Mitä sellaista teet minkä miehesi on nimenomaan kieltänyt sulta?
Hyvänä esimerkkinä voisi olla salanapostelu ja kaappijuopottelu tai hillitön törsäysvimma.
Kommentit (38)
On täällä sitten täydellisiä naisia, kun miehet vaan palvoo, ihan vaan suoriltaan, missään ei ole vikaa. Paitsi joku sentään pureksi kynsiään!
Mua ei ole määrätty holhouksenalaiseksi, joten mieheni ei ole kyllä kieltänyt multa mitään, eikä pystyisikään kieltämään :D
Kuten Raamatussa sanotaan: "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne."
Ja juuri tästä syystä emme asu myöskään samassa osoitteessa.
[/quote]
Meidän parisuhteessa on kaksi ihmistä, joilla ei ole tarvetta todistaa rakkauttamme noudattamalla toisen kieltoja ja käskyjä. Teemme hyvää toiselle vapaaehtoisesti, emmekä rajoita toisiamme vaan pyrimme edistämään toinen toisemme vapautta.
[/quote]
Mies kielsi mua pissaamasta suihkuun tai oikeastaan kysyi, että enhän tee sitä "en tietenkään". Joten teen sitä salaa. Pelkään välillä, että se huomaa, jos on viereisessä suihkussa samaan aikaan enkä voi pidättää ja jos pissa haisis jostain syystä tosi voimakkaalle. Rankkaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:59"]
Hyvänä esimerkkinä voisi olla salanapostelu ja kaappijuopottelu tai hillitön törsäysvimma.
[/quote]
Meinasin ensin sanoa että ei mitään, mutta nenänkaivuutani ja rään syöntiä tuo yrittää kieltää. Tosin vastapainoksi itse pureskelee nahkoja kynnenvierustoista ja SYLKEE niitä pitkin poikin. Mielestäni vielä ällöttävämpää.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:27"]
Jaa, no me kyllä asutaan jo yhdennettätoista vuotta. Harmi jos teillä ei yhteiselo luonnistu :(
t. 10
[/quote]
Meidän parisuhteessa on kaksi ihmistä, joilla ei ole tarvetta todistaa rakkauttamme noudattamalla toisen kieltoja ja käskyjä. Teemme hyvää toiselle vapaaehtoisesti, emmekä rajoita toisiamme vaan pyrimme edistämään toinen toisemme vapautta.
[/quote]
[/quote]
Nalkuttaa että napostelut pois, mutta ostan kuitenkin kauppareissulla vaikka parit Fami-patukat ja hotkin ne matkalla. Samoin juopottelen häneltä salaa. Mies ei juo, eikä varsinkaan ymmärrä naisten juomista. En humallu helposti, ja greippisiideri on kyllä juoma josta en luovu.
Mies kielsi mua näkemästä mun exmiestä, mutta edelleen sillontällön käyn "kaverin luona tupakalla", todellisuudessa käyn exän kanssa panemassa. Koska sillä on niiiin paljon isompi vehje kun nykysellä hohohooh. :D
No ei ole kyllä kokeiltukaan, eikä aiota kokeillakaan. Kummallakin on tarpeeksi kokemusta yhdessä asumisesta muitten kanssa. Ja nyt ollaan päätetty vihdoin nauttia vapaasta suhteesta. Kummallakin paljon yksinoloa ja keskittymistä vaativa työ, jota tehdään kotona, aikuiset lapset ja toisella lapsenlapsetkin, joiden elämää ei haluta millään uusperhekuviolla sotkea.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:27"]
Jaa, no me kyllä asutaan jo yhdennettätoista vuotta. Harmi jos teillä ei yhteiselo luonnistu :(
t. 10
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:30"]
Meinasin ensin sanoa että ei mitään, mutta nenänkaivuutani ja rään syöntiä tuo yrittää kieltää.
[/quote]
Sama täällä! Joudun tekemään tätä nykyään salaa, mutta eipä tuo nyt hirveästi haittaa. Täysin lopettamaan en kyllä pysty. Mieskin pissaa suihkuun, vaikken itse siitä pidä, joten ei ole niin vakavaa.
Ostan aina vain lisää vaatteita kirppikseltä, vaikka kaappi tursuaa.
Napostelen. Ei mies sitä suoraan kieltänyt ole, mutta salaa teen sen silti, koska se ei tykkää, että herkuttelen milloin huvittaa.
Raavin joskus ihoani (atopia) ja öisin saatan kuorsata, jos nenä on tukossa. Ja pimahdan, jos mut herätetään yöllä kuorsaamisen takia. Tästä on pari kertaa saatu sota aikaiseksi.
Miehen "syntejä" taas on purkan mässyttäminen, auton ajaminen liian pienellä vaihteella, kuorsaaminen ja tavaroiden paikoilleen laiton unohtelu ja hävittäminen.
Räkäpalleroiden liimaaminen pöydän alapintaan. En tosin edes huomaa sitä tekeväni, mutta pöytäni alapintaan sitä kertyy. Myös työpaikalla.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:04"]
Ihme juttu jos itsemääräämisoikeus on "jeesustelua sun muuta blaablaata".
[/quote]
Onhan se, hyvässä parisuhteessa kun on kaksi ihmistä, jotka haluavat olla yhdessä (Yhdessä, ei yksi) eikä kaksi ihmistä, joilla on jatkuva tarve todistaa olla kaksi ihmistä.
[/quote]
[/quote]
Mekin tehdään toinen toisillemme hyvää vapaaehtoisesti. Se vaan tarkoittaa myös sitä, että joskus sitä laittaa itsensä sivuun ja ottaa ilon irti siitä hymystä ja katseesta, minkä toiselle saa aikaiseksi, kun tekee toisen mieliksi eikä aina seiso barrikadilla "MINÄ, minulla on OIKEUS!".
[/quote]
Miten tämä liittyy siihen, että ei kiellä tai käske puolisoaan, vaan luottaa siihen että hän haluaa tehdä hyvää ja asettaa puolison tarpeet etusijalle ihan komentamattakin?