Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko ylösnousemus heti sektion jälkeen?

Vierailija
21.08.2013 |

Vai meneekö useampi päivä ennen kuin onnistuu ilman kipuja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tapahdu vasta tuomiopäivänä?

Vierailija
2/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin peesata kakkosta vastauksessani, mutta asiallisuuteen..

Sektion jälkeen vuorokausi maataan paikallaan, ennenkuin saa ensimmäistä kertaa yrittää nousta istumaan ja siitä seisomaan. Itsellä ainekin tuntui useamman päivän ajan vielä haava (varsinkin, kun metalliset tikit ulkopuolella kiristivät joitakin vaatteita vasten) herkkänä, enkä päässyt sängystäkään ylös kuin toista kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juuri on sitä paskaa huumoria, jota peräänkuulutit toisessa ketjussa.

Vierailija
4/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen suunnitellun sektion jälkeen mä nousin noin 6 tuntia leikkauksesta sängystä ja ei mitään ongelmia. Haava oli tietysti vähän kipeä mutta en syönyt edes kaikkia särkylääkkeitä mitä mulle kannetiin..

Tämä toinen syntyikin sitten kiireellisellä sektiolla ja olo oli jotain ihan kamalaa. olisin halunnut sängystä ylös ja katetrin pois mutta eivät päästäneet vasta kuin vuorokauden kuluttua.. ja ehkä hyvä niin, jouduin pyytämään lisälääkkeitä kipujeni kanssa ja muutenkin ekan vuorokauden aikana olin tosi sekaisin kun ensin olin saanut epiduraalin ja siihen päälle spinaalin ja valvonut 20 tuntia putkeen.. Mutta kyllä mä siinä sängyssä maatessa silti itse hoidin lapseni kun en apua saanut.

Vierailija
5/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ainakin Supermarjo tehnyt vatsalihaksia jo samana päivänä.

Vierailija
6/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Jeesus. Onko niin vaikea miettiä hetki ja kirjoitetaa vasta sitten. Eikö ole tärkeää, että lukija ymmärtää tekstin oikein eikä häiriinny sellaisesta, mitä pitää kielivirheenä.

Vierailija
7/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:01"]

Eikös ainakin Supermarjo tehnyt vatsalihaksia jo samana päivänä.

[/quote]

oikeasti? sektion jälkeen??

Vierailija
8/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vähän hassu, kun siitä tuli niin kristilliset termit mieleen ja pääsiäisen tapahtumat. Kai olisi parempi sanoa "nouseminen ylös sängystä" tai "ylösnousu", mutta ei ylösNOUSEMUS.

Vierailija
9/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio illalla ja seuraavana päivänä jalkeilla. Muistaakseni sairaalassa kehotettiin liikkeelle...

Vierailija
10/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan nouse. Jo pelkältä tuolilta nouseminen on monta viikkoa yhtä tuskaa. Äläkä missään nimessä ala tekemään vatsalihaksia ainakaan kuukauteen synnytyksestä, se pilaa sun vatsan lopullisesti.

Vierailija
11/11 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:40"]

Meinasin peesata kakkosta vastauksessani, mutta asiallisuuteen..

Sektion jälkeen vuorokausi maataan paikallaan, ennenkuin saa ensimmäistä kertaa yrittää nousta istumaan ja siitä seisomaan. Itsellä ainekin tuntui useamman päivän ajan vielä haava (varsinkin, kun metalliset tikit ulkopuolella kiristivät joitakin vaatteita vasten) herkkänä, enkä päässyt sängystäkään ylös kuin toista kautta.

[/quote]

Missä toimitaan noin?

Minua tuli repimään sängystä ylös nuori ripeä mies heti kun sänky oli kärrätty leikkaussalista osastolla. Olikohan siinä pari-kolme tuntia ja kyllä se aivan liian aikaiselta tuntui minustakin.

Totta on, että sitä paremmin toipuu, mitä nopeammin lähtee liikkeelle, vaikka sitten kipulääkkeen voimalla. Koettu on.