Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ajattelet itseäsi?

Vierailija
16.08.2020 |

Ajattelen itseäni sisältä päin, minkälainen olen, abstraktisti luonnettani, minkälainen olo minusta tulee. Jos on jotain mitä en sietäisi muissa, yritän kehittää sitä. Minulle on tärkeää että minulla on itsestäni hyvä olo, harrastan liikuntaa ja tavoittelen asuoita joista tulee hyvä olo.

Jos joku kuvailee ulkonäköäni kauniiksi, olen ihan aidosti että aha. Sillä ei ole kummoista vaikutusta.

En ymmärrä näitä ulkonäkökeskeisiä leskusteluja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea kuvailla miten ajattelen itsestäni, koska en tiedä miten muut ajattelevat itsestään. Jos pääsisi muiden pään sisään, voisi löytää erot ja kuvailla niitä.

Mutta varmastikin ajattelen itseäni paljon ulkopuolisen silmin, esim. kotona yksinkin ollessa "näen" itseni kotonani. Olen tavallaan tietoinen ympäristöstäni muutenkin kuin omien silmieni kautta.

Vierailija
5/5 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä tuosta ulkonäköasiasta, josta ap mainitsi. Minä en hahmota ulkonäköäni hyvin. En oikeastaan tiedä miltä näytän. Näen ulkonäössäni yksityiskohdat mutten hahmota kokonaisvaikutelmaa. Toisaalta taas näen jonkinlaisen kokonaiskuvan (koosta, hiustenväristä, ihonväristä ym.), mutta se ei näytä oikealta minulta vaan on pelkkä epärealistinen yleistys. Jos olen ihmisten seurassa, en osaa kuvitella miltä näytämme yhdessä tai miltä minä näytän porukan silmissä. Pidän häiritsevänä ja jotenkin epätodellisen tuntuisena, että minä itse olen joukossa se tuntemattomin ja vierain asia, kysymysmerkki. Ehkä joku toinen ei häiriintyisi tällaisesta, koska ei edes yritä hahmottaa tilanteita "ulkoapäin".

4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi