Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissutyö

Reissumies
16.08.2020 |

Olen siirtymässä uuteen työtehtävään muutaman kuukauden päästä ja työhön kuuluu yöpyminen hotelleissa.
Elän seksittömässä avioliitossa ja mietinkin, onko helppo saada seksiseuraa "tienpäällä"

Tinderiä en viitsisi työpuhelimeen ladata, onko muita paikkoja joissa reissutyöntekijät kohtaa toisensa? Työhän antaa hyvät puitteet kuitenkin rietasteluun. Hotellikin menee firman piikkii.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jätät rauhaan reissutöitä tekevät hotellissa yksin olevat naiset. He eivät ole siellä seksiseuraa etsimässä, vaan haluavat olla rauhassa ja levätä. Kerran olen joutunut soittamaan poliisit itsepalveluhotellissa, kun päihtynyt mies koputteli oveeni vaikka kuinka kauan. Oli viimeinen kerta kun käytän itsepalveluhotellia, pelkäsin todella.

Itsepalveluhotellissa ei rehellistä työtä tekevä yövy.

Olen kyllä joskus yöpynyt ennen tuota tapausta ilman mitään ongelmia.

Ei sillä ole mitään tekemistä vastaamaasi kommenttiin

Olet outo. Suurin ryhmä mikä halvemmissa paikoissa yöpyy ovat suomalaisten sähkö-, putki- ja asfalttifirmojen työntekijät. Ulkomaiset reppumiehet ovat vielä halvemmissa paikoissa kimppakämpissä.

Ai jaa. Siis duunareita tarkoitat, olisit heti sanonut. Ei nokikaulat kiinnosta. Bye

No joo sarjassamme taas stereotypioita. Suurin osa reissutöitä tekevistä on duunareita, siis miehistä. Ei mitään pukumiehiä, jotka iskee siellä lentoemäntiä välilaskujen ajaksi.

Vierailija
22/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti jätät rauhaan reissutöitä tekevät hotellissa yksin olevat naiset. He eivät ole siellä seksiseuraa etsimässä, vaan haluavat olla rauhassa ja levätä. Kerran olen joutunut soittamaan poliisit itsepalveluhotellissa, kun päihtynyt mies koputteli oveeni vaikka kuinka kauan. Oli viimeinen kerta kun käytän itsepalveluhotellia, pelkäsin todella.

Itsepalveluhotellissa ei rehellistä työtä tekevä yövy.

Olen kyllä joskus yöpynyt ennen tuota tapausta ilman mitään ongelmia.

Ei sillä ole mitään tekemistä vastaamaasi kommenttiin

Olet outo. Suurin ryhmä mikä halvemmissa paikoissa yöpyy ovat suomalaisten sähkö-, putki- ja asfalttifirmojen työntekijät. Ulkomaiset reppumiehet ovat vielä halvemmissa paikoissa kimppakämpissä.

Ai jaa. Siis duunareita tarkoitat, olisit heti sanonut. Ei nokikaulat kiinnosta. Bye

No joo sarjassamme taas stereotypioita. Suurin osa reissutöitä tekevistä on duunareita, siis miehistä. Ei mitään pukumiehiä, jotka iskee siellä lentoemäntiä välilaskujen ajaksi.

Suurin osa reissutöitä tekevistä on miehiä ja miehistä suurin osa on duunareita, kyllä. Joten satunnaista seksiä sitten varmaan lähinnä miespuolisten reppumiesten välillä.

Jos nyt muistelen 20 vuoden ajalta jotain suhteisiin viittaavaa, niin kyllä ne ovat työkavereiden kesken olleet  koulutuksissa tms. kuten muissakin töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran olen painanut hotelleissa matalapalkkaista työtä tekeviä siivoojia. On ollut filippiiniläistä, virolaista ja thaikkua. Näille kun vilauttaa viiskymppistä ja puolijäykkää, niin se on aika nopeasti muna suussa ja sitten reiässä.

Vierailija
24/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 15 vuotta liikkunut työmatkoilla paljon ja kyllä se työasioissa liikkuminen on sitä työtä. Päivät menee asiakkailla paltsuissa ja suunnittelussa, illalla teet muutaman tunnin töitä ja yrität ehtiä vielä kävelylenkille. Ammusta ajoissa ylös ja taas jatketaan.

Saman havainnon olen tehnyt suskupuolesta riippumatta muistakin työasioissa liikkuvista, viikonloppuisin sitten on näitä muitakin asiakkaita mutta jos olen 2 viikkoa putkeen reissussa niin koitan sopia lauantaille jotain työjuttuja ja la ip + su menee yleensä jotain liikunnalista touhutessa ja edellisen viikon mahd. rästihommia tehdessä, jaksaa sitten sen toisen viikon taas tehdä töitä.

Työmatkoilla ei ole mitään tekemistä vapaa - ajan matkustamisen kanssa vaikkka edelleen monet niin uskovatkin. Olen lähipiirille usein kertonut että olen 100 - 120 yötä vuodessa hotellissa ja siinä ei ole mitään ihmeellistä ja en myös työmatkoilla ehdi enkä halua käydä kenenkään luona esim. kylässä. Siihen ei ole aikaa koska olen töissä.

Sama juttu. Olen ollut reissutyössä parisenkymmentä vuotta. Hotelliin menen lepäämään ja saunaan, jos vain sauna on mahdollista. Reissutyön ihannointi on älytöntä. Ne haikailevat reissutöihin, jotka ei ole sitä tehneet.

Mutta miksi helvetissä hotellihuoneissa on aina hämärä valaistus ja pirun pieni kirjoituspöytä?

