Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kengät arkihameen kanssa?

Vierailija
21.08.2013 |

En halua saappaita ja sandaaleissa palelee varpaat. Eli millaisia kenkiä voisi pitää arkisen polvipituisen hameen kanssa? Linkatkaa vaikka kuvia jos teillä on hyviä.

Olen ihan toivoton pukeutuja!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on arkinen hame? Balleriinoja?  Korkkareita? Tennareitakin voisi käyttää, mutta mun mielestä ei sukkahousujen kanssa. Itse käytän balleriinoja, kunnes siirryn nilkkureihin.

Vierailija
2/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkikenkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sievät asuun sopivat kengät, kunhan ei lenkkareita. :) Paitsi voivat lenkkaritkin mennä, jos kyseessä on selvästi sporttinen look.

Vierailija
4/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkun tietäisi. itsekkin tykkäisin käyttää hameita, mutta kenkiin tökkää. olen melko persjalkainen joten ihan matalia en tykkää käyttää ja korkkarit näyttää sitten liian huomiota herättävältä arkeen.

Vierailija
5/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampi hame, yksi vähän a-linjainen, yksi suora kynähame mutta puuvillasta eli hyvinkin arkinen. Ei mitään bisneslookia siis :) Mietin noita tennareita, tytär kyllä sanoi että ovat huono yhdistelmä. Ja luulin ettei nilkkureita voi käyttää hameen kanssa. Olen siis ihan toivoton pukeutuja oikeasti.

Vierailija
7/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkurit sopii todella hyvin hameen kanssa, paremmin kuin saappaat.

Vierailija
8/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, minkä kokoiset jalat sulla on. Minulla on 42 ja on aivan toivottoman tyhmän näköistä laittaa jotkut tennarit jalkaan hameen kanssa. Sama efekti on balleriinojen kanssa. Lenkkarit näyttävät vielä idiootimmilta. Vain korkokengät sopivat.

Vierailija
9/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tämänkin tyyliset: http://www.barkingdogshoes.com/newshoe/2009/07/comfortable-womens-shoes-clarks-unstructured-unpoem-review.html

Ei juuri tuo kenkä, mutta ihan samanmallinen. On vaan vähän eri väriset.

Vierailija
10/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tämänkin tyyliset: http://www.barkingdogshoes.com/newshoe/2009/07/comfortable-womens-shoes-clarks-unstructured-unpoem-review.html

Ei juuri tuo kenkä, mutta ihan samanmallinen. On vaan vähän eri väriset.

Vierailija
11/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä

ap

Vierailija
12/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nilkkurit on typerän näköiset hameen kanssa. Käytän ballerinoja, korkokenkiä tai saapikkaita.

Vierailija
13/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynähame vaatii korkoja. A-linjaisten kanssa voi käyttää käytönnössä ihan mitä kenkiä vain, jos look on muuten sporttinen ja hame esim joku urheilukaupan verrsio, niin myös tennareita ja lenkkareita. 

Stä tyyliä täytyy vähän katsella ja värejä sovittaa yhteen. Mitään tiettyä kenkäryhmää ei oikein voi antaa kun ei ole tiettyä hamettakaan, eikä niitä muita vaatteita tiedossa.

nilkkurit n joissain piireissä muotia, mutta enemmän kuin hameen malli niiden käyttöä säätelee mielestäni pohkeen malli. Nilkkurit sopivat "lankkujaloille", eli kapeapohkeisille ja paksunilkkaisille. Niille, joilla pohkeessa on pyöreyttä ja nilkat ovat kuitenkin sirot, nilkkurit eivät sovi.

Vierailija
14/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta "kengät hameen kanssa", sieltä löytyy vinkkejä. 

Vierailija
15/15 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat puolikorkeat avokkaat tai matalat mokkasiinit voivat olla ihan kivat. Pari päivää sitten näin aika kamalan yhdistelmän: oikein kivat hame ja pusero, kantajalleen sopivat, mutta voi kauhistus, millaiset jalkineet. Mustat raskaat kävelykengän ja lenkkarin risteytykset ja niiden kanssa varsista löpsöttävät mustat nilkkasukat. No ei ainakaan sukat puristaneet. Ja nämä ihan mukavan lämpimänä ja poutaisena kesäpäivänä. Voihan se tietysti olla, ettei hänellä ollut muuta, mutta ei hän mitenkään kurjalta tai syrjäytyneeltä vaikuttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme