetta ja oliiviöljyä. Hajotkaa sipseihinne!

Vierailija
16.08.2020 |

Aah... 20 reikä reikä katson uuniin. Nami nami.
Uuniperunoille minulla on viellä hellmansin majoneesia. Hajotkaa sipseihin!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kello on 18.44. Harkitse airfryeriä, saat rapeampia. Söin sipsit jo, en hajonnut.

Vierailija
2/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kello on 18.44. Harkitse airfryeriä, saat rapeampia. Söin sipsit jo, en hajonnut.

""""Minä paiskaan tuollaiset vehkeet lattialle koska on narsisti ja ....""""" ei vaiskaan, sarkasmia. Olen harkinnut mutta oliiviöljyssä perunoista tulee hyvää. Jumalakin syntyi syötyään oliivipuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

""""Minä paiskaan tuollaiset vehkeet lattialle koska on narsisti ja ....""""" ei vaiskaan, sarkasmia. Olen harkinnut mutta oliiviöljyssä perunoista tulee hyvää. Jumalakin syntyi syötyään oliivipuun.

Jep. Pidä huoli ettei ole extravirginiä, sen rasvahapot eivät kestä kuumennusta.

Vierailija
4/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoipa tekeen sipsiä mieli 😋

Vierailija
5/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Pidä huoli ettei ole extravirginiä, sen rasvahapot eivät kestä kuumennusta.

Ei ole. Pidin huolen huolella.

Vierailija
6/6 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoipa tekeen sipsiä mieli 😋

Sipsit ovat myös hyviä mutta uunilohkoperunat reseptilläni ovat zxtra hyviä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan