Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottako posliini miehellä

Vierailija
16.08.2020 |

?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiihota

Vierailija
22/46 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajelin mieheni poslariks. Vehje näytti isommalta, ja oli miellyttävämpi ottaa suihin mutta kun tuommonen dadbody ei kokonaisuutena toimi ilman karvoja niin saa olla ihan luonnontilassa mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini miehellä näyttää hassulta. Pidän myös sen omistajaa tarpeettoman turhamaisena.

Vierailija
24/46 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Normaali suomalaistyylinen vaalea harvahko karvoitus on hyvä. Tumma tiheä pehko missä kehonosassa hyvänsä ei kiinnosta.

Vierailija
25/46 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisemmin kiihota, mutta kyllähän munakarvojen ajelu on ihan suositeltava toimenpide minun mielestäni. 

Ja melkein nelikymppinen nainen olen.

Vierailija
26/46 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin saunassa olen huomannut, että joka kolmannella miehellä on posliini. On varmaan muotia

Vierailija
27/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalin saunassa olen huomannut, että joka kolmannella miehellä on posliini. On varmaan muotia

Jjep. Omassa tuttavapiirissä varmaan joka toisella on (olen M31). Tai ainakin niistä keitä olen alasti nähnyt viime vuosina. Varmaan enemmän meillä miehillä posliineja kuin naisilla. :D

Vierailija
28/46 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille pojille voi semmoinen itsensä puleeraus ja puunaus sopiakin, raavaille miehille ei niinkään

Vierailija
29/46 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kiihottamisesta, mutta pitkäaikainen kumppani sheivasi ja se näytti aluksi nololta, hassulta ja rumaltakin. Itse suosin ihan luonnontilaista ja tuli paineita tehdä omalle tuherolle jotain, mutta mies halusi ehdottomasti minun pitävän karvani, koska ne ovat osa minua eikä ne häntä haitanneet. Oli jotenkin absurdia, kun mies oli posliini ja minä naturell. Kun sitten myöhemmin vetäisi toiselta mieheltä housut alas ja sieltä paljastui kihara puska, tuntui se hyvin oudolta ja inhottavalta. Ja sitten tämä herra vihjaili, että enkö voisi hieman siistiä omaani. Eli olkoon jokaisella omat karvansa ja tehkööt niille mitä haluaa, mutta täytyy myös kunnioittaa toisen mieltymystä omiinsa.

N27

Vierailija
30/46 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erikoisemmin. Muotia kai

AikN

Vierailija
31/46 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Miehen pitää olla luonnontilassa, karvaa pitää olla kellarissa, rinnassa ja leuassa, sitten jos on vielä heviletti oon myyty 😍

Vaimo 30

Vierailija
32/46 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tullu siistittyä karvoitusta ja varsi ja kassit sheivailtua nyt tosin pitempi aika ettei ole tullu siistittyä häätyy taas trimmailla ja sheivailla

Vierailija
33/46 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten suihkuissa aina ihmettelen kokonaan ajeltuja. Eihän se edes näytä hyvältä kuin ehkä muutenkin vähäkarvaisilla ja hyväkroppaisilla alle 35 v. miehillä. Keski-ikäisellä, mahakkaalla tai muuten melko karvaisella miehellä se näyttää hassulta, jos alapää on kokonaan ajeltu.

Ihan pelkkä lyhentäminen ja siistiminen on paljon paremman näköistä kaikilla.

Vierailija
34/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pelkkä lyhentäminen ja siistiminen on paljon paremman näköistä kaikilla.

Joo. Posliini ei tarvitse olla, mutta ihan täysin valtoimenaan rehottavalla alapäällä varustetulla miehellä tuskin lienee asiaa juuri kenenkään naisen sänkyyn 2020-luvulla.

Vierailija
35/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! En minä mitään siloista poikaa halua vaan MIEHEN.

Vierailija
36/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan posliiniksi. Suuseksi on kuulema mukavampaa. Samoin toisin päin.

Vierailija
37/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullapas pieni nysä, jos juuressa olevat karvat haittaavat

Vierailija
38/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullapas pieni nysä, jos juuressa olevat karvat haittaavat

Mulla ainakin kasvaa karvoja myös varressa. Noin puoliväliin asti. Ei karvamaton peitossa tietenkään puoli vartta, mutta sellaisia yksittäisiä pitkiä karvoja noin puoliväliin asti, niin kyllä sheivaan ne pois.

Muilta osin sheivaan kans kokonaan, kun se vain on helpompaa, kuin "siistiminen". M33

Vierailija
39/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin kasvaa varressa. Sheivaan pois koska ne hankaa penisrengasta. Palleja sheivaan myös.

Vaimoa ei haittaa jos ihan vähän siistin, mutta hänelle poslari olisi turn off.

Vierailija
40/46 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa!! Ja ei ole jäänyt mieheltäni huomaamatta :)

N47