Ja lukuvalot on ihan onnettomat, joutuu lueskelemaan kirjaa iltaisin hämärässä tai laittamaan kaikki huoneen lamput päälle.

Vierailija
25/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 15 vuotta liikkunut työmatkoilla paljon ja kyllä se työasioissa liikkuminen on sitä työtä. Päivät menee asiakkailla paltsuissa ja suunnittelussa, illalla teet muutaman tunnin töitä ja yrität ehtiä vielä kävelylenkille. Ammusta ajoissa ylös ja taas jatketaan.

Saman havainnon olen tehnyt suskupuolesta riippumatta muistakin työasioissa liikkuvista, viikonloppuisin sitten on näitä muitakin asiakkaita mutta jos olen 2 viikkoa putkeen reissussa niin koitan sopia lauantaille jotain työjuttuja ja la ip + su menee yleensä jotain liikunnalista touhutessa ja edellisen viikon mahd. rästihommia tehdessä, jaksaa sitten sen toisen viikon taas tehdä töitä.

Työmatkoilla ei ole mitään tekemistä vapaa - ajan matkustamisen kanssa vaikkka edelleen monet niin uskovatkin. Olen lähipiirille usein kertonut että olen 100 - 120 yötä vuodessa hotellissa ja siinä ei ole mitään ihmeellistä ja en myös työmatkoilla ehdi enkä halua käydä kenenkään luona esim. kylässä. Siihen ei ole aikaa koska olen töissä.

Sama juttu. Olen ollut reissutyössä parisenkymmentä vuotta. Hotelliin menen lepäämään ja saunaan, jos vain sauna on mahdollista. Reissutyön ihannointi on älytöntä. Ne haikailevat reissutöihin, jotka ei ole sitä tehneet.

Mutta miksi helvetissä hotellihuoneissa on aina hämärä valaistus ja pirun pieni kirjoituspöytä?

Ja lukuvalot on ihan onnettomat, joutuu lueskelemaan kirjaa iltaisin hämärässä tai laittamaan kaikki huoneen lamput päälle.

Aika harvoin olen tuollaiseen kyllä törmännyt, vaikka tehnyt pitkään reissutöitä. Kannattaa varmaan jättää palautetta.

Vierailija
26/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas surkea ja lapsellinen aloitus näin 25-vuotta ympäri maailmaa matkustaneen silmissä. Mitä nopeammin tajuat mitä työmatkat tarkoittaa ja miten hienoa sieltä on palata oman kumppanin viereen, sitä vähemmällä pääset. Ettei sitten tarvitse liittyä niiden surkeiden matkatyö-luusereiden joukkoon jotka pienissä kaljapäissään tilittävät joko baaritiskillä tai saunassa yksinäisyyttään ja miten tämä, se ja tuo olisi pitänyt tehdä toisin.

Vierailija
27/29 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas surkea ja lapsellinen aloitus näin 25-vuotta ympäri maailmaa matkustaneen silmissä. Mitä nopeammin tajuat mitä työmatkat tarkoittaa ja miten hienoa sieltä on palata oman kumppanin viereen, sitä vähemmällä pääset. Ettei sitten tarvitse liittyä niiden surkeiden matkatyö-luusereiden joukkoon jotka pienissä kaljapäissään tilittävät joko baaritiskillä tai saunassa yksinäisyyttään ja miten tämä, se ja tuo olisi pitänyt tehdä toisin.

Oletko nainen vai mies? Mä en ole noihin baaritiskillä tilittäjiinkään onneksi törmännyt, kun en siellä tiskillä notku. Helposti varmaan saisi riesan itselleen, jos jonkun kanssa alkaisi jutella, koska joskus näen samoja tyyppejä samoissa hotelleissa. Rekkaritietoni olen laittanu salaisiksi, kun joskus on tullut ei-toivottuja ihailijoita työmatkoilta.

Vierailija
28/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu toimi aikanaan myyntitykkinä tekstiiliteollisuuden suuntaan. Siihen aikaan iltaisin tanssittiin ja viina virtasi ja meno oli sen mukainen, kun naisvaltaista alaa palveltiin. Nuo vuodet kuulemma imivät hänestä viimeisetkin mehut.

Toinen myyntitykki tärveli parisuhteensa juuri näiden maakuntapanojen takia. Jossain vaiheessa kai puhelin soi kotona tai sitten kännykkää tutkittiin. Voin uskoa, että hänelläkin vientiä piisasi, kun oli vielä tuolloin melko komea mies ja ulkoisesta rekvisiitasta päätellen tulotasokin varmasti naisväkeä kiinnostava.

Yksi oikea reppumies kyllä pani kaikkialla ollessaan. Parhaat panot kuulemma Tsekeissä. Venäjällä kanssa tyttöystäviä riitti. Vaimo aikanaan otti sitten eron, kun sai etupäässä yksinään elellä kotona.

Juhlimisesta tuli mieleen, että nämä firmojen järjestämät "excursiot aka työreissut" jossain vaiheessa loppuivat kuin kanan lento. 90-luvulla firmat tarjoilivat Tallinnan reissuja ja siellä viina virtasi ja maksullisia naisia oli tarjolla niin paljon kuin halusi. Osaavalle matkaisännälle nämä reissut takasivat runsaat tilaukset kunnallispuolelta. Nauratti kerran lehdessä uutinen, että verottaja epäilee näillä reissuilla tarjottavan seksipalveluja. Ai? Ihanks totta.

Vierailija
29/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siksi kannattaa pitää otsalamppu mukana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi