Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnin poisto laserilla - kellään kokemusta?

Vierailija
16.08.2020 |

Haluaisin poistattaa käsivarren tatuointini kokonaan. Onko kellään kokemusta Helsingissä olevista klinikoista, hyvää tai huonoa? Ja kokemusta poistosta yleensä, montako kertaa tarvittiin ja miten onnistui.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö appivanhemmat hyväksy leimattua naista?

Vierailija
2/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö appivanhemmat hyväksy leimattua naista?

Mikä aivopieru tämä on? Jos välttämättä haluat tietää, teen tämän ihan itseni takia. Mulla ei ole niin hölmöjä appivanhempia, että kommentoisivat kenenkään ulkonäköä millään tavalla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli vuoden sisään juttu tatuoinnin poistosta. Musta väri lähti hyvin, mutta värit voivat olla sekoituksia toisistaan vaatien useita laserointikertoja. Lisäksi jos tatuointi iskut eivät ole olleet tasaisia voi tatuointi kuva olla usealla eri syvyydellä ihossa eli kuva poistuu epätasaisesti ja vaatii lisäkertoja.

Vierailija
4/10 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa jos kellään on kokemuksia!

Vierailija
5/10 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkö te kaikki olette ottaneet inspiraationne tatuointien poistamiseen?

Tattoos Are For Stupid People

Vai mistä?

Vierailija
6/10 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästäkö te kaikki olette ottaneet inspiraationne tatuointien poistamiseen?

Tattoos Are For Stupid People

Vai mistä?

huutista

Vierailija
7/10 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koitin poistattaa kymmenen vuotta sitten käsivarren isoa rumaa peitetatuointia, 10x kävin ja sit tyssäsi lopussa ettei vaan lähtenyt. Olisi pitänyt antaa olla sellaisenaan, vaan typerä minä teetin uuden peitekuvan ja ruma sekin. Nyt olisi voinut alkaa paremmin lähtemään, kun olisin vaan malttanut odotella... kalliiksi tuli.

Mulla muitakin tatuointeja joista tykkään. Aion silti kertoa oman tarinani heille jotka haaveilevat tatskasta... miettisivät hyvin tarkkaan ja vielä senkin jälkeen ennen kuin ovat päättäneet ottaa...

Vierailija
8/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on tatska poistunut?

Vierailija
9/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa voi olla halvempaa. Katso ainakin Vitaclinica.

Vierailija
10/10 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kans musta väri melkein kokonaan, keltainen yms vaaleat värit huonommin, kävin plastic surgery centerissä Helsingissä n. 10 kertaa, kunnes tatuointi oli niin haalea, että päälle sai hyvin peittokuvan. Kannatti, koska tykkään oikeasti uudesta kuvasta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän