Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja ostan seksiä

Vierailija
16.08.2020 |

Eron jälkeen en halua mitään parisuhdetta enää, mutta seksiä tekee vielä mieli.
Olen löytänyt pari todella mukavaa maksullista miestä. Olen ihan nätti ja kroppa on kunnossa, mutta en halua mitään irtosuhteita baareista. Saan nyt hyvää seksiä tarvittaessa ja lisäksi vielä oikein mukavaa seuraa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinostaisiko keski-ikäinen blösö?

Vierailija
2/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika säälittävältä. Itse olen mies ja ostanut seksiä mutta tuo on hieman eri juttu mitä sinä harrastat.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei tästä tuomita mutta mies poljetaan maanrakoon

Vierailija
4/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika säälittävältä. Itse olen mies ja ostanut seksiä mutta tuo on hieman eri juttu mitä sinä harrastat.

Mies

Höh. Miksi se olisi eri juttu?

Vierailija
5/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä sitten. itse olen vastaavast mies, enkä ole eläessäni ostanut seksiä. Ihminen ei ole minulle kauppatavara.  Olen elänyt ilman seksiä (kumppanin kanssa) jo reilun kymmenen vuotta . Ei tämä tietenkään aina hyvältä tunnu tai ole tuntunut mutta ei seksin saaminen ole mikään perusoikeus, jota voisin odottaa saavani, joltain naiselta, johon sattuisin ihastumaan tai vaikka reffien merkeissä tapaamaan. Ei tähän "seksitömyyteen" kuole.    

Vierailija
6/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä sitten. itse olen vastaavast mies, enkä ole eläessäni ostanut seksiä. Ihminen ei ole minulle kauppatavara.  Olen elänyt ilman seksiä (kumppanin kanssa) jo reilun kymmenen vuotta . Ei tämä tietenkään aina hyvältä tunnu tai ole tuntunut mutta ei seksin saaminen ole mikään perusoikeus, jota voisin odottaa saavani, joltain naiselta, johon sattuisin ihastumaan tai vaikka reffien merkeissä tapaamaan. Ei tähän "seksitömyyteen" kuole.    

Ehkä olen tunteeton paska, koska pystyn ostamaan seksiä .

Pystyn nauttimaan seksistä vaikka ei ole tunteita miestä kohtaan. 

Vierailija
7/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja "myyn" seksiä iäkkäämmille naisille.

Keskustelua, sylikkäin istuskelua, matkailua jne. Kaikenlaista asiakkaan toiveitten mukaan.

Koen olevani hoitoalalla työssä.

Vierailija
8/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko mieshuorat tienaa?

Vierailija
9/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näistä ole ollut välillä puhetta, että puolet naisten taksoista suunnilleen?

Riittääkö asiakkaita muuten naisista? Kun aina väitetään että pitää olla sitten valmis ottamaan miehiäkin asiakkaiksi.

Vierailija
10/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja myyn seksiä! Aikataulutettu seksi luonaa hyvin erektiorenkaan ja Silden avulla. Viis vakkari naista ja joskus jopa nautin itsekin. Ihan tavallisia ihmisiä eikä mitään pervoja! Haluavat läheisyyttä joskus seksiä enemään! Mikäs siinä!

Vierailija
11/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaihtelee! Halvimmillaan teen käsin satasella joskus jään yöksi kolmesta sadasta.

Vierailija
12/13 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kerran seksiä itse naiselta....puhtaasti uteliaisuuttani. Kaunisvartaloinen nainen jos ei täydellinen....ei ollut hääppöstä panna rahasta. Se jokin puuttui vaikka orkut sainkin.

Vierailija
13/13 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö näistä ole ollut välillä puhetta, että puolet naisten taksoista suunnilleen?

Riittääkö asiakkaita muuten naisista? Kun aina väitetään että pitää olla sitten valmis ottamaan miehiäkin asiakkaiksi.

Ei riitä, kyllä nuo palvelut ovat enimmäkseen miehiä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän