Mitä kautta koronatestiin?
Mitä kautta olette päässeet koronatestiin (oireita on: kuume, yskä, lihaskivut)?
Kommentit (12)
Työnantajalle/esimiehelle soitto, sitten työterveys soittaa ja minulle ja minä sovin drive inin sihteerin kanssa ajan.
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalle/esimiehelle soitto, sitten työterveys soittaa ja minulle ja minä sovin drive inin sihteerin kanssa ajan.
Eli vastaat yhteen puheluun ja soitat itse 2 puhelua. Simppeliä, näin HUSissa.
Vierailija kirjoitti:
Tai se taisi olla niin että minä soitin työnantajalle, sen jälkeen työterveyden ja drive inin sihteeri soitti mulle.
5 min kului.
Tein OmaOlossa oirearvion ja varasin sen kautta testiajan.
Työterveyteen kuuluu mehiläisen testi.
Koko päivän olen yrittänyt soittaa koululaisemme puolesta kaupungin päivystysnumeroon, joka on koko ajan varattu! Ihan uskomatonta.
ap - yht. 4 tuntia puhelimessa
Omaoloon tein oirearvion ja samana iltana pääsin testiin.
Aha, huomenaamuna voi anella testiaikaa terveyskeskuksen kautta ... testiaika mahtaa olla sitten joskus loppuviikolla. Kiva. Kyseessä testiaika koululaiselle eli ei työterveyttä tms ja testiin toki mentävä.
ap
Menisin yksityiselle, jos julkiselta ei aikaa tipu. Siis jos on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Menisin yksityiselle, jos julkiselta ei aikaa tipu. Siis jos on rahaa.
Korvaako vakuutus testin?
Lekuriini
46/47 |
klo 14:42 | 28.3.2021
Missä eristetty virus, missä hallituksen perustelut liikkumisrajoituksista, missä tieto siitä, montako suomalaista kuollut heti rokotteen jälkeen, miksi rokotteessa sama ainesosa kuin sikapiikissä, miksi hallitus kantaa yk agenda 2030 rintarinkulaa...missä missä missä
Aika moni maa jo luopuneet rajoitustoimista sen takia, että PCR-testi antaa 37-40 monistuskerralla melkein 100% väärän positiivisen. Missä ylikuolleisuus? Ettekö kansalaiset ymmärrä, että kaikki tieto tästä huijauksesta on jo saatavilla.
Koronarealistit sivustolla lääkäreiden mielipiteitä. Kohta on jo liian myöhäistä herätä....
Virusmuunnos on tämä rokote. Juoskaa piikkiä karkuun tai käykää katsomassa kuolleita vaers järjestelmästä cdc ylläpitää...
Itse soitin työterveyteen ja sieltä sain ajan samalle aamulle.