Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy lapsettomuuteen

Vierailija
21.08.2013 |

Hei naiset ja miehetkin. Olen avoliitossa mieheni kanssa jo kolmatta vuotta, meistä tuntuu että olemme tarkoitettu toisillemme, on rakkautta jne mutta meillä on pikku ongelma, lapsettomuus. Se ei johdu siitä etteikö me oltais hedelmällisiä vaan ihan sellaisesta syystä että mieheni ei kykene laukeamaan sisääni. Ei ole kuulemma kyennyt koskaan aiemmassakan suhteessaan ja selvästi kärsiis siitä. Hän kykenee tyydyttmään minut hyvin mutta hän itse saa orgasmin vetämällä käteen yhdynnän jälkeen. Toki miedän tapauksesa voisi kokeilla muumimuki systeemiä mut kysyny nyt kuitenkin ensin et onko kenelläkään vastaavanlaista "ongelmaa"? En ole halunnut tehdä asiasta sen suurempaa numeroa ettei mieheni saisi lisää paineita.

Enkä halua kuula nyt että minulla on löysä v****u tai miehelläni on pieni, se ei yleensä ole este ejakuloimiselle. Toivon asiallisia viestejä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomessa seksiterapeutteja?

Nyt olisi sellaiselle töitä :)

Vierailija
2/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaisikohan se? olen yrittänyt olla tekemättä asiasta suurta numeroa ettei mies saisi kolausta miehiselle itsetunnolleen, en ole varma olisiko seksuaaliterapiaan meno sellainen "numero"? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi auttaakin! Eihän sitä tiedä jos ei kokeile.

selität vain miehelle tarpeeksi nätisti syyn miksi haluat sinne. Jos lapset ovat haaveena, olisi ihan hyvä että mies kykenisi laukeamaan oikeaan paikkaan :)

Vierailija
4/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me taidetaan olla ongelmamme kanssa melko yksin, rakastan miestäni valtavasti enkä haluaisi ajatella että hän olisi jotenkin epänormaali tai outo kun ei kykene laukeamaan ilman runkkaamista mut on kai tämä tilanne aika epänormaali.

ja kyllä me lapsia haluaisimme, niistä ollaan puhuttu mutta tiedämme molemmat että näin lapsia emme tule saaman -ap

Vierailija
5/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, meillä oli sama ongelma suhteen noin ensimmäiset 3,5 vuotta. Mies ei lauennut yhdynnässä millään. Olimme seurustelleet varmaan kaksi vuotta, ennen kuin hän alkoi laueta edes minun läsnäollessani.

Myönnän, että olin todella, todella turhautunut. Mietin myös, miten koskaan voimme saada lapsia. Emme aina käyttäneetkään mitään ehkäisyä, sillä eihän sitä oikein tarvinnut... Raskaus ei olisi ollut silloin katastrofi, joten uskalsimme olla ilman. Tietenkään en tullut raskaaksi.

Kerran mies sitten sai ihan sattumalta yhdynnässä - ja on sen jälkeen saanut joka kerran. Olin niiiin iloinen.

Epäilen, että miehen laukeamattomuuteen oli useita syitä. Hän alkoi harrastaa seksiä vasta aika myöhään, 25-vuotiaana. Piti siis totutella naiseen oman käden sijaan. Lisäksi hänellä on hieman tiukka esinahka, jota ei kuitenkaan lääkärin mukaan ole tarvinnut leikata. Lisäksi meille sattui suhteen alussa todella ikäviä asioita, jotka varmasti vaikuttivat taustalla.

Laukeamattomuus tuntui toki pahalta, mutta yritin olla tekemättä asiasta numeroa. Se oli vaikeaa, koska olin vaan joka kerran jälkeen niin pettynyt! Mietin, miksi maailman luonnollisin asia ei onnistu meiltä.

Tahdon vaan sanoa, ap, että ajan kuluessa ongelma voi poistua. Kolme vuotta ei ole mahdottoman pitkä aika. Tutustukaan toisinne ja yrittäkää unohtaa laukeaminen.

Tsemppiä!

P.S. Nyt olen raskaana viikolla 11. Muutama vuosi sitten en olisi uskonut, että voisi tärpätä luonnollisesti, ilman mitään muumimukeja ja ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
6/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, täällä kohtalotoveri!

Me ei tosin yritetä lasta, mutta "ongelma" on sama: mies ei kykene laukeamaan sisään. Meidän seksi siis loppuu mun orgasmiin useimmiten, tai sitten jyystetään niin pitkään että miehellä lerpahtaa. Se harvoin ylipäätään saa sekstatessa, liittyy nähtävästi jotenkin siihen että penis kiihottuu tarpeeksi vaan tietystä kohtaa ja sitä saa parhaiten stimuloitua kädellä. Koko yhteisen historiamme aikana mies on lauennut sisälle ehkä nelisen kertaa, eli se on mahdollista mutta vaatii kyllä "turbopanetuksen" / järkyttävän pitkät (tyyliin kolmetuntiset) esileikit.

Me ollaan omasta halusta lapseton pariskunta, mutta olen välillä miettinyt että entä jos muutettaisiinkin mielemme niin mitenkähän se lapsenteko onnistuisi... Mulla ei meinaa nimittäin alapää kestää sitä miehen orgasmiin asti jyystämistä, siinä nimittäin voi kestää. Varsinkin kun miehen penis on vielä melko kookas ja itse laukean tosi helposti.

