Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy lapsettomuuteen

Vierailija
21.08.2013 |

Hei naiset ja miehetkin. Olen avoliitossa mieheni kanssa jo kolmatta vuotta, meistä tuntuu että olemme tarkoitettu toisillemme, on rakkautta jne mutta meillä on pikku ongelma, lapsettomuus. Se ei johdu siitä etteikö me oltais hedelmällisiä vaan ihan sellaisesta syystä että mieheni ei kykene laukeamaan sisääni. Ei ole kuulemma kyennyt koskaan aiemmassakan suhteessaan ja selvästi kärsiis siitä. Hän kykenee tyydyttmään minut hyvin mutta hän itse saa orgasmin vetämällä käteen yhdynnän jälkeen. Toki miedän tapauksesa voisi kokeilla muumimuki systeemiä mut kysyny nyt kuitenkin ensin et onko kenelläkään vastaavanlaista "ongelmaa"? En ole halunnut tehdä asiasta sen suurempaa numeroa ettei mieheni saisi lisää paineita.

Enkä halua kuula nyt että minulla on löysä v****u tai miehelläni on pieni, se ei yleensä ole este ejakuloimiselle. Toivon asiallisia viestejä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 18:11"]

toki voin itse (olen myös yrittänyt) hypätä mieheni päälle juuri kun hän on laukeamassa josta seurannut ejakulaation vetäytyminen ja peniksen löystyminen.

[/quote]

näen tuon sieluni silmin :D

No ei, oikeasti ap, voimia sinulle :) Kyllä te vielä onnistutte, kunhan miehesi jotenkin saisi rentouduttua. Minulla on sama ongelma naisena, en ikinä onnistu laukeamaan yhdynnässä, vaikka yrittäisin itse avittaa hommaa sormilla, en vaan pysty rentoutumaan tarpeeksi, kun en ole yksin. Onneksi naisella se ei kuitenkaan estä raskautumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla