Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyspelkoinen äiti vastaa kysymyksiinne, jos on jotakin kysyttävää?

Vierailija
16.07.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeästi riskissä sairastua psykoosiin ( ennen tai jälkeen vauvan syntymää) Mutta onneksi tiedostat tilanteen ja olet hakenut apua, nyt vaan tarvitaan enemmän hoitoa kuin tavallisesti

Mutta siitä selviää ja sitten aurinko taas paistaa teidänkin perheeseen!

Vierailija
22/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osittain myös varmasti on niin, että en saa hoitoa koska kukaan ei ole hoitovastuussa minusta.

Käyn siis nyt terapeutilla, joka delegoi diagnoosini teon psykologille. Psykologi taas ei taida olla tietoinen tilanteesta, sillä hän delegoi ensin minut terapeutille.

Soitin myös itse pelkopolin kätilölle, joka pesi kätensä asiasta koska minulle on varattu lääkäriaika ja minut on ohjattu sieltä eteenpäin eli hän ei ole vastuussa.

Lääkäri taas ei tiedä tilanteesta mitään!

olen siis jäänyt useamman tahon ja ihmisen väliin, ilman että kukaan on vastuussa minusta eikä kukaan tiedä missä mennään - paitsi minä itse, eli että ei mennä missään hemmetti soikoon!

ap poistuu nyt ja toivoo että täällä ei aina jaksettaisi syyllistää pelkosektioäitejä, tiedetään olevamme paskaäitejä jo muutenkin ja kuka tahansa täydellinen äiti voi sairastua, seuraava voit olla juuri sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä siis pelkojen hoito nykysuomessa, eipä tarvitse ihmetellä miksi äidit polttaa ja kuristaa lapsiaan.

Vierailija
24/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että neuvola on viimeinen paikka missä käyntien vähentäminen oikeasti säästäisi jotain. Surettaa ap:n ja perheensä puolesta, onnellisesta perheenlisäyksestä on tullut katastrofi ....

Vierailija
25/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mene julkiseen sairaalaan leikattavaksi EML-luokassa, oman lääkärin leikattavaksi.

Jos noin kovasti pelkäät niin suurella todennäköisyydellä synnytys ei tule sujumaan. Tällaisessa tapauksessa sektio on varmasti parempi tehdä suunnitellusti.

Vierailija
26/26 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelko alkoi raskauden puolivälissä ja paheni entisestään, eka synnytys oli traumaattinen. Sain kyllä apua pelkopoliklinikalta, käytiin läpi edellinen synnytys ym ym. ja kävin myös yksityisellä terapeutilla ja raskauden edetessä pelko vaan syveni. Loppujen lopuksi lääkäri suositteli sektiota. Kukaan ei halua synnytysaliín hysteeristä synnyttäjää, se ei ole kenenkään etu.