Voimia! Onnistuisikohan teillä niin, että mies runkkaisi itse itseään mutta hyvin lähellä laukeamista "lataisi lastin" sisällesi? Siis niin, että harrastaisitte seksiä kunnes mies on tarpeeksi lähellä, sitten runkulle, lasti sisään. :)

Vierailija
7/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 6 ja 7, olette ihania ja ette usko miten helpottavalta toi kuulostaa, melkein tulee itku kun luen mitä kerrotte. Olemme ajatelleet että jos lapsia emme saa niin sitten olemme lapsettomia mut emme pistaäisi vastan mitenkään jos kerran tärppäisi ja mieheni kykenisi laukeamaan sisääni. Minunkaan paikat ei kestä kovin pitkää "jyystämistä" vaikka mieheni sitä pystyisikin tekemään mutta toi numero 7 ehdotus saattaisi tomia eli runkkaisi ja oikealla hetkellä laskis sisään. Anteeksi brutaalit ilmaisut mut puhun asioista yleistermeillä.

Taustana kerron vielä että olemme molemmat 35 vuotiaita ja mieheni myös alkoi seksielämänsä vasta 26 vuotiaana, olisiko se mahdollisesti vaikuttanut tähän tilanteeseen?

Vierailija
8/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onnea raskauteen 6!  =)    -ap

Vierailija
9/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa:

Luulen, että tämä ongelma on yleisempi kuin kuvitellaan. Toki suurin osa miehistä laukeaa yhdynnässä, mutta toisille se voi tuottaa vaikeuksia. Tästä ei vaan kauheasti puhuta. Saatan puhua ystävien kanssa seksistä avoimestikin, mutta en missään tapauksessa olisi kertonut, ettei minun mieheni laukea.

Aihe on aika tabu ja hävettävä. Länsimaisessa viihteessäkin seksiakti aina loppuu miehen laukeamiseen.

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 09:32"]

ja onnea raskauteen 6!  =)    -ap

[/quote]

Kiitos! :)

Vierailija
10/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksuaaliterapiasta voisi olla apua miehellesi. Onkohan hänellä joku trauma liittyen yhdyntään ja laukeamiseen?

Vierailija
11/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mut tietääköhän joku miten ja mistä saa seksuaaliterapiaa? Minusta tuntuu että meillä on ongelmia seksielämässä, ei samanlaista kuin ap:lla, kyse on enemmänkin omasta ongelmasta.

Vierailija
12/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta seksiterapeutti ja oman paikkauntasi nimi

Joensuussa nämä

https://www.google.fi/#fp=b32c58e3545bb44c&q=seksiterapeutti+joensuu+yhteystiedot

Vierailija
13/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos paljon asiallisesta kesksutelusta ja kun olette jakaneet kokemuksia. tämä asia on minulle ollut hieman vaikea mutta jospa tämä vielä tästä. haluaisin tätä niin miehenikin puolesta, hän on ehkä tässä se joka enemmän aisasta kärsii.

Vierailija
14/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen siis ap

Vierailija
15/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän muillakin ole samalaisia ongelmia. Kuuluu vain tabuihin, joista ei puhuta. Tosin en näe tuota ongelmana: molemmathan nauttivat? Lähipiirin sateenkaariperheen kolme lasta osoittavat, että muumimuki on erittäin toimiva menetelmä! Kaikki lapset tulleet ekalla yrittämällä.

Onnea yritykseen!

Vierailija
16/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, en voi kuvitella itseäni asemaasi tai miehesi asemaan mutta meidänkin seksisuhteessa on ollut ongelmia ja niistä on todella vaikea lähteä etsimään ulkopuolista apua tuntematta itseään jotenkin oudoksi. Olemme kuitenkin saaneet apua seksologilta ja moni asia on ratkennut. Ongelmamme juontuivat mennesyyden huonoihin kokemuksiin. Tsemppiä!

Vierailija
17/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi vetää käteen ja tuikata lopussa sisälle?

Vierailija
18/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole kovinkaan harvinainen ongelma. Siitä vain ei kehdata puhua. Mm. lapsettomuustutkimuksiin hakeuduttaessa ensimmäisiä asioita, joita kyselemällä selvitetään, on että onnistuuko yhdyntä sellaisella tavalla, että raskaaksi tuleminen on mahdollista. Minäkin suosittelisin seksiterapeuttia!

Vierailija
19/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan sama ongelma. Miehelleni ongelman aiheuttaa masennuslääkkeet.

Muumimukimenetelmä on ihan ok, mutta tarvittaessa apua voi koettaa hakea terapiasta.

Vierailija
20/21 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, tuota ehdotettiin kyllä. mieheni masturboi usein lopuksi maatessaan selällään, lähetyssaarnaaja asennosta vetäytyy viereeni hoitaman homman loppuun ennenkuin penis menee veltoksi. homma on osoittautunut käytännössä vähän vaikeaksi, siksi tuli mieleeni muumimuki. toki voin itse (olen myös yrittänyt) hypätä mieheni päälle juuri kun hän on laukeamassa josta seurannut ejakulaation vetäytyminen ja peniksen löystyminen. -ap

ps. toivottavasti keskustelu jatkuu, minulla ei ole valitettavasti enempää aikaa jäädä nyt seuraamaan tätä. kiitos kaikille.