Ylipaino itsellä ja lapsella
Olen huolestunut paisuneesta ylipainon tuomasta ylimimääräisestä ja mietin että mitä olen tehnyt väärin, koska myös lapseni on ylipainoinen. itse olen 175 cm ja 72kg, lapseni on 4 vuotias tyttö ja painaa 25 kiloa. Itse olen sortunut varmaan munkkeihin liikaa ja tuntuu etten pysty saamaan rasvanpolttoa hallintaan. Olen yrittänyt käänteispsykologiaa lapselleni kutsumalla häntä leikkisästi "läskilapseksi" jotta hän ei haluaisi olla sellainen. En oikein tiedä miten hänet saisi ymmärtämään liikunnan tärkeys ja karkittomampi ruokavalio, vain yksi herkkupäivä viikossa. Olen yrittänyt löytää erilaisia keinoja aina Amerikan TV-Shop mainoksia myöten ja olen nauhoittanut suggestionauhotteita joita laitan hiljaa soimaan usein kun lapsi nukkuu. Olen puhunut niihin äidillisellä äänellä ylipainosta, siitä miten esim Palomies Sami ei ole lihava ja suklaapatukoiden "ilkeydestä", että hän ei haluaisi niitä niin paljon. Olen jatkanut tätä jo kuukausia mutta tuntuu että hän ei vaan ymmärrä asiaa... oma esimerkkini painonhallinnassa ei nyt ole paras mahdollinen, mutta haluaisin että lapseni pääsisi irti "kierteestä". Ystävällisiä neuvoja pliide =D
Kommentit (2)
Teen itse myös suggestionauhotteita lapselle, kyllä ne pitemmän päälle toimii, koska lapset ovat aika normaaleja.
Teen itse myös suggestionauhotteita lapselle, kyllä ne pitemmän päälle toimii, koska lapset ovat aika normaaleja.